gzu7 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam, Nie jestem doświadczony w sprawach diagnostyki ale podłączyłem się z silnikiem za pomocą ac gaz synchro i zarejestrowałem poniższą mapę pracy. Ostatnio silnik zarejestrował błąd złej dawki paliwa i zauważyłem, że na niskich obrotach silnik się dławi. Proszę o oceny i wyrozumiałość Zapomniałem o najważniejszym. p11.144 1.8ZI 114KM przebieg 205 tyś km instalacja gazowa: przebieg 60 tyś km, reduktor Magic3,sterownik Stag 4,wtryski Magic Jet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 może magiki już klękaja i leją, zaktualizuj ster i bedziesz miał 4+ z korektami, reduktor też ma swoje wady, bo pewnie wiekowy jest, najlepiej jak bys dał osc z jazdy i resztę ustawień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzu7 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam, Nie jestem doświadczony w sprawach diagnostyki ale podłączyłem się z silnikiem za pomocą ac gaz synchro i zarejestrowałem poniższą mapę pracy. Ostatnio silnik zarejestrował błąd złej dawki paliwa i zauważyłem, że na niskich obrotach silnik się dławi. Proszę o oceny i wyrozumiałość Zapomniałem o najważniejszym. p11.144 1.8ZI 114KM przebieg 205 tyś km instalacja gazowa: przebieg 60 tyś km, reduktor Magic3,sterownik Stag 4,wtryski Magic Jet dołączam mapę z jazdy i parametry, nie mam uprawnień by załączyć wykres który zarejestrowałem w czasie jazdy nie mogę też znaleźć aktualnego softu do staga 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 nie mogę znaleźć aktualnego softu do staga 4 no co TY powiesz w ustawieniach masz próg przełączania 1300, po co??? na wolnych nigdy się nie przełączy bez dodania gazu, daj 700 i bedzie gitt, temperaturę zmniejsz na 25st, szybciej się przełączy, ciśnienie podczas pracy masz 0.97bara a po kalibracji 1.09 podnieś aby było takie samo, (imbus na reduktorze) nie wiadomo jak było ustawione, ale z map wynika, że jest rozjazd pomiędzy paliwami, dobrze by było podpiąć scaner i zobaczyć co się dzieje na jednym i drugim paliwie, dobrze by było podpiać lambdę jak nei masz scanera, a co z tym plikiem, jakie uprawnienia ?? może za duży, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzu7 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 no co TY powiesz w ustawieniach masz próg przełączania 1300, po co??? na wolnych nigdy się nie przełączy bez dodania gazu, daj 700 i bedzie gitt, temperaturę zmniejsz na 25st, szybciej się przełączy, ciśnienie podczas pracy masz 0.97bara a po kalibracji 1.09 podnieś aby było takie samo, (imbus na reduktorze) nie wiadomo jak było ustawione, ale z map wynika, że jest rozjazd pomiędzy paliwami, dobrze by było podpiąć scaner i zobaczyć co się dzieje na jednym i drugim paliwie, dobrze by było podpiać lambdę jak nei masz scanera, a co z tym plikiem, jakie uprawnienia ?? może za duży, plik ma rozszerzenie .osc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 a nie mozesz spakować rarem/.?????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzu7 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 a nie mozesz spakowaymć rarem/.?????????? próbowałem też po spakowaniu pliku i bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 jako załączniki to chyba same graficzne przechodzą choć nie wydaje mi sie ,,, z mapek jest ok ale to co Dino napisał jest ważne ,.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 teraz moje mapy:jeździ przyzwoicie, bez muła i bez szarpania ale jest dość przelany gazem i pewno spalanie mnie powali, czasy wtryskow wysrubowane i wolne obroty wysokie (pb 900rpm lpg1500)chce dojsc do bezpiecznego setupu i ekonomicznego-wiercic dysze? bo powyzej 5000rpm zaczyna się pętlalistwa OMVL reduktor zavoli n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.