Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

P0300 - uboga mieszanka


hors

Recommended Posts

Witam serdecznie

 

Mam murano z 2006  v. Europa. Męczę się z nim już od jakiegoś czasu bez większych efektów.

Może ktoś mi pomoże zdiagnozować mój przypadek.

Kupiłem już z założonym LPG LANDI RENZO OMEGAS. Ale zaznaczam że objawy występują zarówno na benzynie jak i na LPG. A temat diagnozuje na benzynie.

 

Objawy :

- nierówna praca na wolnych obrotach po zagrzaniu

- lekkie skakanie wolnych obrotów

- wyczuwalne przerwy (co jakiś czas telepnie silnikiem) na biegu jałowym

 

Błąd : P0300

 

Mam dostęp do skanera diagnostycznego CONSULT 3, więc jeżeli ktoś ma pomysł jakie parametry można zmierzyć żeby dojść do przyczyny to bardzo proszę o sugestię. Będę sprawdzał każdą podpowiedź.

 

Z już sprawdzonych mechanicznie spraw :

 

- kompresja 12 12 11 12 12 12

- świece wymienione na DENSO irydowe

- sondy lambda przed katalizatorem wymienione na dedykowane BOSCH

- szukałem i raczej nie mam lewego powietrza na dolocie

- silnik bez problemów wkręca się na obroty

- na wysokich obrotach nie jest wyczuwalne wypadanie zapłonu

 

Nie mam wymienionych/sprawdzonych :

 

- cewek zapłonowych (i wolałbym w ciemno nie wydawać tyle kasy)

- ciśnienia paliwa

- lewe powietrze na wydechu przed sądami lambda

 

Z tego co już mogę powiedzieć to mam za obogą mieszankę - szczególnie w bloku 1

 

Linki do filmików ze skanera :

 

http://youtu.be/HlR1eT2szVA

 

Proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie

 

Mam murano z 2006  v. Europa. Męczę się z nim już od jakiegoś czasu bez większych efektów.

Może ktoś mi pomoże zdiagnozować mój przypadek.

Kupiłem już z założonym LPG LANDI RENZO OMEGAS. Ale zaznaczam że objawy występują zarówno na benzynie jak i na LPG. A temat diagnozuje na benzynie.

 

Objawy :

- nierówna praca na wolnych obrotach po zagrzaniu

- lekkie skakanie wolnych obrotów

- wyczuwalne przerwy (co jakiś czas telepnie silnikiem) na biegu jałowym

 

Błąd : P0300

 

Mam dostęp do skanera diagnostycznego CONSULT 3, więc jeżeli ktoś ma pomysł jakie parametry można zmierzyć żeby dojść do przyczyny to bardzo proszę o sugestię. Będę sprawdzał każdą podpowiedź.

 

Z już sprawdzonych mechanicznie spraw :

 

- kompresja 12 12 11 12 12 12

- świece wymienione na DENSO irydowe

- sondy lambda przed katalizatorem wymienione na dedykowane BOSCH

- szukałem i raczej nie mam lewego powietrza na dolocie

- silnik bez problemów wkręca się na obroty

- na wysokich obrotach nie jest wyczuwalne wypadanie zapłonu

 

Nie mam wymienionych/sprawdzonych :

 

- cewek zapłonowych (i wolałbym w ciemno nie wydawać tyle kasy)

- ciśnienia paliwa

- lewe powietrze na wydechu przed sądami lambda

 

Z tego co już mogę powiedzieć to mam za obogą mieszankę - szczególnie w bloku 1

 

Linki do filmików ze skanera :

 

http://youtu.be/HlR1eT2szVA

 

Proszę o pomoc.

Witam. P0300- "wypadanie zapłonów" na wielu cylindrach. 

Pełny opis diagnostyki : od strony EC 347 w dół. (2007)

Możliwe wiele przyczyn.

Pozdrawiam wkar

Link to post
Share on other sites

Chętnie również poznam przyczynę. Mam identyczny (bardzo podobny) problem ze swoim x-trailem. Wprawdzie nie mam LPG, ale dzieją sie podobne rzeczy.

Link to post
Share on other sites

Witam

 

Mam manuala do mojego auta, wiem gdzie co w nim jest i duzo z niego przeczytalem (caly dział dotyczacy napedu/wydechu).

Od teorii bardziej chodzi mi o konkretne pomysly.  

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
tomaszek123

Witam

 

Mam manuala do mojego auta, wiem gdzie co w nim jest i duzo z niego przeczytalem (caly dział dotyczacy napedu/wydechu).

Od teorii bardziej chodzi mi o konkretne pomysly.  

 

pozdrawiam

zadzwon  604-518-886 nawet teraz

Link to post
Share on other sites

Jeżeli rozwiązaliście problem - napiszcie, proszę, co i jak.

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Też mam taki problem .Wymienione trzy cewki w różnych konfiguracjach . Wyskakuje cały czas błąd P0301 P0300 i nieraz P0303.falowanie na wolnych obrotach i "dławienie" między 1200-1500 obrotach.Jeżeli rozwiązaliście problem opiszcie jak.Pozdrawiam.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...