aurer Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Moja almerka ma 220.000 tys przebiegu od niedawna troszke chodzi jak dizel pomio ze to benzyna: Poza glosniejsza praca bra innych objawow.Dzis zdemontowalem boczną pokrywy rozrządu..i tu pytanie jak ocenic stan podzespolow? W zalaczniku foto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam po zdjęciu nie ocenisz czy jest rozciągnięty łańcuch ,przebieg może już świadczyć o tym że pora na wymianę przerabiałem w swojej almie wymianę samych napinaczy ale nic to nie dało a cena rozrządu jest nadal wysoka taniej mnie wyszło kupić drugie serce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aurer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 To mnie nie pocieszyles..;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Niekoniecznie wymiana, możesz sprawdzić na napinaczu, ile luzu skompensował i czy jeszcze jest możliwość kompensacji np. poprzez naciągnięcie jakimś stalowym prętem łańcucha. Sprawdź zużycie zębów, ze zdjęcia nie widać że jest zbyt zużyte ale możesz zauważyć gdyby były znaczne wgniecenia na krawędziach i powierzchniach zębów. W zasadzie łańcuch powinien wytrzymać tyle co silnik ale to się bardzo rzadko zdarza. Ja mam blisko 300000 i nie widać objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aurer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Ale jak sprawdzic to na napinaczu?,wsadzic drut i sprawdzic czy jest mozliwosc naciagu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Tak, sprawdzić czy napinacz ma jeszcze zapas do kompensowania luzu łańcucha. Nie wiem jaka jest konstrukcja napinacza u Ciebie. Może trzeba odkręcić koło zębate żeby poluzować łańcuch. Byle pręta tam nie wkładaj, żebyś czego nie ukruszył. Widzę, że nikt się nie chce wypowiedzieć na temat konstrukcji ale jak nie czujesz się na siłach to koleżeńska pomoc jest wskazana albo mechanika. A co do głośnej pracy, nie masz uszkodzonego wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.