Guest darek66almera Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 jak odpowietrzyc uklad chlodzenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Odkręcasz odpowietrznik obok termostatu. Grzejesz silnik, gazujesz, jak zacznie odpowietrznikiem lecieć płyn to teoretycznie jest odpowietrzone. Przy spuszczaniu płynu nie zapominasz o korku w bloku silnika i ustawieniu pokrętła ogrzewania na max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darek66almera Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 dzieki.tylko nie wiem ktora to sruba ,przy termostacie? wlalem do zbiorniczka wyrownawczego przez pomylke olej do wspomagania.jezdzilem 1,5roku.teraz to wyszlo spuchly mi weze do chlodnicy ,termostat tez uszczelka spuchla.korek do chlodnicy to samo.wymienilem wszystko .ale przybywa plynu w zbiorniczku wyrownawczym .co to moze byc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Skoro przybywa to UPG poszła? Otwiera się duży obieg normalnie? Szkoda że przy pomyłce nie spuściłeś tego co nalałeś do zbiorniczka, w nissanach nie jest on cały czas w obiegu więc nie mysiałbyś spuszczać wtedy całego płynu z układu, tylko odpiąć spinkę i wężyk i spuścic te 0,5l ze zbiorniczka Co do śruby odpowietrzającej, to nie mam akurat foto żeby zaznaczyć, jest jedna, dalej od brzegu, widać że nie trzyma obudowy termostatu. W instrukcji (przynajmniej tej przed FL) jest wszystko zaznaczone i opisane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darek66almera Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Skoro przybywa to UPG poszła? Otwiera się duży obieg normalnie? Szkoda że przy pomyłce nie spuściłeś tego co nalałeś do zbiorniczka, w nissanach nie jest on cały czas w obiegu więc nie mysiałbyś spuszczać wtedy całego płynu z układu, tylko odpiąć spinkę i wężyk i spuścic te 0,5l ze zbiorniczka Co do śruby odpowietrzającej, to nie mam akurat foto żeby zaznaczyć, jest jedna, dalej od brzegu, widać że nie trzyma obudowy termostatu. W instrukcji (przynajmniej tej przed FL) jest wszystko zaznaczone i opisane. nagrzewnica dziala,wiec chybaduzy obieg dziala.domyslilem sie dopiero jak teraz skoczyla mi temperatura .to juz bylo za pozno.jaki jest koszt wymiany upg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Nagrzewnica ogrzewania to mały obieg, po kilkunastu kilometrach obie gumowe "rury" pod maską powinny być gorące. Cięzko na odległośc stwierdzić czy to UPG czy może nawet głowica, albo tylko zapowietrzony układ. Jak każda naprawa w N16 wymiana UPG będzie droga, najtańsza uszczelka pod glowicę to circa 150zł, rozbierania jest w ciul, czy konieczne będzie planowanie etc to już wychodzi w praniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darek66almera Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Nagrzewnica ogrzewania to mały obieg, po kilkunastu kilometrach obie gumowe "rury" pod maską powinny być gorące. Cięzko na odległośc stwierdzić czy to UPG czy może nawet głowica, albo tylko zapowietrzony układ. Jak każda naprawa w N16 wymiana UPG będzie droga, najtańsza uszczelka pod glowicę to circa 150zł, rozbierania jest w ciul, czy konieczne będzie planowanie etc to już wychodzi w praniu. dzieki ,za podpowiedzi.najgorsze ze auto mam w szwecji.bede musial zciagnac do polski .tutaj koszty sa duzo wieksze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.