Speru Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Witam, Od pewnego czasu w moim nissanie zaczął pojawiać sie dziwny dźwięk przy ok. 3-4 tys obrotów. Wydaje mi się ze oddzywaja się zawory.. Po kupnie przy przebiegu 138 tys wymieniłem wszystkie oleje i płyny, Wlałem olej Mobil 5w50 bo zauważyłem ze jest najbardziej polecany na forum. Po ok. 1000 km przy ostrym hamowaniu i na zakręcie zaczela mi mrugac kontrolka oleju. Od razu dolałem w sumie weszło ok. 800ml i wydaje ze na bagnecie jest full ale żeby odczytac ten bagnet trzeba osiągnąć najwyższe wtajemniczenie jogi ;/ te 1000 km bylo przejechane dosc agresywnie i dosc czesto ponad 7tys... Przy odpalaniu rano jest chwilowy tyrkot ale przy drugim odpaleniu juz tego nie ma wiec podejrzewam ze oleju jest dalej malo. Na zimnym silniku przez 3 min mam ok.90-80 psi potem spada do ok. 65-70psi Na rozgrzanym silniku mam ok 25-30psi. Zastanawiam sie czy nie zmienic oleju, mysle ze na pewno ktos miał podobne objawy. A moze to juz silnik się konczy aczkolwiek nie odczuwam zadnych spadkow mocy etc. Prosze o jakies porady a moze tak ma byc? Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie obróciła ci się przypadkiem panewka ? Miałem podobnie w Jeepie też wydawało sie ze tłuką zawory identyczny dźwięk w tym samym zakresie obrotów. Też nie było spadków mocy. Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez driver_kaskader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 polecany olej to motul 20w60 do ostrej jazdy z twojego opisu wynika że panewki raczej sie już kończą a ty im jeszcze gowniany olej fundujesz padniete panewki to typowe dla tego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 polecany olej to motul 20w60 do ostrej jazdy z twojego opisu wynika że panewki raczej sie już kończą a ty im jeszcze gowniany olej fundujesz padniete panewki to typowe dla tego silnika Ile mniej więcej kosztuje naprawa panewek w zetce ? Tak czysto orientacyjnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 same panewki to w sumie niewielki koszt w ok 1 tyś sie zmieścisz zależy jakiej firmy kupisz a kupisz oczywiście ACL problem jest wał bo zużyte panewki często idą w parze z owalami na czopach wału plus oczywiście robocizna chyba że dasz rade samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speru Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ostatnio stara się jezdzic spokojniej juz tak czesto go nie krece pod 7tys, Myslisz jarek ze powinienem wlac inny olej? Da rade cos jeszcze temu zaradzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Wymienić panewki...a olej zalej motula z serii 300v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 ja leje motula i narazie nie mam problemu a swoja drogą nie miałem pojecia ze w tym aucie panewki czesto sie sypią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Problem w zetkach jest ze olej odplywa i nie zaleznie co zalejemy silnik sie zatrze... Najwazniejsze jest zeby oleju bylo zawsze max. Ja sprazam olej odrazu po zgaszeniu silnik anie czekam az splnie i podniesie sie jego poziom na wskazniku... Wyhodzi na to ze ok 200-300ml mam ponad maks - i tak polecam do szybkiej jazdy czy wypadow na tor... Ps. Niestety kolego masz albo przytarte paewki albo co gorsza obróconą... SILNIKA JUZ NIE URUCHAMIAJ !!! Koniecznie trzeba zajrzeć do silnika, tylko laweta albo lina jak masz auto przemieszczac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Czyli zostaje wstawić przegrody w miskę albo wymienić na większą z przegrodami np greddy lub stillen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Wystarczy żeby oleju było ponad stan... Choc wiadomo wieksza miska zawsze lepiej dlatego ruszam z produkcja: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/96239-sportowe-du%C5%BCe-miski-olejowe-do-370z-350z-with-hr/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emce Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 a ile ogolnie oleju powinno sie wlewac do zety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 4.7 ale możesz lunąć ponad stan 200 ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja zawsze co wymianę Leję 5L czy do DE czy REV UP do HR można 5,2 zalać... Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 mi też weszło 5L równo przy wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.