Gość pawsiw Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Witam. Mam problem z którym nie możemy sobie poradzić. A mianowicie posiadam primere 1,9 dci 120\km wracając z Holandii straciła mi moc dopiero po wyżej 3 tysięcy obrotów jechała tak jak powinna później pojawił się problem z odpalaniem silnik kręcił długo ale zapalił brzmiało to jak by odpalał pojedynczo każdy cylinder ale odpalił po dojechania do bolesławca stanąłem na cpn zgasiłem zatankowałem ale już go nie odpaliłem silnik kręci dobrze a nawet na plaka nie odpala wogule jak by nie chciał zasysać przez dolot na początku myślałem że to rozrząd przeskoczył ale jest wszystko ok następnie sprawdziłem z mechanikiem ciśnienia i tu już problem na 1i2 cylindrze ok10 atmosfer a na 3i4 w przybliżeniu po 12 czyli za mało bo takie to w benzynie niech chodzą następnie została zdjęta miska olejowa i tam też nie zostało nic stwierdzone co to może być? bo nie mamy już opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegar1971 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Witam mam taki sam przypadek ni z gruszkli ni z pietruszki zjechałem z trasy bez problemu potem odpaliłem i auto też chodziło jakby nie wszystkie cylindry pracowały. Zgasiłem i juz nie odpaliłem. Wymieniłem zawór na pompie i na listwie ale nic to nie dało. Próbowałem odpalić na plack ale tez bez efektu. Nie ma żadnych stuków przy kreceniu rozrusznikiem, silnik obraca sie normalnie. Proszę o pomoc może ktoś już to przerobił. Jak dojdę co to było to na pewno dopiszę. Pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Sie ma moze najpierw podlacz pod komputer zrob diagnostyke i sprawdz bledy.Pozniej usun usterke,ja tak mialem auto pali i jezdzi a tu po zgaszeniu juz nie pali rozrusznik kreci a nie pali.Sprawdzilem bledy za pomoca fejsa za 50zl i pokazalo mi dwa bledy czujnik polozenia walu i czujnik walka rozrzadu,przeczyscilem poprawilem polaczenia na wtyczkach i silnik zamruczal i jezdzi do dzisia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegar1971 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Sie ma moze najpierw podlacz pod komputer zrob diagnostyke i sprawdz bledy.Pozniej usun usterke,ja tak mialem auto pali i jezdzi a tu po zgaszeniu juz nie pali rozrusznik kreci a nie pali.Sprawdzilem bledy za pomoca fejsa za 50zl i pokazalo mi dwa bledy czujnik polozenia walu i czujnik walka rozrzadu,przeczyscilem poprawilem polaczenia na wtyczkach i silnik zamruczal i jezdzi do dzisia Witam. Sprawdziłem samochód na komputerze. nie pokazał żadnych błędów poza egr. odkreciłem go ale zawór działa. zakreciłem go i dalej nic. Wczesniej pisałem że na plaku nie odpala ale po podładowaniu akumulatora odpalił czyli mechanika nie wchodzi w gre. Sprawdziłem na kompie wszystkie parametry i są prawidłowe. Auto jak milczało tak milczy. Zaczyna brakowac mi konceptu. Na logike wszystko działa tylko jakby elektronika nie puszczała ropy na wtryski. Spróbuje pościagać wszystkie wtyki i je przeczyszcze zobaczymy. na końcu zostanie mi wymienic komputer. Poradzcie gdzie jeszcze moge szukać przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Przyczyna tkwi w sformułowaniu 1,9 dCi. To jest jedna wielka przyczyna. Po co Wy te klekoty kupujecie. Wracając do tematu, kolega miał taki przypadek, że powyżej około 3.000 RPM jak silnik tracił moc, przechodził w tryb awaryjny (ale nie pokazywał błędu żadnego) i nie dało się jechać dalej. Okazało się że turbina przeładowywała ciśnienie bo jakiś zawór w niej się wieszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegar1971 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Przyczyna tkwi w sformułowaniu 1,9 dCi. To jest jedna wielka przyczyna. Po co Wy te klekoty kupujecie. Wracając do tematu, kolega miał taki przypadek, że powyżej około 3.000 RPM jak silnik tracił moc, przechodził w tryb awaryjny (ale nie pokazywał błędu żadnego) i nie dało się jechać dalej. Okazało się że turbina przeładowywała ciśnienie bo jakiś zawór w niej się wieszał. Czy jest mozliwe że padł immobilajzer ale kontrolka na pulpicie nie świeci że jest problem z immo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Sprawdzales bezpieczniki od pompy paliwa ? Moge przypuszac ze pompa malego cisnienia nie daje do pompy wysokiego cisnienia,mozliwe tez ze cos z wtryskami sie dzieje ze pisales jakby na ktorys cylinder nie palil.a z tymi bledami to roznie bywa ten silnik ciezko sie diagnozuje jest oporny jak to francuz.ja do odczytu skorzystalem z wersji maxiecu demo 10 uruchomien i silnik zczytalo. Przyczyna tkwi w sformułowaniu 1,9 dCi. To jest jedna wielka przyczyna. Po co Wy te klekoty kupujecie. Wracając do tematu, kolega miał taki przypadek, że powyżej około 3.000 RPM jak silnik tracił moc, przechodził w tryb awaryjny (ale nie pokazywał błędu żadnego) i nie dało się jechać dalej. Okazało się że turbina przeładowywała ciśnienie bo jakiś zawór w niej się wieszał. Ja w tym przypadku sprawdzilbym wezyki od podcisnienia,sprawdzić pompe vacum manometrem czy wytwarzane jest podcisnie ktore jest podlaczone do zaworu regulacji turbiny takzwana grurszka.profilaktycznie przeczyscic turbo spręzarke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegar1971 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Dzisiaj wykluczyłem czujnik połozenia wału jest dobry (sprawdzony w innym aucie) pali od strzału. U mnie ewidentnie elektronika nie puszcza ropy na wtryskiwacze i przez to nie pali. Czy to moze spowodowac immobilajzer (brak świecenia kontrolki na pulpicie a dla pewności wymieniłem baterie w kluczyku) bez żadnego efektu. Juz teraz to został mi do wymiany komputer to będzie od razu z nowym immo i stacyjką. Chyba sie poddam nic sensownego nie przychodzi mi do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 A bezpiecznik sprawdzales od pompy ?albo moze byc jeszcze przekaznik.co znaczy ze immo tobie nie swieci ?jak kluczyk wlozysz do stacyjki i przekrecisz na zaplon to ma wlasnie nie swiecic a jak wyciagniesz kluczyk to sie uzbraja i miga,a masz drugi zapasowy kluczyk ? bardzo dobry jest program tolerance data jezeli chodzi o polaczenia elektroniczne wiazki itp do naszej primki inne typu etech auto data nie maja tej mozliwosci w tamtych mozna tylko sie posilkowac bo to jest silnik reno laguna2 scenica2 i jeszcze w mitsubichi pchali a i w volvo jeszcze troche w tym temacie sie oczytalem.a tak dla siebie robie sobie cos na wzor budowa i dzialanie naszych motorow. tak na marginesie przypuscmy ze to immo szwankuje to mi sie wydaje silnik by chyba nie krecil nie wiem niech koledzy na forum sie wypowiedza kto mial problem z immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.