labs4 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 witam wszystkich pomimo że pasek nowy to przy maksymalnym skręcie cholernie piszczy jakby pompa od wspomagania dostawała jakiegoś oporu Czy spotkał się ktoś z czymś podobnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek_real Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 tez tak mam w Primierze p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Ja odkąd pamiętam tak jest. Pasek nowy, czy nie nowy, przy maksymalnym skręcie zawsze mi piszczał. No, może świeżo po wymianie był przez kilka tygodni spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi1 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) U mnie też piszczy, dlatego staram się unikać kręcenia kołami do oporu. Jak gdzieś manewruję to wolę brać ostry skręt na dwa razy niż kaleczyć ucho tym jazgotem Edytowane 6 Października 2013 przez waldi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Dokładnie, też unikam skręcania kierownicy do oporu, a jak już mi się to przytrafi, to szybka kontra kilka mm i nie piszczy. Można też pasek psikać jakimś plakiem, pomaga, ale oczywiście nie na długo, więc dałem sobie z tym spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 panowie a u mnie w pathu nie piszczy, o paski nie pytajcie bo nie wiem kiedy i na jakie poprzedni wł. wymieniał. A co do srodków są specjalne spraye do pasków klinowych które mają odswieżać gume, uelastyczniać, i zapobiegać piszczeniu. Nadają się do okresowej konserwacji. Ale jak to sie spisuje nie wiem, jeszcze nie musiałem nic robić z paskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 To macie zbyt słabo napięty pasek to normalne że przy max skręcie pompa ma większe obciążenie i pasek zaczyna się ślizgać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 OK, mam pasek świeżo napięty, nie piszczy tylko ciekawe jak długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryjan1000 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 ... mój też piszczy czyli wszystko w normie Jak go wymieniałem jakieś 15k temu to nie piszczał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek428 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Panowie , wystarczy tylko zaopatrzyć się w klucze oczkowe , małą ale dobrą lampkę i poszukać na dole silnika napinaczki która odpowiada za ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Bobek, możesz coś więcej o tych napinaczkach? bo u mnie zaczęło piszczeć.... i czasami jak na szybko dodam gazu na postoju to jakby się zeslizgiwał aż światła przygasają.... P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Dopadło i mnie. Paski wymieniane były razem z rozrządem. w zimie było ok. W poniedziałek pisnął sobie to go podciągnąłem. Ale przy skręcaniu dalej popiskuje. Na prostych trochę inaczej szumi, jakby był w poślizgu. Nie chciałem go mocno napinać ale chyba będę musiał po całości i z siłą dokręcić. Pozdr ML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarnylopez Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Witam. Dołączam się do tematu w Path.wszystkie paski mają być naciągnięte jak struna i nic nie będzie piszczalo.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Ciąg dalszy: Pasek zaczął się rozwarstwiać, wymiana na nowy załatwiła sprawę. Tak że to nie wina samochodu była lecz paska. Teraz czasem piśnie jak bardzo mokry jest. Ale to bardzo rzadko się zdarza. Pasek ma być jak kolega wcześniej napisał, jak struna. Pozdrawiamy serdecznie Ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.