Glodalke Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Witam wszystkich. Od jakiegos czasu jestem szczesliwym posiadaczem Almerki N15 1.4 16v, rocznik poczciwy, '95 mam pare pytan, troche szukalem, nie wszystko znalazlem... pierwsza, najpowazniejsza sprawa - kangurzenie. Auto przy troche nizszych obrotach skacze przy przyspieszaniu oraz leko harczy. Myslalem ze to sprzeglo, mechanik (raczej sredni) mowil ze moze polos albo luzy naskrzyni... co sie dzieje dokladniej? Ok. 60km/h wrzucam 4 i skacze.. najbardziej odczuwalne chociaz przy kazdym biegu to samo. Ktos cos podobnego mial? Druga sprawa - nie dziala podswietlenie ok. 1/4 czesci zegarow z lewej, w nocy nie widac wskaznika paliwa i tak do 80-100 predkosciomierza. Wina jakiejs jednej kostki czy nie ma tam az takich rozdzielnikow? Wykrecic i powymieniac zarowki czy raczej cos wiecej padlo? Moze nowe (uzywane) zegary (obrotomierz mi sobie lata od 5 do 8 caly czas) zalatwia wszystko? Jak mi sie reszta przypomni (troche tego jest) to dopisze z gory dzieki za kazda odpowiedz, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Bry. Wpisz jeszcze w profilu silnik autka, będzie łatwiej w póżniejszym użytkowaniu forum Jeśli chodzi o podświetlenie zegarów to stawiałbym na spalone żarówki, ale skoro obrotomierz skacze to nie wiem czy nie warto spróbować podmienić na jakąś używkę. Co do kangurzenia to powodów według mnie może być kilka, od mechanicznych których kilka opisałeś, a może coś być np z przepływką choć wtedy pewnie nie byłoby harczenia , ale pewnie niedługo ktoś odpisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007s Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 mi rowniez od pewnego czasu nie dziala podswietlenie kontroli paliwa oraz predkosciomierz od 0-80km/h. Daj znac czy wymiana zarowek pomogla:P. Obrotmierz mi tez lata ale juz sie przyzwyczailem do tego, widze ze mamy ta sama przypadlosc Almera n15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 lutownica w reke i wszystkie luty w zegarach popraw powinno pomoc a podswielenie wina raczej zarowki na forum juz pisano o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodalke Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Po weekendzie wymontuje zegary i polutuje, zobaczymy zarowki czy poszly czy cos innego. Obrotomierz racja, malo istotne ale ciagle skacze i tlucze sie bez przerwy i denerwuje co do kangurzenia - jakiekolwiek pomysly na pewno ulatwilyby szukanie przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amnesia Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 co do szarpania przy zmianie biegów mogą to też być poduszki silnika zerwane tylna lub przednia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.