Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

vq35de po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traci moc


lukig35
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

od pewnego dłuższego czasu mam następujący problem:

po odpaleniu rozgrzaniu mogę jeździć godzinę dwie trzy natomiast po zgaszeniu na chwile i ponownym odpaleniu jest strasznie zamulony ;/

Spotkał się może ktoś z takim problemem ?

skrzynia automat, błędów nie ma żadnych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy problem :D

Ciekawe co mówią czujniki stuku... 

Ps. Na jakim paliwie latasz ?

Genralnie jak jedziesz cały czas to masz zimny dolot jak staniesz np. na chwile to natychmiast przejmuje on gorąco spod maski i trzeba znowu rozjeździć auto by ochłodziło się...

 

Z ciekawostek powiem że jak masz silnik dwu przepustnicowy HR ten 313Konny niby to na paliwie PB95 generują one w okolicach 275-285KM a na PB98 10-15KM więcej :)

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm może i dolot, mam stożek bez osłony ale dziwi mnie to, że mogę jeździć długo nawet w korkach i jedzie normalnie a po zgaszeniu np. na tankowanie rusza gorzej jak tdi ;/ silnik de z jedna przepustnicą, paliwo 95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz stożek który zasysa powietrze o temp 80  a może i wiecej stopni  

 zrób taką próbe pojaździj jak zwykle   i potem otwóż maske zostaw ją otwartą i jak zwykle odpal go    

jak bedzie ok  to wiesz co zrobić  , czyli kupić orginalną puche filtra i zasysac powietrze z przodu auta 

 

 

 zawsze to powtażam stożki można stosowac w autach turbo   a nie w wolnosaakach w których w 90%sa źle załozone powodują spory spadek mocy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalecane 98 ale na 95 tez nic sie nie stanie, silnik sie dostosuje

Pewnie że się dostosuje w końcu ma czujnik spalania stukowego, jego dostosowanie czasem zabiera 30KM i powoduje znacznie większe spalanie :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz stożek który zasysa powietrze o temp 80  a może i wiecej stopni  

 zrób taką próbe pojaździj jak zwykle   i potem otwóż maske zostaw ją otwartą i jak zwykle odpal go    

jak bedzie ok  to wiesz co zrobić  , czyli kupić orginalną puche filtra i zasysac powietrze z przodu auta 

 

 

 zawsze to powtażam stożki można stosowac w autach turbo   a nie w wolnosaakach w których w 90%sa źle załozone powodują spory spadek mocy 

 

 

Dobrze powiedziane. Ja swoj kupilem juz ze stozkiem ktory tez zasysa ten goracy syf i wlasnie chce obudowac filtr, zalozyc air duct'a i kolektory owinac bandazem. Wloty na masce ze by pozwolily usunac troche temp spod maski. Zastanawialem sie na pociagnieciem go do zderzaka gdzie wlot by byl w miejscu odblasku ale mam wrazenie ze to by sie nie sprawdzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zastosowanie innego moda takiego jak miałem u siebie. Zapożyczone z naszego forum :) Koszt nie duży zobaczysz czy są efekty i wtedy najwyżej ulepszysz :)
Jak wiadomo Zetki nie jadą na stożkach, w sensie nic to nie daje (zmienia tylko dźwięk) albo nawet odejmuje :P Wałkowane było 100 razy że najlepszy jest ori dolot, więc trzeba go usprawnić :)

Trzeba zrobić dolot na dolot jak ja to mówię. U kolegi z forum wyglądało to tak: (i wg mnie było to zbyt zawiłe, chciałem to uprościć)

img1486j.jpg

 

U mnie wyglądało to tak:

IMG_3524_zps8f31f1bd.jpg

 

Chwytak powietrza zrobiony na bazie rur pcv, wszystko pomalowane czarnym matem, do tego na wejściu (lejku) naciągnięta siatka, coby np. liści nie łapał. Wszystko wprowadzone w ori puchę. Wejście (lejek) był w miejscu ori kratki wlotu powietrza maksymalnie z boku.

Ponadto pierwotnie już sam dolot został owinięty kocem termicznym (docelowo poszedł w bandaż termoizolacyjny) sorry ale lepszej foty nie mam, ale widać koc termiczny na dolocie, po prostu odbijał ciepłe powietrze z silnika. Po jeździe na torze dolot był chłodny :)

1506036_615884308477403_171357177_n.jpg

 

Do tego maska została podniesiona na spacerach:

1381546_582321075167060_1323318237_n.jpg

 

A efekt tych zabiegów był taki :)
IMG_1788_zps5740622a.jpg

 

Moim zdaniem mega, bardzo dobry, auto odżyło w upalne dni :) A koszt zabawy niewielki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

czesc,

 

zalozylem oryginalna puszke dorobilem rurke taka jak kolega natomiast auto dalej muli i bledow brak ;/ reset kompa ? ma ktos pomysl co sprawdzic  ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...