Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

2.2 Di - zawieszony popychacz


Gość bartek9108

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bartek9108

Witam!

 

Mam problem ze srebrną. Zawiesił mi się w trasie popychacz (i tak, jestem pewien że to to). Auto miało wymieniany olej w sierpniu (10w40 tak jak było tak zalane) i od tego czasu zrobiło około 8kkm.

Teraz mam pytanko:

1. Wymienić olej, zalać pełen syntetyk (na pewno coś wypłucze jak tyle czasu chodził na 10w40), liczyć że załapie dobre ciśnienie i będzie git, albo dać ewentualnie później jeszcze nową, niższą uszczelkę pod głowicę żeby złapać większego ciśnienia?

2. Od razu rozbierać klawiaturę?

 

Jak to jest w 2.2Di? Rozwiązywał ktoś tak problem?

Przebieg auta 120kkm (oryginał).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleje 0w40 5w40 10w40 15w40 maja taka sama gestosc po rozgrzaniu inaczej w niskich temperaturach oczywiscie najplynniejszy jest 0w40

olej 5w30 jest rzadkim olejem oszczedza paliwo ale w nie wolno na nim szalec i moze silnik rozszczelnic

 10w50 jest olejem do aut ktore sa katowane dzieki temu ze w wyzszych tem nie robi sie jak woda

gdzies to jest ladniej opisane w googlach 

na forum znajdziesz ladnie opisane o plukance silnika bez negatywnych skotkow

sam bede przechodzil z oleju 10w40 na 5w40 

ale czy to cos pomoze z tym popychaczem to nie wiem

powodzenia w naprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy 2,2di nie ma przypadkiem "mechanicznych" popychaczy, skoro są płytki regulacyjne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...