tsu Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Niestety znowu jestem zmuszony założyć temat tym razem jak w tytule często zdarza się ze mam drgania pod maską. Gdy otwieram maske lub ją dociskam wtedy ustępuje wiec coś wali o maske.Na początku myślałem ze może podpórka maski sie wykrzywiła więc ja wyjąłem ale nadal drgało.Drgania raz są raz nie więc nie jest to non stop i słysze je głownie na postoju lub przy powolnej jezdzie. Pytanie jest jeszcze takie czy to może mieć jakiś związek z kolektorem/katalizatorem bo podejrzewam ze z tymi dwoma elementami jest problem(metaliczny dzwięk przy dodawaniu gazu) i lekkie dzwonienie przy 90km (prawdopodobnie ceramika w katalizatorze). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietzsche Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 raczej wątpię żeby Ci coś 'waliło' o maskę (ja mam założone lpg, który wystaje powyżej oryginalnej zabudowy i nic mi nie 'wali' o maskę)wydaje mi się, że jest to zjawisko rezonansu. gdy dociskasz maskę, blokujesz możliwość jej drżenia. drgania przenoszą się najprawdopodobniej z silnika (i będą występować przy określonych obrotach silnika). nie pamiętam czy jest regulacja na zamku od maski, ale bym popatrzył i spróbował wyregulować zamek maski, tak aby uniemożliwić jej drżenie (skutek podobny do dociśnięcia rękoma) u mnie występuje świst (lub takie charakterystyczne dzwonienie) podczas gwałtownego przyśpieszania, i wiem, że jest to związane z lekko nieszczelnym układem wydechowym. wiem, bo go spawałem na kanale (a że za dużo było roboty z jego wyjmowaniem, pospawany został w miarę możliwości podejścia elektrody). u mnie nie występuje drżenie maski - ewentualnie nie zwróciło to mojej uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Regulacja jest na odbojnikach na pasie orzednim po obu stronach maski (są wykręcane) Metaliczny dźwięk to raczej juz brak wkladu katalizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 A jak wyglądają zawiasy maski a konkretnie nity w zawiasach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsu Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Odbojnki podkrecilem o jeden stopien do góry i wyglada na to ze pomoglo chociaz mozna sie zastanawiac czemu kiedys tych drgan nie mialem a od pol roku sie zaczely ale skoro pomoglo to nie ma co sie zastanawiac.Co do zawiasu maski to chyba lepiej tego nie ruszac bo widzialem tam 3 sruby i jakos nie moglem dojsc do tego jak to wyregulowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Co do zawiasu maski to chyba lepiej tego nie ruszac bo widzialem tam 3 sruby i jakos nie moglem dojsc do tego jak to wyregulowac. Nie miałem na myśli odkręcania i regulowania zawiasów. Wystarczy złapać róg maski przy szybie i próbować nią ruszać góra-dół. Jeśli puka, tzn. że są na zawiasach luzy/dokładnie na nitach-"sworzniach"-tulejkach/. Śruby nie mają nic do tego /ale można sprawdzić czy się nie poluzowały/. Miałem tak w poprzednim samochodzie, lecz uwidoczniło mi się to przy prędkości 185 km/h. Maską zaczęło trzepotać-pukać-walić, że myślałem że zaraz ją w ogóle stracę i odpadnie-wyrwie podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietzsche Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 chociaz mozna sie zastanawiac czemu kiedys tych drgan nie mialem wszystko się zużywa, dlatego są regulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 wszystko się zużywa, dlatego są regulacje Ale nie na wyrobione nity !!! To trzeba wymienić lub kupić nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietzsche Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ale nie na wyrobione nity !!! To trzeba wymienić lub kupić nowe. oczywiście zgadzam się z Tobą, na myśli miałem (czego nie dopowiedziałem), że tam gdzie jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabol57 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Regulacja jest na odbojnikach na pasie orzednim po obu stronach maski (są wykręcane) Metaliczny dźwięk to raczej juz brak wkladu katalizatora. proponował bym sprawdzić pas dolny czy nie jest z gniły, bo tez miałem takie drgania i okazało się że to kawałek metalu łączący pas górny z dolnym tak przegnił ze nie miał się już czego trzymać i drgał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke69 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Rozwiazales problem ? U mnie tez wystepuja talkie drgania tylko podczas postoju jak ruszam to sie rozchodzi no i jak wcisne sprzeglo to tez jakoś ich nie slychac, przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Do sprawdzenia poduszki silnika i skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke69 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Masz na myśli ta gabke pod plastikiem zakrywajacym silnik ? Bo szczerze to jest mocno obsypana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Nie. Poszukaj sobie w necie pod hasłem poduszka silnika, skrzyni lub bezpośrednio u wuja Alleee..... i zobaczysz o co mi chodzi i gdzie to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke69 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Poduszki skrzyni napewno w porządku bo lewarek skrzyni w żaden sposób nie drga, a skoro miałem niedawno remont silnika to chyba mechanik powinienem zauważyć ze poduszka silnika była do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 To musisz się spytać mechanika, czy to zauważył. A jeśli robił Ci remont, to tym bardziej jedź do niego i pytaj dlaczego tak teraz drżyyyy..... lub niech szuka, co źle dokręcił lub nie dokręcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Połóż na chwile większy kawałek szmaty na podpórki maski. U mnie pomogło na prawej przedniej podpórce. Zlokalizować możesz to delikatnie dociskając narożniki maski i słuchając czy "odgłosy" ustępują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.