zdzichu6969 Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Witam, wczoraj nabyłem Nissana Primere P11 rok 2001 silnik 2.0TD (90KM). Moje pytania dotyczą czujnika temperatury (?) na wyświetlaczu w desce. Pokazują sie u mnie --- st C, coś uszkodzone ? Kolejne pytanie odnośnie uciążliwego pikania co kilka sekund, coś jakby immobilajzer, nie mam pojęcia co to ma być, ponieważ auto nie ma nic takiego w wyposazeniu. Generalnie pika coś do uruchomienia zapłonu - cyklicznie. Kolejne pytanie - czy te auta miały fabryczne centralki z pilota ? Ja nic takiego nie dostalem a silowniki mam we wszystkich drzwiach. Gdzie mogą być zlokalizowane te "puszeczki" - jeśli da sie chciałbym uruchomić oryginalny - nie chiński pilot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlos90 Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 immobilizer masz na 200%, a co do pikania to może to być głośniczek który jest pod kierownicą a może jaki przekaźnik wariuje, zlokalizuj skąd dochodzi dźwięk, a piloty do centralnego też powinny być, na początek sprawdź czy masz centralkę do pilotów.. znajduje się nad bezpiecznikami poniżej kierownicy po lewej taka czarna puszka z napisem simens jak jest to możesz rozglądać się za pilotem, później zaprogramować i może będzie Ci działać centralny z pilota. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdzichu6969 Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 Pikanie zaczyna sie w momencie gdy zaczyna pulsować czerwona dioda led przy szybie po lewej. Na jakiej zasadzie dziala.immobilajzer? Mam jeden kluczyk, i to jeszcze dorabiany, zero pilotow..nic. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mateusz_P11_144 Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 "Pokazują sie u mnie --- st C, coś uszkodzone ?" Najprawdopodobniej czujnik temperatury zewnętrznej. Kolejne pytanie odnośnie uciążliwego pikania co kilka sekund, coś jakby immobilajzer, nie mam pojęcia co to ma być, ponieważ auto nie ma nic takiego w wyposazeniu.Oj masz- KAżda p11.144 miała i centralny i immobiliser, zaś nie każda miała alarm.To pikanie to sygnał że działa NATS(chodzi o kontrolkę czy sygnał dzwiękowy?? )"Kolejne pytanie - czy te auta miały fabryczne centralki z pilota ? "Tak "Gdzie mogą być zlokalizowane te "puszeczki" - jeśli da sie chciałbym uruchomić oryginalny - nie chiński pilot." Centralka immo jest po lewej stronie jak wsiadasz do auta.Obok lewej nogi za taką plastikową osłoną lub nad panelem bezpiczników zalęzy od wersji. Immobiliser działa na takiej zasadzie że w kluczyku masz "wlutowany" coś jakby chip z kodem który zostaje odczytany przez stacyjkę i pozwala na odpalenie silnika itp. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdzichu6969 Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 Jeżeli samochód odpala, to cos zepsuli już z immobilajzerem...no coż chciałbym naprawić, i skoro mam centralny z pilota to i to uruchomić .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mateusz_P11_144 Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Nie wiem co tam ktoś pomajstrował bo ciężko tak na odległość.A działa centralny(otwiera wszystkie drzwi) czy tylko kierowcy a reszte musisz ręcznie otworzyc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdzichu6969 Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 Działa, z guzika obok kierownicy, jak i jeśli zamkne kluczykiem. Pewnie brakuje mi tylko pilota. Ale na allegro to nie ma takich bajerów..;( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Immo nie musieli popsuć, lecz tylko go ominąć (ingerencja w ECU). Aby to sprawdzić wystarczy dorobić najzwyklejszy kluczyk i zobaczyć czy na nim odpalisz. W/g mnie kłania Ci się elektryk który to ogarnie i przypuszczam, że za grosze uruchomi również centralny z tanimi pilotami - chyba że dojdzie dodatkowa centralka do pilotów. Nie w każdym samochodzie jest jedna centralka do centralnego jak i do otwierania z pilota. