Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Akumulator.


myk6414
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po 6ciu latach i 130kkm mój akumulator zaliczył wczoraj zgon. Szukam nowego i na kilku stronach znalazłem informacje ze wymiana wymaga zakodowania w komputerze. Może ktoś proszę potwierdzić? Czeka mnie serwis?

Jaki akumulator polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem 4 tyg temu, po podmianie akumulatora nic nie trzeba kodować, jedynie szyba kierowcy może się rozkodować.

Kupiłem BANNER 60Ah 450A 280,00 z montażem 

 

 

W razie problemu  programujemy tak:

Jak szyba jest zamknięta otwieramy ją cały czas trzymając przełącznik naciśnięty do końca w dół i trzymać go jeszcze z 5 sekund po otwarciu, a potem tak samo zrobić z zamykaniem i trzymamy także przełącznik przez 5 sekund po zamknięciu szyby i tyle ;)

Edytowane przez numiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój padł po 4,5 roku przy około 90tyś. Kupiłem Boscha, szybka wymiana, wszystko działa bez konieczności wizytowania ASO.

Warto sprawdzic ceny aku w ASO i sklepach - nie zawsze propozycja sklepu jest atrakcyjna.

R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kodowania, to tak jak wyżej napisali koledzy. Natomiast co do akumulatora to kup taki jaki zaleca producent samochodu z tolerancją pojemności +10% a o możliwie największym prądzie rozruchowym - np. VARTA SILVER lub BOSCH SILVER.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mój padł dzisiaj po 4,5 roku użytkowania. :(

Jeszcze do wczoraj odpalał od strzała - zero oznak/raczej dłuższe trasy. Podładuję ale trzeba rozejrzeć się za nowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

else

to akumulator fabryczny?

 

taa jakis włoski shit

chce kupić BOSH-a Silver S4 60Ah (benzyna 1.6)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój w tamtym roku zimą , miał mieć koniec(według aso)a po ładowaniu małym prądem i dobrym prostownikiem trzyma do dziś i ma się świetnie! sprawdź prąd ładowania i spoczynkowy , czy aby coś Ci go nie rozładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój w tamtym roku zimą , miał mieć koniec(według aso)a po ładowaniu małym prądem i dobrym prostownikiem trzyma do dziś i ma się świetnie! sprawdź prąd ładowania i spoczynkowy , czy aby coś Ci go nie rozładowuje.

 

Skoro dzień wcześniej kręcił jak szalony to Twoja teoria jest raczej mylna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokombinuje, ale nie wiem czy gra jest warta świeczki... ;) Dzisiaj bardzo potrzebowałem auta a tutaj taki zonk...

FIAMM 420A, 50Ah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podładować zawsze warto a nóż okaże się że da się go jeszcze uratować. Co do pojemności to brałbym o pojemności takiej jak fabryczna ale wybór należy do Ciebie

Edytowane przez Fazzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"twoja teoria jest raczej mylna"

Dlaczego? Małe zwarcie ,upływ prądu  i masz załatwiony aku w parę godzin.

A swoją drogą w tym aucie był tylko 50ah? :blink: Jeśli tak polecam varte 55ah 500A (wersja wzmocniona  adac) lub mool.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jak się dowiedziałem w serwisie był wymieniony przez poprzedniego właściciela na gwarancji po roku (!), czyli w 2011. Jakiś miesiąc temu zmieniłem na Vartę Silver o troszkę większej pojemności (77Ah) i większym prądzie rozruchowym. Jak na razie jest ok, ale co można powiedzieć po miesiącu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

przyszedł czas i na mnie. W serwisie twierdzą, że akumulator już słabiutki i trzeba będzie niedługo wymienić na nowy. Z oznaczeń na fabrycznym aku jest napisane: 420A 50Ah. Pan ze sklepu mówi, że takiego nie mają, ale pasować będzie 540A 60Ah - prawdę mówi? Czy taki aku będzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tylko wymiarowo podejdzie to nie widzę przeszkód. Prąd rozruchowy ma większy, także powinien "łatwiej" kręcić rozrusznikiem i będziesz miał trochę większą pojemność. 10Ah różnicy nie powinno wpłynąć na słabsze ładowanie. Jakiej firmy aku Ci zaproponowali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam wszystkich

Mam pytanie czy podczas wymiany akumulatora rozkoduje sie oryfginalne radio ???

Nissan 2007 radio+navi z ekranem

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ,ale tylko będziesz musiał wbic kod radia -resztę pamięta ,no i adaptacja szyby kierowcy automatyczne domykanie(prosta sprawa .Opuszczasz szybę przytrzymujesz kilka sekund i zamykasz przetrzymując przycisk znowu kilka sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ,ale tylko będziesz musiał wbic kod radia -resztę pamięta ,no i adaptacja szyby kierowcy automatyczne domykanie(prosta sprawa .Opuszczasz szybę przytrzymujesz kilka sekund i zamykasz przetrzymując przycisk znowu kilka sekund

Dziękuje za szybką odpowiedz

Jestem od niedawna włascicielem

Auto sprowadzone

Na jednej z instrukcji mam zapisane cyfry (64725) i nie wiem czy to jest napewno kod

Jest jakaś możliwość sprawdzenia bez rozkodowania

Dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj jeszcze adres, gdzie parkujesz.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz przy jednym z kluczyków blaszki z kodem? Często serwis wpisywał kod na końcu(notatki)książeczki gwarancyjnej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz przy jednym z kluczyków blaszki z kodem? Często serwis wpisywał kod na końcu(notatki)książeczki gwarancyjnej)

Niestety przy kluczykach nic niema (2 oryginalne).

W ksiązce gwarancyjnej wpisy serwisowe ale brak kodu

W ksiązce serwisowej również.

Jedyny wpis na instrukcji  z cyframi które podałem (tzn taka ilość cyfr :-)

Dziękuje za zainteresowanie

Będe próbował (ktoś mi mówił że radio może być przypisane do tego auta wtedy nie będzie wołał kodów zobaczymy)

Pozdrawiam

Edytowane przez r_kapsa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

U mnie byl problem z dopasowaniem akumulatora taki jak podawał producent to. byl na wysokość za duży... i klemry niechcialy wejść....zakupiłem taki Varta Blue Dynamic C22 12V 52 Ah / 470 A

Edytowane przez kaarolek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Cześć!

Mam ja Qashaia z 2010 1.6 + LPG.

Ostatnio zauważyłem, że fabryczny akumulator już powoli pokazuje znaki niedomagania i wrzucanie na jakiś czas do ładowania niewiele daje. Myślę więc o wymianie, bo swój wiek ma i chyba czas najwyższy.

Co możecie polecić? W sumie brałbym boschowski, ale ponoć o ile są ok, o tyle 2-3 lata i pa pa. Słyszałem natomiast, że niezłe są Centra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...