zdzichu6969 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Witam. Mam ww. Primere, kiedy energiczniej rusze, wykrecr go do 4k rpm to robi sie za mną zadyma auto chodzi jakby na dwa cylindry, i gasnie. Musze odczekac kilka minut, zapalić i juz ok. problem sie pojawia zawsze jak wykrece lekko silnik. Spalanie jest dosc wysokie, kolo 9 litrow miasto. Moc ma, chociaż nie wiem czy tyle ile musi miec. Primere mam krotko, z poczatku byla u.mechanika bo cieklo, ma nowe sprzęgło i wszystkie plyny. Dodam ze zapala dość ciezko, ale może.to tylko wina aku plus żarowe. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Pierwsze co to prosze sprawdzić kody błędów.Jak to wszystko znajdziesz na forum Jak sprawdzisz to daj znać- podziałamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzichu6969 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Mam tylko do diagnostyki LM327, zrobiłem zrzut z problemem się powtarzającym w kółko. https://www.dropbox.com/s/t7ebb3zov4h0fpe/Screenshot_2013-12-23-16-09-14.png Dzieje sie tak za każdym razem, spalanie jest bardzo duże, nie wiem co mam zrobić... A jeśli jeżdżę do 4k rpm, to jest dobrze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Tu się to robi spinaczem biurowym a nie elektronika.Fajnie wiedzieć jaki masz samochód?Na ON czy na PB?Tu masz jak sczytać błędy:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzichu6969 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Mam P11.144 na ON, w temacie jest napisane 2.0TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Faktycznie nie spojrzałem-co nie oznacza że w profilu nie masz uzupelnic tych informacji.Sprawdź jak podałem wyzej i wtedy napisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Na chmurę dymu i wysokie spalanie to nie mam pomysłu ale gaśnięcie silnika po wejściu na wyższe obroty może sugerować że już filter paliwa jest nie pierwszej świeżości. Chodzi o to że na wyższych obrotach silnik potrzebuje więcej paliwa a przez filter już tyle nie przeleci i stąd może być dławienie i gaśnięcie. Aczkolwiek jak się u mnie filter zafajdał to auto nie gasło tylko po prostu nie wchodziło na więcej niż na początku 3000 obr/min a później z dnia na dzień ta wartość spadała. Najlepiej to sprawdź błędy na zworkę. Jak to zrobić znajdziesz w tematach przyklejonych FAQ dla disla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Chmura dymu i spore spalanie dziura w obrotach przy wyższych obrotach to zabity filtr paliwa lub sitka w śrubce od filtra paliwa do pompy, bez zastanawiania odkręć śrubkę 17mm która zasila w paliwo pompę z filtra, sitko powinno być zabite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.