mlodyc Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Heja, Szukałem ale nic nie znalazłem. Wymieniał ktoś napinacz paska od klimy i alternatora? Patrzyłem z ciekawości na necie, ale widzę tylko dostępne do klekota. Ostatnio spadł i mi 4 miesięczny pasek właśnie od alternatora, wymieniłem oba na nowe, ale albo mam zeza albo wydaje sie jak by napinacz patrzył trochę pod kątem w stosunku do pasków i mam obawy aby znów nie spadnie (paski dobrze naciągnięte) Jest opcja go może jakoś odgiąć? czy szukać tylko dobre używki ? czy można kupić nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Chyba bede miał ten napinacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Chyba bede miał ten napinacz haha, info na PW ktos miał z nim problem? PILNE!! prosze o info czy kompletny napinacz pasuje z silnika 1.5 do 1.8? Dziękuje z góry za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 haha, info na PW ktos miał z nim problem? PILNE!! prosze o info czy kompletny napinacz pasuje z silnika 1.5 do 1.8? Dziękuje z góry za pomoc Lepiej nie kombinuj , tylko kupuj części po numerze VIN. Ostatnio ktoś tutaj kupił łańcuszek "bo myślał że jest taki sam" i przy odpaleniu pękł mu wałek rozrządu. Ostatecznie możesz znaleźć kogoś z samochodem o tych samych danych lecz silnik 1,5, niech Ci poda VIN i na podstawie tych dwóch VIN dowiesz się w jakimś sklepie-hurtowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Lepiej nie kombinuj , tylko kupuj części po numerze VIN. Ostatnio ktoś tutaj kupił łańcuszek "bo myślał że jest taki sam" i przy odpaleniu pękł mu wałek rozrządu. Ostatecznie możesz znaleźć kogoś z samochodem o tych samych danych lecz silnik 1,5, niech Ci poda VIN i na podstawie tych dwóch VIN dowiesz się w jakimś sklepie-hurtowni. troche zakombinowałem bo musze mieć jeżdżące auto. Ukreciła mi sie ta długa śruba do napinania paska klinowego alternatora i klimy, w ASO maja za całe 12 zł, ale czas oczekiwania w trójmieście to 2 tygodnie bo musze sciagac z Amsterdamu, w stolicy też nie mieli. Wiec kupilem 1m gwintu, 4 nakretki, uciałem na odp długosc i zrobilem sobie home made napinacz, w sumie działa, ale jak dojdzie OEM to wymienię razem z paskiem ktory sie troche uszczerbił, Nie moge tylko skumac w jakiej kolejnosci to dokrecac wszystkoi. zrobilem tak: napinacz luzny na zero na tej długiej śrubie, rolka też była poluźniona aby suwała sie na tej regulacji, złozyłem wszytsko do kupy, naciągnąłem pasek ta długa śruba i wtedy dokręciłem dopiero rolkę napinacza. Dobrze czy zjebałem? Ale działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.