Mateo6134 Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Witam. Panowie mam taki problem z moją primerką p11 po lifcie z silnikiem 1.6+LPG . Problem dotyczy tego że auto stało się dziwnie powolne tzn. brak przyśpieszenia w obroty ciężko wchodzi. W wakacje miałem robiony aparat zapłonowy tzn. mechanik stwierdził że wymienił coś w środku bo auto nie odpalało, i takie pytanko czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy można odłączyć przepływomierz bo mam takie przeczucie po przeczytaniu kilku tematów że to on szwankuje, Przepraszam ale jestem totalnym lajkiem w tematach aut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sami77 Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Przede wszystkim czy auto działa tak samo niepoprawnie zarówno na gazie jak i benzynie? Przeczyszczone wszystkie filtry, świece? Przepływomierz można odłączyć jednak nie wiem jak Ci to wytłumaczyć :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Odłączy przepływomierz i dopiero zobaczy jak to jest jak fura nie jeździ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateo6134 Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 (edited) Kolego sami tak jest tak samo na benie i na gazie muł wszystkie filtry wymienione świece nówki wymienione jakiś tydzień temu. George sorki mówiłem że jestem lajkiem w tych sprawach. Edited October 9, 2013 by Mateo6134 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Trzeba pomierzyć napięcia przepływomierza i sondy czy w normie. Od kiedy to się stało? nie było robione nic przed tą sytuacją? LPG- sekwencja? Z racji obecności gazu w aucie zakręć butlę z gazem, wypal wszystko aby auto już nie mogło jeździć na LPG. Pojeździj trochę i zobaczysz czy się polepsza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateo6134 Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 (edited) tak jak mówiłem wcześniej od wakacji. Auto było holowane z racji awarii aparatu zapłonowego. Mechanik stwierdził że wymienił coś w środku aparatu nie wymieniał go całego. Nic nie było dotykane w ogóle auto chodziło jak burza. Tak sekwencja Edited October 9, 2013 by Mateo6134 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Czyli po naprawie aparatu zapłonowego taka akcja? a może podczas zakładania cofnął zapłon maksymalnie do tyłu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateo6134 Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 właśnie nie bo przy pierwszej próbnej jeździe zapłon był cofnięty że autem nie dało się w ogóle jechać. Po regulacji stwierdził że będzie dobrze i auto miało trochę lepszego "ducha" ale stwierdził że więcej nie da rady bo silnik dostanie po d.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Jeżdżąc na PB98 i LPG możesz spokojnie do końca i nie będzie stukowego. Sprawdź te pomiary i zobaczymy. Normy znajdziesz na forum. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateo6134 Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 (edited) ok dzięki jutro powiem kumplowi żeby mi posprawdzał a te pomiary to tylko przepływki? Edited October 9, 2013 by Mateo6134 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 sondę też Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateo6134 Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 Wiesz co dzięki George ale jednak zdecyduje się na pomiary w warsztacie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sami77 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Mateo w sumie chyba najlepiej zrobisz z tymi pomiarami jak pojedziesz do warsztatu. Co do wymiany części aparatu zapłonowego to i tak dobrze, że nie chcieli Ci całego wymieniać. Kiedyś miałem też sytuacje że padł niby aparat zapłonowy, facet kazał mi zapłacić za nowy-używany 700zl a wystarczyło cewke wymienić, która kosztowała 100zl. Od tamtego czasu jak mam problem, którego nie moge sam naprawić to nie ograqniczam się do jednego warsztatu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateo6134 Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Panowie podzwoniłem troche do poprzedniego właściciela tego auta okazało się że auto nie ma katalizatora tzn. został wycięty bo wysypał się w środku. Tak a propo pojawił się nowy objaw, auto zaczyna przyśpieszać robi się taka "przycinka" szarpnie i zaczyna powoli się rozpędzać w tej chwili nie mam możliwości podskoczenia do warsztatu ;/ jak się czegoś dowiem to napisze może komuś się przyda;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P11-2001 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Witam dołączę się do tematu bo mam problem z przepływomierzem mam regenerowany boscha 005 ale jak sprawdzam to pomiary są 1000-1,44V i przekładałem od kolegi u którego pokazywało w jego aucie 1000-1,89V jak przełożyłem do swojego to pokazywało 1,44 to ja już nie wiem co to może być komputer coś nie tak czy co no i auto prawie nie jeździ brak mocy a jak podłącze pod komputer to nie ma błędów Proszę o pomoc!!! ratujcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.