driver_kaskader Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Dziwna sprawa ale ogrzewanie działa jak jadę samochodem a jak stoi i obroty spadną poniżej 2 tyś to przestaje lecieć ciepłe tylko zimnie niezależnie czy jest włączona klima czy nie. Temperature silnik łapie bardzo szybko i nie spada. Termostat czy poprostu nagrzewnica zakamieniona i przy wiekszym ciśnieniu płynu ( powyzej 2 tyś rpm) zaczyna przez nią dopiero przelatywac płyn ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Dosyć płynu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 tak płynu jest trochę ponad stan, uszczelka pod głowicą odpada. NIe wiem czy to nie pompa wody bo bardzo głośno pracuje coś koło rozrzadu. Pierwsze oględziny i wychodziło ze to łożyska na rolkach paska klinowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Próbowałeś zmienić termostat ? Od kiedy tak masz, przypadkiem nie zmieniałeś płynu od chłodnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 płynu od chłodnicy nie zmieniałem, dzieje sie tak już od miesiąca. Temperatura silnika cały czas dobra. Termostatu nie wymieniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 miałem kiedyś taki przypadek w fordzie odklejiły się łopatki mieszające płyn od oski napedowej w pompie wody. A czy problem wystłpił nagle czy zaczynał grzać słabiej i w końcu przestał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 raczej wystąpił nagle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Standard w co drugiej zetce która u mnie jest Dzisiaj wsadziałem nowy termostat do kolegi zetki i to samo jak obroty poniżej 1100 to leci zimne... Rozwierciłem tego cycka w nowym termostacie co jest w środku i problem zniknął jak ręką odjął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) a ja obstawiałem pompe wody, dzisiaj i wczoraj taki lód w kielcach ze 40 minut skrobałem auto co przy sprawnym ogrzewaniu poszło by w 10. Wymienie termostat albo w tym co mam zrobię dziurkę. Dam znać czy pomogło w weekend! Dzięki Tak patrze na zdjecie i chodzi o ten złoty cycek w środku ? http://allegro.pl/obudowa-termostatu-nissan-350z-313-ps-2008r-lift-i3898838412.html Edytowane 21 Stycznia 2014 przez driver_kaskader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 elo nie widać go na tej fotce! Dzisiaj będę go wywiercać to porobię fotki i wstawię - to taki mały kutaseczek długości 8mm wąziutki... on znajduje się w otworze w górnej części termostatu, kolor ma mosiądzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 ok czekam na fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 (edytowane) No to proszę, do usunięcia jest ten dzyndzelek, który widać na fotce poniżej: Edytowane 23 Stycznia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Jeszcze możesz zrobić szybkie płukanie nagrzewnicy odłączając oba węże od nagrzewnicy podłączasz wąż ogrodowy do jednej strony i puszczasz wodę potem odwrotnie może ona jest troszkę zatkana, nie uszczelniałeś czasem czegos jakimiś silikonami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Możliwe że jest kamień w nagrzewnicy chociaż wydy nie lałem nigdy do chłodnicy. Nie uszczelniałem niczego ani nie dodawałem dodatków typu motodoktor. Ten dzyndzel to przewiercić na wylot ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Wiertłem się go rozrywa... Po jego usunięciu znacznie poprawia się obieg wody i maleje ciśnienie płynu w układzie, no i odciążamy pompę wody Na hamowni nie sprawdzałem przyrostów mocy ale powinny jakieś być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 no to mi sie podoba, w sobote musze sie za to zabrac bo wczoraj sam sie uwięziłęm w aucie na dobra godzine, szyby zamarzniete od zewnatrz, i pozamarazały zamki z obu stron ( wodziki ) musiałem jezdzic godzine zeby pusciło bo bym z auta nie wyszedł Dzięki za pomoc !! dzisiaj zrobiłem termostat w zasadzie to wymieniłem na nowy gatesa ale wyszedłem zły z garażu bo dalej leci zimne powietrze poniżej 2 tyś rpm, czy to ma może jakiś związek z pompą wody? Dzisiaj zmienilem znowu termostat na stary w ktorym rozwiercilem tego cycka bo nowy termostat powodowal ze temperatura zaczela skakac wysoko. Stary zalozylem rozwiercony ale ogrzewanie dalej nie dziala. Węże są letnie a powiny być gorace. Jakies porady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Uszczelka pod głowicą albo pompa wody niestety... Cycka wywierciłeś i nic to nie pomogło ?? Edytowane 16 Grudnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) cycka wywierciłem i takie letnie grzeje. Uszczelka pod głowica odpada bo płynu nie ubywa ani grama ani nie kopcia a moc ma jak diabeł Obawiam sie pompy wody ale co by z nią było nie tak ? łopatki by sie wytarły czy co ? Mechanik mówił mi że pompa wody tez raczej niemożliwe bo jeżdze już tak prawie rok i nic sie nie dzieje a silnik ani trochę sie nie grzał nawet w korku i wentylator to nie pamietam kiedy sie ostatnio załanczał Edytowane 16 Grudnia 2014 przez driver_kaskader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 a odpowietrzyłeś tą nagrzewnice ????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 chodzi ci o ten przewód który jest koło kolektora ssącego z grzybkiem na śrubokręt krzyżak po stronie pasażera ? Jeżeli o to to odpowietrzyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 I jak rozwiązaliście problem ? Niestety muszę się podpiąć do tematu u mnie poniżej 2k obrotów też nie grzeje, a teraz jak pizga to by by było miło jednak jak by grzało Warto próbować ze zrywaniem tego "kutaseczek długości 8mm" jak to Coobcio mówi Czy od razu zamówić nowy termostat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnydzban Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 I jak rozwiązaliście problem ? Niestety muszę się podpiąć do tematu u mnie poniżej 2k obrotów też nie grzeje, a teraz jak pizga to by by było miło jednak jak by grzało Warto próbować ze zrywaniem tego "kutaseczek długości 8mm" jak to Coobcio mówi Czy od razu zamówić nowy termostat akurat w tym przypadku to była pompa wody - ledwo co pracowala + przecieki ,ktore zapowietrzaly caly układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.