Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zwiększenie mocy 2.0 dci


Dareq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ktoś mógłby mi doradzić jak najlepiej podnieść moc w tym silniku? Chip czy program? Dodam ze autko jest na gwarancji i na wizyty w ASO musiałbym za każdym razem mieć serie tak zeby nic nie wykryli. Czy polecicie mi jakiś zakład w Szczecinie bądź okolicach i jaki jest ewentualnie orientacyjny czas i koszt takiej przeróbki i jeżeli ktoś juz takiej przeróbki dokonywał to jakie są Wasze odczucia (czy przyrost mocy jest zauważalny i jak ze spalaniem oraz jak sie zachowuje automat przy większym momencie). Chodzi mi głownie o modyfikacje programu bo chip to wiem.

Edytowane przez Dareq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Pod koniec grudnia jestem umówiony na wycięcie dpf/fap, hamownię i indywidualną modyfikację programu. Wstępnie rozmawiałem i w zależności od "stanu" silnika zaczynają od 30 KM i 50 Nm. Koszt 1400 zł w ramach grupowego chipowania jednego z forum samochodowych. Po zabiegu napiszą więcej i zamieszczę wykres.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy nigdy za wiele, bo człowiek się przyzwyczaja :) Jak wsiadłem z QQ do samochodu, który wydawał mi się wcześniej w miarę dynamiczny to myślałem,  że mi się hamulce zablokowały :) Też myślę nad chipowaniem żeby zrobić ok 180km i 400 momentu. Jak na razie marzenia o nowym QQ za rok, dwa przypadły,  ewentualnie zmiana marki z wielkim bólem :(

Edytowane przez Michalmiko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy nigdy za wiele, bo człowiek się przyzwyczaja :) Jak wsiadłem z QQ do samochodu, który wydawał mi się wcześniej w miarę dynamiczny to myślałem, że mi się hamulce zablokowały :) Też myślę nad chipowaniem żeby zrobić ok 180km i 400 momentu. Jak na razie marzenia o nowym QQ za rok, dwa przypadły, ewentualnie zmiana marki z wielkim bólem :(

u mnie odwrotnie.mimo iż moje ostatnie auto było słabsze to ważyło ponad 400 kilo mniej wiec qq jest dla mnie za wolny zdecydowanie. No i słyszałem ze spalanie jest mniejsze a to tez jest na plus.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie odwrotnie.mimo iż moje ostatnie auto było słabsze to ważyło ponad 400 kilo mniej wiec qq jest dla mnie za wolny zdecydowanie. No i słyszałem ze spalanie jest mniejsze a to tez jest na plus.

 

Z tego co mi wiadomo, to automatyczna skrzynia trochę zamula ten silnik, ja mam manual, więc może być trochę inaczej zestopniowany i stąd inne wrażenia z jazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo, to automatyczna skrzynia trochę zamula ten silnik, ja mam manual, więc może być trochę inaczej zestopniowany i stąd inne wrażenia z jazdy :)

no napewno skrzynia ma na to duży wpływ ale tez suche dane są słabsze niż w moim ostatnim aucie. Skrzynia w trybie manual jest w miarę ok ale na auto zamula.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nowy program i mapa, żadnych chipów . Przy dobrze zrobionym programie wzrost mocy o 20 Km , i podwyższony moment daje mniejsze spalanie i dużo bardziej elastyczna jazdę bez żadnych ujemnych skutków . Koszt ok 1200 zł., kwestia aby znaleść dobry zakład który dysponuje hamowania i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ktoś mógłby mi doradzić jak najlepiej podnieść moc w tym silniku? Chip czy program? Dodam ze autko jest na gwarancji i na wizyty w ASO musiałbym za każdym razem mieć serie tak zeby nic nie wykryli. Czy polecicie mi jakiś zakład w Szczecinie bądź okolicach i jaki jest ewentualnie orientacyjny czas i koszt takiej przeróbki i jeżeli ktoś juz takiej przeróbki dokonywał to jakie są Wasze odczucia (czy przyrost mocy jest zauważalny i jak ze spalaniem oraz jak sie zachowuje automat przy większym momencie). Chodzi mi głownie o modyfikacje programu bo chip to wiem.

Ja zamontowałem w swoim aucie Boxa i sprawdziłem na hamowni ponad 2 lata temu. Za Boxa zapłaciłem wtedy 400 + 100 za hamownie. Moc z 158 na 184km i moment z 316 na 359Nm. Wgrywanie programów mija się z celem ponieważ na przeglądach serwisy często modyfikują (wgrywają nowe) oprogramowanie silnika (patrz akcja serwisowa panewki). 2 lata temu zamieściłem wykresy z hamowni. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/51617-chip-tuning/page-3 post nr 50. Po zakończeniu gwarancji zastanowię się nad programem, z DPF nie miałem problemu przez 3 lata. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamontowałem w swoim aucie Boxa i sprawdziłem na hamowni ponad 2 lata temu. Za Boxa zapłaciłem wtedy 400 + 100 za hamownie. Moc z 158 na 184km i moment z 316 na 359Nm. Wgrywanie programów mija się z celem ponieważ na przeglądach serwisy często modyfikują (wgrywają nowe) oprogramowanie silnika (patrz akcja serwisowa panewki). 2 lata temu zamieściłem wykresy z hamowni. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/51617-chip-tuning/page-3 post nr 50. Po zakończeniu gwarancji zastanowię się nad programem, z DPF nie miałem problemu przez 3 lata. Pozdrawiam.

 

Z tego co zauważyłem w ofertach firm tuningowych, to box daje mniej niż przeprogramowanie komputera :) Czujesz różnicę, że auto szybciej się rozpędza, ma więcej mocy, czy raczej jest to podświadome? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem w ofertach firm tuningowych, to box daje mniej niż przeprogramowanie komputera :) Czujesz różnicę, że auto szybciej się rozpędza, ma więcej mocy, czy raczej jest to podświadome? :)

Różnica jest bardzo wyczuwalna, po wmontowaniu robi się zupełnie inne auto. Dużo lepiej przyspiesza z niskich obrotów, jest bardziej elastyczny, szybsza reakcja na pedał gazu, wykres mocy i momentu bez większych załamań. Zgodzę się z Tobą, że program lepszy, ale podczas gwarancji zdecydowałem się na Boxa i nie żałuję. Tak na marginesie nie wszystkie silniki reagują tak na montaż Boxa. Montowałem swojego do Forda Focusa 1.6.TDCI 95 KM i żadnej odczuwalnej reakcji nie było. Co do podświadomości to postanowiłem sprawdzić swoje odczucia na hamowni i potwierdziło to moje odczucia. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Pod koniec grudnia jestem umówiony na wycięcie dpf/fap, hamownię i indywidualną modyfikację programu. Wstępnie rozmawiałem i w zależności od "stanu" silnika zaczynają od 30 KM i 50 Nm. Koszt 1400 zł w ramach grupowego chipowania jednego z forum samochodowych. Po zabiegu napiszą więcej i zamieszczę wykres.

bardzo czekam na Twoje wrażenia i... wykres :) swoją droga fajny prezent na sylwestra. Hehe Edytowane przez Dareq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Już po zabiegu. Pierwszy test po usunięciu DPF, póżniej dwa modyfikujące (nie widać danych) i końcowy. Jak na razie po przejechaniu 400 km rewelacja (dynamika i mniejsze spalanie ok. 07l )

post-43412-0-13692600-1388331362_thumb.jpg

Edytowane przez smoleń
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...