Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

CD20T brak mocy


misiek9410
 Share

Recommended Posts

witam,

-trochę się spieszyłem, jadę z predkością około 190km/h nagle samochód stracił moc jakbym puścił gaz ale silnik pracował, taraz kręci się max do 2300obr/min. Co może być nie tak.:

-przepływomierz sprawdzony, sprawny wszystko ok (wolne obr 2.02V)

-filtr paliwa i sitko w śróbie czyste

Edited by Mateusz_P11_144
Link to comment
Share on other sites

zapomniałem dodać 

- 21 czyli zawór czasu kąta wtrysku ale ten błąd mam już od dawna (przestawiona pompa o około 3stopnie)

Link to comment
Share on other sites

Guest Mateusz_P11_144

Ja proponuję sprawdzić następująca rzecz.

Odkręć korek oleju i sprawdź czy nie ma pod nim białego śluzu czegos jak masło.

Ponadto spr czy w płynie chłodniczym nie pływają tłuste oczka.

Podejrzeam że wydmuchałes uszczelkę pod głowicą, zajechałeś panewki lub

 

od tego dmuchania cos nie tak z turbiną.


Te silniki nie lubią takich prędkości.
To nie nowoczesne HDI, CDTI itp.
To stary poczciwy klekoczacy turbodiesel,idiotoodporny pod warunkiem dobrego obchodzenia się z nim.

Link to comment
Share on other sites

Ciśnienia oleju nie brakuje, uszczelka moim zdaniem też cala (brak masła i tłustych oczek)

Jezeli chcesz mnie obrażać to lepiej wcale nie pisz. O silnik dbam. Wszystko wymieniane na czas a ze dostał po d*pie bo musiał to uważam ze normalne np wszyscy sie chwała v-maxem i jakos silniki działają. Pali od strzała. Moim zdaniem to coś z pompą. Jest moze w niej jeszcze jedno sitko?

Link to comment
Share on other sites

Guest Mateusz_P11_144

Czy ja Ci gdzieś napisalem coś obraźliwego??
Zdanie ",idiotoodporny pod warunkiem dobrego obchodzenia się z nim" oznacza charakterystykę i "technologiię" wykonania a nie że jestes idiotą i obchodzisz sie z nim źle. Ludzie trochę luzu...

Ja CI podałem co może być. Jeżeli odebrałeś to jako atak na Cb to przepraszam.

Jest. nawet 2.
Jedno przy nastawniku a drugie pod zaworem czasu kąta wtrysku.

Link to comment
Share on other sites

Guest Mateusz_P11_144

Po lewej stronie od nastawnika przy kroćcu masz śrubę. Odkęć ją i masz dostęp do takiego zaworka który czasem się przytyka. TO jest jedno sitko. 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91545-check-engine/?hl=%2Blepszego+%2Bpaliwa&do=findComment&comment=939532

Drugi jest po lewej stronie jak masz elektrozawór na pompie wtryskowej, obok są króćce co są rurki przykręcone do wtryskiwaczy, a pod tym masz taki czujnik z kablem na bity torx. Odkręcasz 2śrubki, wyciągasz ten czujnik i tam na końcu masz sitko, czyścisz to, dajesz kroplę oleju czerwonego 2T, smarujesz 2 oringi uszczelniające i składasz.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzięki Mateusz_P11_144. Wyczysciłem sitko, odpowietrzyłem układ i wszystko gra jak ta lala ;)

Sory za ten bulwers ale mam tak że jak mój samochodzik jest chory to mi odbija...

Dodatkowo dałem mu po chodzić na liqiu molly do czyszczenia wtrysków i teraz ani śladu czarnego dymu :)

temat do zamknięcia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...