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlos90 Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Działa, z guzika obok kierownicy, jak i jeśli zamkne kluczykiem. Pewnie brakuje mi tylko pilota. Ale na allegro to nie ma takich bajerów..;( jak niema.. pierwszy z brzegu: http://allegro.pl/nissan-almera-primera-tino-micra-pilot-gumka-i3559132639.html dokupić aby nowe przyciski gumowe, baterię, zaprogramować i masz oryginalny pilot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdzichu6969 Posted October 7, 2013 Author Share Posted October 7, 2013 Aby to sprawdzić wystarczy dorobić najzwyklejszy kluczyk i zobaczyć czy na nim odpalisz. Mam dorabiany kluczyk aktualnie - odpala. Na postoju tylko co kilka sekund sysze ten irytujący biiip biip.. Ogolnie znalazlem tez kompletny pilot w niezłym stanie, jutro sfotografuje jak wygląda ta centralka i wtedy bede myslał o zakupie pilota. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 (edited) Gdybyś nie miał w kluczyku immo, a w samochodzie immo by było sprawne, to byś nie odpalił samochodu. Jeśli ty piszesz, że masz zwykły kluczyk (bez żadnego chipa), więc immo jest rozłączone. Co do pikania, do chwili przekręcenia stacyjki.....czy u Was lub u Ciebie nie ma czegoś takiego jak przypominajki o zapięciu pasów przed uruchomieniem silnika a po jego uruchomieniu sygnał zanika? Edited October 7, 2013 by mirekg9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mateusz_P11_144 Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Czy u Was lub u Ciebie nie ma czegoś takiego jak przypominajki o zapięciu pasów przed uruchomieniem silnika a po jego uruchomieniu sygnał zanika? Nie Jak możesz zdzichu to nagraj film tak żeby byl ten sygnał bo mam pewną opcję na to ale chcę się upewnić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdzichu6969 Posted October 8, 2013 Author Share Posted October 8, 2013 OK, jutro dobiorę się w takim razie do centralki, i nagram te dzwięki Zrobilem zdjęcia, centralka jest, za centralką jakaś puszka, Jeśli to będzie ważne to otworze i zobacze co jest w srodku, z puszki wychodzi ten irytujący głośniczek który brzęczy. Słychac to na filmiku: http://gru.one.pl/nissan.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mateusz_P11_144 Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 z tego co tam widze to masz rzeźbe masakryczna. Pełno bezsensownych kabli na trytytki połączonych.Jedyne co to odłącz ten głośnik to Cie nie bd wku....ł.A później po kolej sprawdzaj czy można coś odłączyć bez szkody dla samochodu.Mi się wydaje że komuś padło immo i specjalnie takie cuda montował łącznie z podłączeniem do elektrozaworu w pompie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdzichu6969 Posted October 8, 2013 Author Share Posted October 8, 2013 Moge mowic ze "miałem kiedys immo" Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlos90 Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 mi to wygląda jak emulator immobilajzera, a można w inny łatwiejszy sposób usunąć immo, ale mam kilka pytań: kontrolka pod szybą działa? mruga / świeci czasami? jak włożysz kluczyk w stacyjkę i przekręcisz raz żeby zaświeciły się kontrolki to świeci się check? jak jest silnik odpalony świeci się check? i ostatnie zrób diagnostykę na spinacz, ciekawy jestem czy Ci zadziała..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdzichu6969 Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 Mruga dioda, nie bardzo wiem co go check, jesli chodzi o kontrolke pomaranczowa na desce to gasnie od razu Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adambyw Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 A'propos temperatury, jak pokazuje -- to nie widzi czujnika. Z tego co wiem jest on w okolicy klaksonu przed chłodnicą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdzichu6969 Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Ogolnie musze odłożyć nb aprawy poniewaz jak to w aucie kupiobym musi isc do mechanika. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Czujnik temperatury jest pekniety, kupie zaloze,.powinno ruszyć. Co do mechaniki... Wlasnie dziś z primery wyciagnieta byla skrzynia biegow, wymieniona bedzie tarcza sprzęgła,.oraz zimmering w dilniku bo lecialo.. Wyszlo tez ze lecialo miska olejowa, takze troche mnie ten interes wyjdzie ale mam nadzieje ze polatam.Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.