Datex Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Witam. Ostatnimi czasy borykam się z chwilowym odcięciem mocy w moim 2.2 dCi. Błąd p0234 - za wysokie ciśnienie doładowania. Związku z tym, sprawdzam czy regulacja VNT w moim turbo działa, o to filmik: Jak widać, zaraz po podłączeniu podciśnienia do zaworu, cięgno zostaje wciągnięte, przy wysokich obrotach cięgło zostaje nieco wypchnięte, pewnie podczas jazdy zostanie wypchnięte całkowicie. W związku z tym, zastanawiam się, czy cięgło pracuje prawidłowo i czy poprawnie steruje klapkami w turbo. Dodatkowo, czy podciśnienie z pompy vacum powinno być stałe, niezależnie od obrotów silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.