Gość Bajt Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Cześć Chciałem się z wami podzielić moją przygodą ze wspomaganiem w Almerze n16 1.5 dci (2005r) Objawy: czasowy zanik wspomagania, wyjąca pompa (zwłaszcza przy max skręcie kół), aż w końcu totalny zanik wspomagania. Myślałem, że czeka mnie zakup pompy i spory wydatek, ale po zebraniu kilku opinii na necie postanowiłem namówić najbliższego elektromechanika, żeby spróbował zobaczyć, czy da się elektryczną pompę naprawić. Co się okazało - wytarte były szczotki. Elektromechanik zakupił szczotki od alternatora ciężarówki (mają odpowiednie mocowanie), doszlifował co trzeba żeby pasowały i zamontował. Przy okazji wymiana płynu. Obecnie wszystko śmiga idealnie. Koszt naprawy z częściami, robocizną i wymianą płynu - 200zł. Piszę tego posta, żeby ludzie z podobnym problemem wiedzieli, że jest szansa na tanią naprawę. Szczotki są pewnie najczęstszym problemem w tych pompach. Nie trzeba od razu jechać do specjalistycznych zakładów regenerujących pompy, może to zrobić najbliższy elektromechanik, jeśli tylko będzie mu się chciało w to bawić Pozdrawiam! M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.