lukas Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 moja leciwa p10,miała małe kłopoty z niedoborem mocy,po modyfikacjach wydechu głowicy,dolotu,egr,i paru mniej istotnych rzeczach,nie spełniała moich oczekiwań.później okazało się że problem był w pompie paliwa,która podawała paliwko tylko do5500obr,min.winien byłmechanik który zamontował pompe od primery 1.6...no cóż zbyt późno do tego doszliśmy,i mój monowtrysk został wymontowany.Jego miejsce zajeły 2 dwugardzielowe Gaźniki dellorto,o średnicy przepustnic 40mm*4szt.jedna gardziel obsługuje 1 cylinder.pamietajcie że przepustnica seryjna miała średnice szescdziesiąt pare mm.Montarz gaźników był trudny trwał ok 1,5 tyg.stary kolektor poszedł na śmietnik,wyspawałem nowy alu.po regulacjach silnik zagrał cudowną piosenkę,tak cudowną że 50 pln,starcza.ło na 50km jazdy z fantazją,hihihi.teraz nyska spala do 25 litrów/100km.A JAK JEŹDZI???ostatnio przekonał się o tym koleś z civica type-r mr2004.5km jazdy po radzymińskiej w ciągu dnia doprowadziło go do nwerwowych tików na twarzy,hihihi.primera warta z 7000pln,a jego 200 kucy ok.100000pln :twisted: :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polak Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Zanotuj to zestrzelenie na http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...4&start=405 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 lukas....wybierasz sie moze na hamownie by sprwdzic "potfffora" ? jakie byly koszty zrobienia wszystkiego ...przerobienie na gazniki,glowica,wydech,dolot,..itd ? robiles wszystko sam? czy moze miala udzial w tym jakas firma? :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted September 21, 2005 Author Share Posted September 21, 2005 właściwie żeby nie pomoc Coobcia to nawet bym nie wyrzucił kata,projekt rozpoczoł się w maju 2004,wtedy była zupełna seria,Mody zaczeły sie od wycięcia kata,później kolektor od primy GT odpowiednio podrobiony,wydech,no i padła głowica,(9atm,to chyba za słabo jak na sprężanie nyski)Cooba zdjął głowę, obrobili jąna białobrzeskiej,tzn,gniazda zawory i planowanie.cisnienie skoczyło na13,7 na najmocniejszym garze.wałek ssący pochodzi ż gtka,inne mody są mniej ważne,Same gaźniki powstały przy pomocy innych kumpli,...........KOSZTY samo dłubanie przy silniku częsci naprawa i tune up głlowicy to ok,2000pln,gażniki niećo ponad 1000pln,niestety koszty się zwiększą bo trzeba kończyć porządny dolocik,i konkretne regulacje,ale co zrobić mooore powerrrrrrrrrrrrrrrrrr :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 no łądnie łądnie, ciekawe jak będzię to chodzić w ostateczności, na tych gaźnikach widze spory potencjał ale zgrać to wszytko to graniczy z cudem... Głowe przydało by się jeszcze przynajmniej o 0,5mm ciachnąć, odpowiednio obrobić kanały, zawory wycienoiwać, do tego wydech przelotke dać 2,25 bez zadnych zwęrzek, udać się wreszcie na pomairy AFR no i doprowadzić zimne poweitrze do gazników a nad nimi zrobić sporych rozmiarów puszke zbiorczą - postaram się zrobić jutro fotki w pewnej bejcy jak to jest zrobione... Powodzenia. W tym wątku pisz nam jak rozwiją się twój nieskromy projekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Może ten wątek poświęcić Lukasza P10 na SR20Di z dolozonymi gaznikami ? Dzisaj załatwiłem mu wałki swiątka po bardzo atrakcyjnej cneie, bardzo dlugo się zastanawailłem czy nie wpakować ich do mnie... NO coż trzeba poczekać do wtorku kiedy to zostaną zamontowane i przetestowane. Zeby nie trzeba było szukać fotek przypomne widok takiego niezwykle orginalnego zestawienia. Oto SR20Di zagaznikowany: BArdzo odwarzny projekt i jak narazie jedyny w EUROPIE, chłopaki z Nissanforums.com chcieli coś takiego zrobić ale nie udało im się Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 f*ck :shock: wygląda jakby miało tak być :shock: jestem w ciężkim szoku mocy przybywaj:) piękny mod! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Puki co cięzko o kogoś kto do dobrze zestroi, podjąc się tego chce p. Grabwoski ale najpierw męskie walki wliza. W chwili obecnej jest 126koni, wczesniej na zasilaniu jednopunktowym bylo 111. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GRZYBU Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 a jak wygląda sprawa zapłonu??? jakie ciśnienie paliwa??? itd...pytam bo sam właśnie zakładam gaźniki do lanosa i szukam gotowych/sprawdzonych rozwiązań. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 no piekny mod jestem pod wrażeniem.......... wbrew pozorom gaźniki dają bardzo duże pole do popisu i czasami możne osiągnąć większą moc niż na wtrysku jeżeli chodzi o regulacje ja bym się udał do kogoś z branży motocyklowej, podłączą pod aparaturkę i zrobią synchronizację, dobry spec nie będzie miał z tym problemów (identyczne rozwiązania są w motocyklach, jeden gaźnik na cylinder) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Zaplon no włąsnie auto kręci się do bulu nie ma odcięcią ale nie wiem jak wygląda mapa powyzje seryjnej odcinki (6500) Narazie trzeba wyrównać podcisnienia przed przepsutnicami, wsadzić wałki jak trzeba no i stroić na hamowni z sondą AFR - gazniki maja od cholery regulacji... NO niech się własciciel sam wypowie, dzisaj miał zmieniać walki a jutro bez strojenia narazie atakować hamownię. