gavron06 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam. Borykam się z palącą ogromne ilości paliwa Primerą P11 1997 rok. Jak 10 L/ 100 km wyjdzie to i jest dobrze, przy nodze teścia. Tak po krótce: * silnik pracuje równo, nie kopci, odpala nawet w mróz od strzała. * napięcie na przepływce 2.10V * ciśnienie doładowanie mierzone manometrem w trasie 1.0 MPa (trzeci bieg i obroty powyżej 3,5 tys.) * błędów jak i palacego się checka brak (kod 55) * zaślepiany był EGR, ale bezskutecznie * rozrząd zapobiegawczo wymieniony Doradźcie coś, bo nie specjalnie chce mi sie wtryski wyciągac do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 zbyt wysoka dawka paliwa ustawiona na pompie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 W ECU czy jakoś manualnie? Ahs. I nie napisałem, że muł okropny pomimo myślę rozsądnego doładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Jesli jest muł to przepływka. Cieżko rozpędza się do 100km/h?Pali jak smok,brak mocy. Często jest że błędu nie ma i wartości w normie a jednak nie.Dawka paliwa jest ustawiana na pompie paliwowej tzw. nastawnikiem HDK.To mus robic ktoś kto podłączy Ci auto pod kompa i będzie sprawdzał wartości i zmniejszał dawkę.Samemu raczej nie zrobisz tego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 (edytowane) Przepływkę mierzyłem. To było pierwsze na co wpadłem. i wyszło mi 2.10V Fakt, było to dobre 4 miechy temu, ale raczej nie powinna być teraz uszkodzona. Pójdę jeszcze rozgrzać silnik i przemierzę znowu. Dla przepływki jest jakiś błąd czy nie wywali nic, a np może być wiązka uszkodzona? Dokładnie 2.12V na jałowym Mogłaby podejść od SR20DE? Taki mam akurat w P11, z tym że 3-pinowy Hitachi,a w dieselu jest Bosh Edytowane 11 Grudnia 2013 przez gavron06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Nie.Do tego musi być bosch i oczywiscie z diesel'a bo to odpowiada za skład mieszanki.Ja jednak obstawiam przepływomierz. ttak, błąd 12 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Dobra. dzięki wielkie. Podziękowania poszły. Poszukam od kogoś przepływkę do przełożenia. Nie będę kupował. Mierzyłem z ciekawości przy swoim SR20, wyszło 1,21VCzyli złom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 * ciśnienie doładowanie mierzone manometrem w trasie 1.0 MPa (trzeci bieg i obroty powyżej 3,5 tys.) tyle to na pewno turbina Ci nie pompuje bo to jest 10bar, jak już to 1bar i to też coś sporo ale w granicach podawanych w książce. druga kwestia to na każdym biegu i powyżej 2,5tys obrotów powinno być maksymalne doładowanie a jakie są obroty na biegu jałowym? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 W granicach 800rpm. Trzyma równo nie faluje przy hamowaniu itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 a przy odpalaniu obroty idą na ok 1100 czy od rau trzymają sie 800 ?Chodzi o zimny silnik po nocy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 od razu 800. Odpalam oczywiście bez gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Czyli już wiem dlaczego pali Ci 10 litrow.Masz ustawiona zbyt wysoką dawke paliwa.Jedź do serwisu żeby Ci ja obniżyl na 3.4 mg i będzie Ci palić jak moja czyli granice 6 litrów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Dzięki wielkie Mateusz_P11_144 radziłem się znajomego to kazał mi szukać na pompie śruby regulacji i kręcić, ale obejrzałem i zobaczyłem że tam tylko nastawnik elektroniczny jest. A więc dwie strony juz mi to samo radzą, podziekowania poszły i masz u mnie porządny browar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Nie ma za co. Od tego jesteśmy Tylko nie daj auta do stolarza bo CI to zdupi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 (edytowane) Ogólnie diesel jest teścia, ja jakos wolę gazidło, a nie mam przekonania do tych naszych specjalistów. Kupiłem interfejs i sam sobie i znajomym serwisuję. Z tym też bym wolał sam sobie poradzić, zrobiłbym przejściówkę z mojego interfejsu do LPG. Opis pinów w złączu jest w szukajce, potrzebne mi tylko wyprowadzenia GND, L i K No i nie wiem jakim programem się połączyć. Swoją drogą zauważyłem że jesteś o 12 dni ode mnie młodszy xD Edytowane 12 Grudnia 2013 przez gavron06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 ELM'em raczej tego samochodu nie zdiagnozujesz bo nie odpali Ci Do tego potrzebny jest KTS i to nie zawsze złapie.Ogólnie można samemu nastawić dawke paliwa "na oko"Odkrecasz nastawnik ale delikatnie żeby tylko śrubki popuścić i przesuwasz w stronę kabiny jeśli ma byc mniejsza a w strone zderzaka jesli większa.Ja swój sciągałem 2 razy ale tak jak mam teraz nigdy na oko nie ustawiłem i musiałem do kumpla do Stacji obsługi podjechac żeby mi to z komputerowym odczytem zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 KTSa mają u mnie tylko w jednym miejscu, ale tam bym musiał zabulić parę stówek. Jest tu paru elektroników, zobaczę co mają. A jakbym odkręcił nastawnik to później w ECU będzie zmieniona dawka? Pytam dlatego, żeby elektronik się nie wku****ł że nie może później dojść do ładu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Nie. To jest elektroniczny nastawnik.Kiedys w samochodach byl gaz na linke, który mogłes popuścić lub naciągnąć. Tu tą samą role pełni nastawnik tyle że elektroniczny.Za to max 50 zł powinni skasowac bo to nic innego jak podłączenie pod kompa.żadna wielka usługa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Dzięki wielkie. Jutro napiszę jak poszło A więc tak, znalazłem tylko w jednym miejscu elektronika który posiada wtyczkę, ma podgląd ale sam nie jest pewien czy może zmieniać nim nastawy.No cóż... jaka okolica tacy elektronicy. Wizyta, poniedziałek 13-ta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 On nie ma zmieniać nastawów komputerem tylko komputer ma odczyt robic a on musi mechanicznie ustawiać dawkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Z tą przepływką dodam jeszcze od siebie że warto zmierzyć napięcie przy dodaniu gazu. To że na jałowych jest poprawna wartość nie znaczy że przy podniesieniu obrotów będzie ok. Czasami tu jest problem. Co do dawki to ciekaw jestem czy dadzą radę się podpiąć KTS'em. Chociaż to jest 97 rok ze starą wtyczką to może pójdzie. Z moim tak wesoło nie jest. Na razie nikomu się nie udało połączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Bartek to co Ty masz za wtyczke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 (edytowane) Wtyczka niby OBD II ale bez przewodu na 7 pinie. Układ przewodów taki jak w serwisówce z Sereny. Tutaj jest temat: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49973-p11144w11144-diagnostyka-silnika-primera-td-cd20t/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83143-gniazdo-diagnostyczne-primera-p11-20-td-cd20t/ Edytowane 18 Grudnia 2013 przez Bart-qlka2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 O chłopie To dziwine bo masz niby auto z 1999 ale całkiem inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 To jest ten lifting przed liftingiem w 2000 roku Wtyczka samego komputera wygląda jak w P11. Sama radość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.