gavron06 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Witam kolegów. Jade po Primerę P11 za cenę złomową, dwa mankamenty, pęknieta półoś lewa i brak przegladu. Zamiar jest taki aby na miejscu naprawić i wrócić na kołach. Mogę za stówkę kupić półoś z obydwoma przegubami (zewnętrzny nowy) ale od P10 SR20DE 125km. W P11 jest SR20DE 136km. Wiem że półośki same w sobie mogą sie róznić, ale liczba zębów na przegubach powinna się zgadzać. Uda się taki myk czy szukać wałek do P11? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Same wałki półosi mogą być takie same, jednak przeguby - zewnętrzne są zupełnie inne :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzial_ Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Same wałki półosi mogą być takie same, jednak przeguby - zewnętrzne są zupełnie inne :] Więc w 2.0 lewa półoś nie pasuje od P10 do P11 i odwrotnie. Prawa pasuje od P10 do P11 i odwrotnie, różnią się przegubem zewnętrznym, który trzeba przełożyć. Jak coś napisz PW, mam dwie lewe kompletne półosie od P11. Kurde coś mam problemy z przeglądarką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suwersky Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Podczepie się pod Twój temat - wiecie może gdzie znajdę przegub wewnętrzny lewy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Podczepie się pod Twój temat - wiecie może gdzie znajdę przegub wewnętrzny lewy?? Zagadaj do kolegi Niedzial_ rozbiera on P11-tki byłem u niego po półośkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.