Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] napinacz paska klinowego


mlodyc

Rekomendowane odpowiedzi

Heja,

 

Szukałem ale nic nie znalazłem. Wymieniał ktoś napinacz paska od klimy i alternatora?

Patrzyłem z ciekawości na necie, ale widzę tylko dostępne do klekota.

Ostatnio spadł i mi 4 miesięczny pasek właśnie od alternatora, wymieniłem oba na nowe, ale albo mam zeza albo wydaje sie jak by napinacz patrzył trochę pod kątem w stosunku do pasków i mam obawy aby znów nie spadnie (paski dobrze naciągnięte)

Jest opcja go może jakoś odgiąć? czy szukać tylko dobre używki ? czy można kupić nowy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba bede miał ten napinacz

haha, info na PW

 

ktos miał z nim problem?

PILNE!! prosze o info

czy kompletny napinacz pasuje z silnika 1.5 do 1.8?

Dziękuje z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha, info na PW

 

ktos miał z nim problem?

PILNE!! prosze o info

czy kompletny napinacz pasuje z silnika 1.5 do 1.8?

Dziękuje z góry za pomoc

 

Lepiej nie kombinuj zolta.gif , tylko kupuj części po numerze VIN.

Ostatnio ktoś tutaj kupił łańcuszek "bo myślał że jest taki sam" czerwona.gif  i przy odpaleniu pękł mu wałek rozrządu. beksa.gif

Ostatecznie możesz znaleźć kogoś z samochodem o tych samych danych lecz silnik 1,5, niech Ci poda VIN i na podstawie tych dwóch VIN dowiesz się w jakimś sklepie-hurtowni.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej nie kombinuj zolta.gif , tylko kupuj części po numerze VIN.

Ostatnio ktoś tutaj kupił łańcuszek "bo myślał że jest taki sam" czerwona.gif  i przy odpaleniu pękł mu wałek rozrządu. beksa.gif

Ostatecznie możesz znaleźć kogoś z samochodem o tych samych danych lecz silnik 1,5, niech Ci poda VIN i na podstawie tych dwóch VIN dowiesz się w jakimś sklepie-hurtowni.  

troche zakombinowałem bo musze mieć jeżdżące auto.

Ukreciła mi sie ta długa śruba do napinania paska klinowego alternatora i klimy, w ASO maja za całe 12 zł, ale czas oczekiwania w trójmieście to 2 tygodnie bo musze sciagac z Amsterdamu, w stolicy też nie mieli.

Wiec kupilem 1m gwintu, 4 nakretki, uciałem na odp długosc i zrobilem sobie home made napinacz, w sumie działa, ale jak dojdzie OEM to wymienię razem z paskiem ktory sie troche uszczerbił,

 

Nie moge tylko skumac w jakiej kolejnosci to dokrecac wszystkoi.

zrobilem tak: napinacz luzny na zero na tej długiej śrubie, rolka też była poluźniona aby suwała sie na tej regulacji, złozyłem wszytsko do kupy, naciągnąłem pasek ta długa śruba i wtedy dokręciłem dopiero rolkę napinacza. Dobrze czy zjebałem? Ale działa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...