efej1 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Musze wymienic łozysko piasty lt w całosci oczywiscie.Jak to zrobic ,z tego co wyczytalem to niby sa tam 3 śruby do odkrecenia ale jakos mi to nie pasuje,czy czasami nie potrzeba miec ściagacza.Odkręcam zacisk,ściagam tarcze ,i tu nastepuje moja nie wiedza co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 trzeba odkręcić śruba na piaście, bodajże 32 klucz, pod metalowym dekielkiem, i piasta powinna zejsć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 zobaczę tak jak radzisz,wiem że na przodzie jest 36 ,wiec w sobote wykorzystam twoja wiedze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 tak jest na pewno, tylko nie pamiętam jaki klucz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Uporałem sie z wymiana tylnej piasty, potrzebne klucze nasadowe 12,17, 0raz 30 no i mocna grzechotka.Po krótce opisz przebieg wemiany. Poluzniamy kolo na srubach, samochód do gory ,odkrecamy kolo.Odkrecamy prowadnice z zaciskow klucz nr 12. Odkrecamy cale kopyto (jarzmo) klucz nr17 .zdejmujemy tarcze,podwazamy dekielek wkretakiem na piaście ,i ukazuje nam sie piasta z nakretka na lkucz 30 i odkrecam ,dobra grzechotka do tego musi byc ,ja z kompletu vorell urwalem. Pociagamy do siebie i juz ,wszystko ładnie czyscimy ,zakladamy nowa ,skrecamy w odwrotnej kolejnosci,i cieszymy sie ciszą błogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.