Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Navara 2008 D 40 2.5 dci aut zapala i gasnie zimna


arturkielce
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki wielkie za pomoc sytuacja opanowana tak jak kolega alkaspaw mówił to była paliwa. A tak z innej beczki są tu gdzieś na forum jakieś tematy o automatycznych skrzynkach bo przeglądałem ale nic konkretnego nie znalazłem konkretnie o usterkach bo o olejach znalazłem pozdrawiam

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozbierałem ale powinna być miedziana podkładka w listwie z tyłu jest zawór nadciśnieniowy który oddaje naddatek paliwa spowrorem do zbiornika objawy uszkodzenia to przeważnie niedomagania w wyższym zakresie obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Mnie nie chodzi o nic z tyłu listwy tylko dokładnie tak jak na tym ogłoszeniu  http://allegro.pl/nissan-almera-tino-2-2-dci-listwa-wtryskowa-kpl-i4179534546.html

Rurka z przewodami paliwowymi, to listwa wysokiego ciśnienia. Na jej końcu /po prawo/ widać czujnik wysokiego ciśnienia /mosiężny/ i właśnie tam często mi się poci - ale nie kapie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Czyli na 100% nie jesteś pewien?

Na pewno nie może być jej na czujniku, gdyż część gwintu wystaje po za listwę.

Interesuje mnie czy przypadkiem nie ma jakiejś wewnątrz lub np. czujnik jest stożkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Dzięki, jakoś będę musiał dojść do tego, ale lepiej jak weźmie to w obroty mechanior.

3 lata temu był czujnik odkręcany przy pomocy rurki 0,5m i tak samo dokręcany.

Nie wiem czy czasem się coś nie urwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Drodzy Forumowicze, proszę o pomoc doradczą. W mojej D40, przy przebiegu ok. 180.000 km, właśnie teraz, wymieniłem na nowe: wtryskiwacze, pompa paliwa zregenerowana, nowy zawór scv, myty wewnątrz zbiornik paliwa, nowa listwa paliwowa z czujnikiem, filtr paliwa nowy.
Auto gasło na luzie i czasami nawet podczas jazdy na biegu.
Profesjonalny warsztat, ale nie ASO, z dobrym oprzyrządowaniem zrobili jak wyżej. Auto nadal gaśnie !!! Chłopcy są załamani. Ja też. Kasa wydana straszna. Auto nadal stoi w warsztacie.
Czy wgrać nowe oprogramowanie sterownika? Pompę i wtryskiwacze ustawiali na oprogramowaniu. 
Co jeszcze może szwankować? Gdzie szukać. Co sugerujecie.
Do ASO mam daleko. Autko zdechło na prowincji.

 

Pomocy. Z góry dzięki.

 

Dodam, że ok. 5000 km temu w ASO zrobili nowy rozrząd.


Rozrząd skontrolowano. Jest ok. Pozostało sprawdzić sterownik. Czy macie inne pomysły? Proszę o sugestie.

 

Oprogramowanie sterownika - wgrano ponownie. Czujnik położenia wału - nowy. Potencjometr pedału gazu (przyśpiesznik) - wymieniony. Nadal gaśnie na wolnych obrotach.

 

Czy ma ktoś jakiś pomysł - co jeszcze sprawdzić? Serwisanci z nissana oraz inni znajomi mechanicy - nie dają rady. Kiepskie te navary, jak nawet doświadczeni fachowcy nie mogą się skapować o co chodzi. Komputery nie pokazują błędów.  Pomocy!!!!

Edytowane przez APZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Drodzy Forumowicze, proszę o pomoc doradczą. W mojej D40, przy przebiegu ok. 180.000 km, właśnie teraz, wymieniłem na nowe: wtryskiwacze, pompa paliwa zregenerowana, nowy zawór scv, myty wewnątrz zbiornik paliwa, nowa listwa paliwowa z czujnikiem, filtr paliwa nowy.

Auto gasło na luzie i czasami nawet podczas jazdy na biegu.

Profesjonalny warsztat, ale nie ASO, z dobrym oprzyrządowaniem zrobili jak wyżej. Auto nadal gaśnie !!! Chłopcy są załamani. Ja też. Kasa wydana straszna. Auto nadal stoi w warsztacie.

Czy wgrać nowe oprogramowanie sterownika? Pompę i wtryskiwacze ustawiali na oprogramowaniu. 

Co jeszcze może szwankować? Gdzie szukać. Co sugerujecie.

Do ASO mam daleko. Autko zdechło na prowincji.

 

Pomocy. Z góry dzięki.

 

Dodam, że ok. 5000 km temu w ASO zrobili nowy rozrząd.

Rozrząd skontrolowano. Jest ok. Pozostało sprawdzić sterownik. Czy macie inne pomysły? Proszę o sugestie.

 

Oprogramowanie sterownika - wgrano ponownie. Czujnik położenia wału - nowy. Potencjometr pedału gazu (przyśpiesznik) - wymieniony. Nadal gaśnie na wolnych obrotach.

 

Czy ma ktoś jakiś pomysł - co jeszcze sprawdzić? Serwisanci z nissana oraz inni znajomi mechanicy - nie dają rady. Kiepskie te navary, jak nawet doświadczeni fachowcy nie mogą się skapować o co chodzi. Komputery nie pokazują błędów.  Pomocy!!!!

Hej witam. Jak rozwiązałeś problem, bo mam podobny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Hej. Problem dotyczy jak wyżej samochód gasnie na wolnych obrotach na zimnym silniku na rozgrzanym nie ma żadnego problemu, wymieniony zawór scv, zawór paliwowy na listwie również czujnik położenia walka, filtr paliwa, sprawdzone wszystkie wiązki. Auto na zimnym silniku na wyższych obrotach pracuje bez problemu. Pacjent Nissan pathfinder 2.5 dCi

Edytowane przez Mucio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wszystko wskazuje na rozciagniety lancuch rozrzadu. 

Cytat z australijskiej strony:

Komputer w pojazdach D40 z numerem VIN MNT jest zaprogramowany do sprawdzania korelacji między wałkiem rozrządu a wałem korbowym i wyłącza silnik w ciągu 5 sekund od rozruchu na zimno, gdy łańcuch rozrządu napędu pompy paliwa jest zużyty, jednak gdy silnik jest gorący (powyżej 65 stopni C) wtedy będzie pracował na biegu jałowym i nie wyłącza się. . Aby potwierdzić, że zużycie łańcucha rozrządu pompy paliwa jest problemem, upewnij się, że temperatura silnika jest poniżej 65 stopni, odłącz wtyczkę czujnika wałka rozrządu znajdującą się na głowicy cylindrów, po lewej stronie z tyłu i ponownie uruchom silnik. Jeśli silnik nie wyłączy się po 5 sekundach, należy wymienić łańcuch rozrządu napędu pompy paliwa.

We wszystkich innych modelach VIN VSK MNT JN1, jeśli silnik pracuje tylko przez krótki czas na biegu jałowym lub jeśli pracuje tylko wtedy, gdy obroty są utrzymywane powyżej 1500 obr / min, oznacza to poważne zużycie łańcucha rozrządu napędu pompy paliwa, rozrządu wałka rozrządu łańcuch i prowadnice. Ponieważ w tych modelach komputer nie jest wyłączony, silnik będzie pracował do zerwania łańcucha rozrządu napędu pompy paliwa.

Edytowane przez Zack180
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. 

Na naszym forum też jest dużo o rozrządzie. 

Kolega szybko do mechanika i kpl rozrząd wymienia bo korba może bokiem wyjść. 

To tak na 99%.

Pozdrawiamy serdecznie 

Ml 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...