andrzejp1012 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Witam mam nadzieję że komus pomogę z walką z zaworem egr w silniku 1,9dci-objawem uszkodzenia jest zaświecenie pomarańczowego check engine(z kodem błedu zaworu egr)nastepnie (ale nie zawsze zaświeci się czerwony check)uzależnione to jest od tego w jakiej pozycji zablokuje się zawór egr i silnik przejdzie w tryb awaryjny,wystarczy wypiąć wtyczkę od zasilania egr(zgasnie czerwony check) i można ,,jakoś,,chwilke jeżdzić...(nie trzeba wymieniać świec żarowych przy błędzie egr one napewno sa sprawne!wystarczy je wykrecić i wyczyścić osad a czerwony check zgaśnie-niestety pomaga to tylko na kilka kilometrów....nowy egr(koszt ok 400pln)za oryginał innego nie polecam!po wymianie zgaśnie czerwony check ale będzie sie palil nadal pomarańczowy z kodem błedu egr(kasowanie błedu nic nie pomoże)trzeba nowy egr zaadoptować nie trzeba wcale jechać do serwisu nissana a wręcz przeciwnie do małego warsztatu który ma ,,dobre,,oprogramowanie!musi być zakładka adoptuj zawór egr lub autoadopcja(trzeba zastrzec sobie że jak nie ma tej funkcji to nie płacimy za darmo)i po problemie...życze powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 to moglbys jeszcze dodac jakiego programu uzywali twoi magicy by inni wiedzieli czego szukac i w jakiej wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejp1012 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Niestety mechanik nie chce sie pochwalić jakim programem to zrobił ,wiem tylko że musi być zakładka adoptuj egr lub autoadopcja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 jaki jest koszt takiej usługi? oraz w jakim mieście robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsz Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Jak to jest z adoptowaniem EGR - zawsze obowiązkowo ? Pytam, bo u mnie mega już szarpał , czyszczenie w serwisie nic nie dało, sam wyczyściłem już mega dokładnie i potem test. Bez podpiętego EGR jedzie spoko, po jego podpięciu szybko zaczyna się dusić i kontrolka silnika, odpiąłem EGR i jeździ spoko bez żadnych błędów ponad 150km. Jutro dostanę nowy zawór i dlatego pytam (oczywiście obmacam co i jak) czy musowo trzeba go adoptować ? Gdzie we Wrocławiu ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Nie lepiej dziada zaślepić? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsz Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 ale po co ? można W sumie tak myślę, że wsadzony (jako zamknięty) i odpięty EGR to jest zaślepienie. Mam nowy zawór, ale adaptacja itd- pobawię się kompem i starym zaworem z ciekawości ponoć może pomoże Nissan Datascan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.