Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Bąbelki na bagnecie oleju


michal007s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Pytanie do was przy przebiegu 197 tys km, pojawiły się bąbelki( powietrza?) małe na dole bagnetu (sprawdzam zaraz po jezdzie), co może być przyczyną oraz na co mam zwrócić uwagę ?
Ostatni raz olej wymieniałem przy przebiegu 181500 tyś km:)

Robię co dziennie trasy po 35km do pracy i powrót 35km oraz czasem dystans 1 tyś km.
Więc w sumie same długie przebiegi przy dużych prędkościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego widzę,że przeciągasz kilometry między wymianami ;p... Twoja sprawa oczywiście co ile wymieniasz. zobacz jak sprawa wygląda pod korkiem. czy jest coś niepokojącego. myślę,że to po prostu olej który właśnie skończył pracę i jest jeszcze taki wstrząśnięty ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej jest juz dość starawy i częsciowo stracił swoje właściwości antypienne.

(sam czysty olej bazowy bez dodatków pieni sie że hoho)

 

Wymień olej i baniek powietrza nie bedzie.

 

Szczerze to lepiej wymieniac na jakiegoś lotosa/ orlena/ k2/ organike czy inne mniej znane co 15kkm, niż na mobila, castrola itp co 20-25, bo raz ze tych markowych łatwo trafić na podróbke (nawet w sklepie), a dwa, te tanie tez przechodza testy i spełniaja wymagane normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej jest juz dość starawy i częsciowo stracił swoje właściwości antypienne.

(sam czysty olej bazowy bez dodatków pieni sie że hoho)

 

Wymień olej i baniek powietrza nie bedzie.

 

Szczerze to lepiej wymieniac na jakiegoś lotosa/ orlena/ k2/ organike czy inne mniej znane co 15kkm, niż na mobila, castrola itp co 20-25, bo raz ze tych markowych łatwo trafić na podróbke (nawet w sklepie), a dwa, te tanie tez przechodza testy i spełniaja wymagane normy.

 

Jak kto uważa. Ja jednak wymieniam co 10kkm olej i leję mobila. Jak w sprawdzonej sieci się kupuje to nie powinno być podróbek. Ja się jeszcze nie naciąłem. Ale co 20-25kkm przy tej ilości to tam wchodzi co wiąże się ze smarowaniem motoru bym nie wymieniał.. dla mnie to zbyt dużo jeśli chcę pojeździć z dobrą kondycją motoru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...