123hudy Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Umarl mÓj silnik i pytanie czy zamiast mojego 2.2 dci 140 koni z wtryskami denso moge wlozyc silnik di niestety nieznam jeszcze jego pojemnosci ani nic wiecej bo dopiero sie pojawil ale pytanie proste czy zmiana silnika dci na di ciagnie za soba koniecznosc jakichs dodatkowych przerobek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 I to wiele, ponieważ wszelkie parametry-dane silnika dci jak i jego podzespołów-osprzętu są zapisane w ECU. Prosty przykład - pompa wtryskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 jw. sama wymiana motoru nie wystarczy trzeba zgrać z tym sterowniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Dziekuje bardzo za odpowiedz , naszczescie dzis udalo mi sie kupic taki sam jak muj teraz tylko musza mi go przyslac ,zastanawia mnie tylko czy jak je zamienie to tez bedzie cos trzeba dodatkowo zrobic ( ustawic czy tez przeprogramowac) czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Nie napisałeś czy silnik goły, czy z osprzętem. Jednak jeśli nawet przełożysz pompę, listwę paliwową, to wypadało by podpiąć pod komputer i za pomocą oprogramowania Consult wgrać prawidłowe parametry pompy, wydatku paliwa na wtryskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 No silnik ma byc z pompa i wtryskami wiec zasadniczo to gotowy tylko go wlozyc i A pytam tyle o szczegoly bo mauczony doswiadczeniem ( zlym niestety) wole wiedzic bo tu mechanicy pozal sie boze A jaki olej uwazacie ze bedzie lepszy valvoline durablend semisyntetyk 5w40 czy valvoline maxlife 10w40 tez semisyntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 5/40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Dzieki A keszcze chcial bym zapytac, jak bardzo skaplikowana jest przekladka silnika muj nowy jest juz z wtryskami i pompa wody w komplecie ale zastanawia mnie jak skaplikowane jest przelozenie go do auta bo przyznaje ze nieufam mechanikowi i chcial bym miec jakies pojecie choc troche o tym jak to wyglada Bede wdzieczny za wszelkie rady i wskazowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Już pisałem - patrz post #5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 No tak to czytalem wczesniej oczywiscie ale wole podputac czy cos jeszcze gdzies , jakies rady itp A jeszcze takie putanie, ktoredy lepiej wyjac silnik dolem czy gora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek122 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Może mogę spytać przy okazji czy można zamienić turbine AU600 NA AW400 czyli z wersji 126 konnej na 139 konną?? wymiary mocowanie jest to samo wszystko pasuje ale czy nie spowoduje złej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Dołem...? Skąd ten pomysł...? No tak to czytalem wczesniej oczywiscie ale wole podputac czy cos jeszcze gdzies , jakies rady itpA jeszcze takie putanie, ktoredy lepiej wyjac silnik dolem czy gora? Dołem...? Skąd ten pomysł...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 No niewiem wlasnie pytam bo mechanik co to bedzie robil mowi ze dolem lepiej bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Niespecjalnie rozumiem, jak może być lepiej dołem, skoro masz do pokonania maglownicę, elementy zawieszenia. Najprościej odkręcić skrzynię biegów (i ją owszem, lepiej dołem z reguły), a później zrzucić maskę i do góry cały motor. No ja się raczej nie spotkałem z wyjmowaniem silnika dołem. A sporo silników na łańcuchu wiszących już widziałem, sporo z nich było wyjmowanych z moją pomocą. Ciekawa koncepcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 A wiecie moze jakie sa wlasciwe parametry na listwie common rail i na pompie ? Ile powinno wynosic na nich cisnienie, i czy jest ono stale niezaleznie od obrotow silnika czy tez zmienne ? A i wlasnie zauwazylem ze wydmuchuje olej po wyciagnieciu bagnetu, czym to jest spowodowane? Jak to naprawic czy to jakas uszczelka czy cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 A i wlasnie zauwazylem ze wydmuchuje olej po wyciagnieciu bagnetu, czym to jest spowodowane? Jak to naprawic czy to jakas uszczelka czy cos? nie powinno nic złego się dziać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 No moze i nie ale czym to jest spowodowane bo dziwne ze w jednym silniku sie tak dzieje a w drogim nie a silniki preciez te same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Objaw przytkanej odmny,czyli nierównego ciśnienia między "dołem",a górą "silnika" ,ale ponoć niektóre tak po prostu mają tym bardziej jak Ci koledzy napisali w innym temacie w tym silniku to norma więc chyba nie ma się co przejmować. Szkoda,że nie mam już swojej bo bym sprawdził chetnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 A i wlasnie zauwazylem ze wydmuchuje olej po wyciagnieciu bagnetu, czym to jest spowodowane? Jak to naprawic czy to jakas uszczelka czy cos? Dla mnie jest to bardzo dziwne, co napisałeś - gdyż rurka zaczyna się na początku bloku, jest wąska i długa. Więc jakim sposobem wydostaje się z rurki olej? Może to tylko opary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 No wlasnie to niesa opary tylko wylatuje rosa, kropelki sa bardzo wyrazne natyle duze ze latwo je zauwazyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 A może za duża ilość oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 No wlasnie tez mi sie niewydaje oleju jest nalane pod kreske maximum , jak bym przelal powyzej to bym to podejzewal, wlalem dokladnie 5 litrow oleju i doszlo da max podzialki na bagnecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosolexx Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 u mnie tez tak sie dzieje i uwazam ze to normalne ze tak olej delikatnie chlapie, spowodowane to jest drganiami silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 u mnie tez tak sie dzieje i uwazam ze to normalne ze tak olej delikatnie chlapie, spowodowane to jest drganiami silnika To zastanów się dlaczego tak mocno drga silnik jeśli olej się skrapla i przez tak wąską rurkę "idzie" aż tak wysoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 To nie drgania silnika, najlepszy przyjlad na to to fakt ze muj poprzedni silnik tego nierobil a "nowy" choc osadzony na tych samych nowych poduszkach wydmuchuje go troche to raczej drgonia niemaja tu nic do rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.