Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zeta by TomZ350


TomZ350

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Coobcio,

 

No w końcu znalazłem temat który mnie interesje :thumbsup:  

 

Będę w niedalekiej przyszłości instalował takie samo ustrojstwo w mojej Zetce, czyli ATI C2 Procharger kit, więc mogę mieć trochę pytań. Na początek czy byłbyś w stanie mi to zestroić na Greddy Emanage Ultimate?

 

P.S. Nie sądzę, żeby ten supercharger dał radę 700KM napompować  :|. Będzie wyginać całą konstrukcję mocującą i rwać paski na maksa gdy założysz małe kółko na kompresor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info o paskach i łożyskach, muszę sprawdzić to u mnie. Mam nadzieję że łożyska wciąż będą ok, ten zestaw był bardzo mało używany, ale ostro. Kolo w Sheffield miał to w swoim cieniasie na wyścigi po 2-3 minuty, mówił że może jakieś 12 godzin używał razem z hamownią. Mam dwa lub trzy kółka do kompresora, zobaczę jutro jakie. Mam też już większość gadżetów potrzebnych żeby to w miarę śmigało, więc też powinno być nieźle:

 

Zamontowane jakiś czas temu:

rurowe kolektory wydechowe

sportowe katalizatory Berk

podwójny wydech DC Sport z X rurą

zamach Fidanza 6.5kg

 

Na półce już leży:

pompa Walbro 255lph

AAM Competition fuel return system z regulatorem ciśnienia

wtryski do wyboru Deatschwerk 650cc i Powerenterprise 800cc

Greeddy Emanage Ultimate

spacer AAM do miski olejowej

spacer do filtra oleju

zegary Apexi EL2 z data loggerem (Boost, EGR i Oil temp)   

 

Wciąż muszę skołować:

szerekopasmową lambdę

zegar AFR

chłodnicę oleju

świece z ciepłotą o jeden stopień niżej

 

Jak myślisz potrzebne będzie coś jeszcze? 

post-81041-0-08513800-1391461842_thumb.jpg

post-81041-0-69132600-1391461910_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolo miał w nim 450KM na kołach i 600kg. Pojechałem tam po ten kit sądząc że jest zamontowany w 350Z, ależ byłem zdziwiony gdy otworzył garaż :dribble:. Widziałem filmiki z wyścigów, dęba stawał.

 

Fuel return system już mam więc pewnie i tak go zamontuję, a może sprzedam.... pomyślę.

 

OK przejdźmy do historii mojej zetki, mam nadzieję, że nie zanudzę.

 

Jest to japoński import z końca 2002 roku. Kupiełem go ponad 5 lat temu z przebiegiem 20k mil i teraz jest tylko 51k jako że był to zawsze mój drugi samochód. W Londynie nie miałem za bardzo miejsca i czasu więc większość moich prac wyglądała jak na zdjęciu 0 . Miałem kiedyś drobny wypadek jak wsiadałem do samochodu (zdjęcie 1). Dobrze że mnie nie zabiła ta ślepa piz.. bo wsiadałem do samochodu i uderzyła mi w drzwi! Za kasę z ubezpieczenia postanowiłem założyć body kit i pomalować cały samochód bo ktoś mi go wcześniej potraktował kluczem :angry:. Polscy "specjaliści" w UK zamontowali kopię Nismo Ver 2 oraz zrobili lakierkę. Tak to spier....... że mała głowa, pomalowali nawet mój nowy wydech DC Sports, auto wyglądało fajnie ale tylko z daleka, bardzo daleka (zdjęcie 2), nie zapłaciłem im grosza. Miesiąc później kolejny niefart autobus mnie zawadził w drodze do pracy  :angry: (zdjęcie 3). Jak na razie furka niestety nie wygląda za dobrze   :(

 

Na szczęście z zetką od strony technicznej jest dużo lepiej i udało mi się dołożyć kilka rzeczy :D

BBK na przód - K-Sport 8 tłoczkowe zaciski i tarcze 356mm, ledwo się zmieściły w felgi (zdjęcia 4 i 5)

OEM Brembo na tył (zdjęcie 6)

wzmacniane przewody hamulcowe HEL

kolektory rurowe, katalizatory Berk i wydech DC Sports (zdjęcia 7 i 8), trochę za głośne jak dla mnie

zawieszenie gwintowane Tein z EDFC

sprzęgło Exedy i zamach Fidanza o połowę lżejszy (zdjęcie 9) ale to będzie zastąpione dwutarczowym sprzęgłem carbonowym (zdjęcie 10)

belka rozporowa Greddy

zimny dolot HKS

HKS Speed Limit Defencer

felgi 18" Work Emotion CR Kai

opony 245x40x18 przód i 295x35x18 tył

maskę OEM od modelu 2007

ledy OEM z tyłu

50kg sprzętu audio z wyciszeniem, wciąż w trakcie budowy (zdjęcia 11, 12, 13)

 

W najbliższych planach poprawki body kitu i lakierka całości, skończyć sprzęt audio, obszyć fotele alkantarą, kompresor procharger i reszta jak pisałem wyżej.

post-81041-0-31410000-1391545253_thumb.jpg

post-81041-0-99668400-1391545259_thumb.jpg

post-81041-0-19028700-1391545268_thumb.jpg

post-81041-0-34657400-1391545274_thumb.jpg

post-81041-0-75269400-1391545283_thumb.jpg

post-81041-0-32761100-1391545289_thumb.jpg

post-81041-0-76523800-1391545294_thumb.jpg

post-81041-0-85818200-1391545302_thumb.jpg

post-81041-0-87294500-1391545313_thumb.jpg

post-81041-0-91706800-1391545320_thumb.jpg

post-81041-0-07355700-1391545329_thumb.jpg

post-81041-0-53693800-1391545338_thumb.jpg

post-81041-0-34281600-1391545344_thumb.jpg

post-81041-0-56384200-1391545349_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

To szykuje się grubo, daj znać jak przerzucisz kompresor i odpalisz, jakby co to z miłą chęcią wystroję CI to Auto - nawet na odległość jeśli podeślesz ECU to jakąś wstępną mapkę można zrobić, do tego pompę paliwa będziesz musiał zapodać 320LPH oraz wtryski paliwa siemens DECA 630ccm, no i mafa wrzucić w 76x1,5mm rurę boby go nie zamknęło przy 400KM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...