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnDrIu WAWA Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Coobcio a czy z gaznikiem z GA16DS tez da siw cos zrobic czy nie warto sie w to babrac? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 WArto go wymienić i do tego zrobić nowy kolektor ssacy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 23, 2005 Share Posted November 23, 2005 nasz kolega gaznikowiec ma już upchane pod pokrywą zaworową wałki GT Świątek, różnica jest i to spora do poprzedniego SETUPU i to bez dostrojenia gazników. Wieczorkiem zapodam zdjęcia z robotki - nowy rekordzik przy tym mo padł (ponizej 2 godzinki) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 no to brawa dla Fryzjera =D> za pomysl na takiego moda, chetnie bym sam zobaczyl jak to smiga najlepiej juz po ustawieniu gaznikoow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 mam nadzieje że wykresik z hamowni też się pojawi, obstawiam że na gaźnikach będzie ładny moment, myslę że nawet ok 180-190 ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Przy tej konfiguracji - kolektor & głowica obstawiam maks 150 koni. Trzeba zaprojektować nowy uklad dolotowy wraz z kolektorem i do tego przefrezować przynajmniej kanały ssace, do tego rpzydało by się jeszcze splanować głowice o minumum 0,5mm i przerobić zawory. Ale po pierwsze trzeba kupić 4 Wakuometry i sprewdzić czy na wszsytkich gaznikach jest takie same podcisnienie - wtedy to to znacznie równo chodzić. Okey zamieszczam fotki: Czysty i wygodny parking u Fryzjera - doskonałe miejsce pracy przy tak banalnym zadaniu jak wymiana wałków rozrządu Zbliżenie Wałek Świątek z bliska - bardzo męski... Tutaj widać znaki na rozrządzie - zapewne 90% ASO w PL nie wie co to takiego :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Przy tej konfiguracji - kolektor & głowica obstawiam maks 150 koni. Trzeba zaprojektować nowy uklad dolotowy wraz z kolektorem i do tego przefrezować przynajmniej kanały ssace, do tego rpzydało by się jeszcze splanować głowice o minumum 0,5mm i przerobić zawory. Ale po pierwsze trzeba kupić 4 Wakuometry i sprewdzić czy na wszsytkich gaznikach jest takie same podcisnienie - wtedy to to znacznie równo chodzić. 180-190 to ja obstawiam moment a nie moc.......... teraz kolektor ssacy dobrze by było zrobić pionowy (jak w motocyklach) i wlot z maski, tak żeby było od razu doładowanie dynamiczne a synchronizację gaźników ja bym zrobił u jakiegoiś magika od motocykli to też może sporo dać....... ........piękny mod....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavoolon Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 konkretne te walki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted November 27, 2005 Author Share Posted November 27, 2005 No chłopaki mogę podzielić się z wami pierwszymi spostrzeżeniami z jazdy po zmianie wałeczków;po 1 to teraz na gazie zbiera sie tak jak dotąd na benzynie,no może troszeczkę gorzej,po2 na benzynie jest jeszcze lepiej niż było,po 3silnik pracuje równiej niz na wałkach od primery GT,po 4 nawet na 4 biegu przy mokrym asfalcie trace przyczepnosc,oraz po 5 sound jest teraz powalający[już nie chce subaru] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavoolon Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 wow :shock: masz mozliwosc nagrania dzwieku? ja u siebie tez zmieniam walki w tym tygodniu i juz sie nie moge doczekac efektow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted November 27, 2005 Author Share Posted November 27, 2005 tak nagram dzwięk na cyfrówkę i podeślę na forum,będzie czego słuchać... COOBCIO może już coś o tym powiedzieć ps,jakie wałeczki wrzucasz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavoolon Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 wlasnie Kuba mi poslal walki z P10 GT, powinna byc duza roznica bo w P10 dzwigienki zaworowe sa bez rolek a w P11 z rolkami, jutro powinny przyjsc poczta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lespaul Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 tak nagram dzwięk na cyfrówkę i podeślę na forum,będzie czego słuchać...COOBCIO może już coś o tym powiedzieć ps,jakie wałeczki wrzucasz? a może na spocik przyjechać, na żywo to jednak lepiej niż odsłuch z komputerka? najbliższy już w piątek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 NO dawaj Lukasz, mój intercooler poszedł w świat a nie debe sztukować rury żeby dojechac. Sound jest rzeczywiscie niezły, zwlaszcza w przedziale 5000 - 7500 :twisted: No stary kiedy wpadniesz do mnie na pomiary i obgadanie co by tu jeszcze poprawić ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.