vonBuBs Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) No dobra. Wszystkomające radio przyleciało z Chin to w przyszłym tygodniu biorę się za montaż. Znalazłem ramkę i jeszcze muszę znaleźć jakieś przejściówki. Jak zdemontować radio to znalazłem na youtube. Mam oryginalny zestaw bose. Poprzedni właściciel miał coś swojego ale zostawił bose. Na filmikach widzę że oryginalnie jest antena i jakieś 2 złącza. Od strony nowego radia mam jedno podwójne złącze i dodatkowy kabel z czinczami. Co mam kupić? pomożecie? https://www.dropbox.com/sc/46defktmjuo7jmx/AADLKHYVeXvXcCeY3CXxWtPMa Na tym kablu z czarnym złączem mam dodatkowe kabelki: ILLUMI REVERSE-IN BRAKE-IN KEY1-5V KEY2-5V GND Są do lutowania. Do czego to? bo oczywiście jak na chińczyka instrukcja uboga. Na czinczach to wiem co i jak ale nie połączę to z kostką, czyli pewnie jakaś kolejna przejściówka? Dodam że ramka to ta: http://allegro.pl/ramka-radiowa-nissan-350z-2003-2005-2-1din-adaptor-i4462667537.html Radio to to:http://www.aliexpress.com/snapshot/6177355416.htmldodatkowo z dekoderem, kamerą dvr i 3g PS. znalazłem taką przejściówkę:http://allegro.pl/kostka-iso-do-instalacji-micra-almera-x-trail-350z-i4466626803.htmlale czy to napewno zadziała z tym wzmacniaczem bose? Na pewno idealnie spieło by to te kable.Znowu gdzieś wyczytałem o czymś takim:http://www.bartex-caraudio.pl/product_info.php?cPath=28_315&products_id=4323 Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez vonBuBs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Udało Ci się ogarnąć to wszystko ? Odgrzewam kotleta bo nie chcę nowego tematu zakładać Planuje u siebie zmienić radio bo nie mam nawet bose i muszę słuchać muzyki z kasety na kablu Co ze sterowaniem z kierownicy ? Dowiadywałem się i potrzebny jest taki adapter podobno : http://allegro.pl/sterowanie-z-kierownicy-uniwersalny-modul-aswc-1-i5023080831.html Tylko to trochę chora cena jak za radio dam 900-1000zł . Pomocy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Ja u siebie wrzucałem 2din i sterowanie z kierownicy ogarnąłem bez zbędnych adapterów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Ja u siebie wrzucałem 2din i sterowanie z kierownicy ogarnąłem bez zbędnych adapterów. A jak Ci się to udało ? Opowiedz mi o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Gdzieś w internecie w schematach kabli znalazłem jakiego koloru kable wychodzą do przycisków sterowania ,one szły do jakiejś kostki(wtyczki) ta wtyczka jest luzem za radiem. Od wtyczki odciąłem te kable oczywiscie. Następnie z wtyczki od radia również wychodziły 3 kable własnie do sterowania. Wszystko razem połączyłem i działa do dziś Kolorów kabli Ci nie podam bo już nie pamiętam ,albo musisz szukać w necie ,albo moze rozebrać te przyciski od sterowania. PS Oczywiście radio musi mieć w sobie funkcje sterowania z kierownicy. Bo w radiu w ustawieniach masz specjalne menu i naciskasz guzik na kierownicy. Radio wyłapuje który to guzik i przyporządkowujesz sobie tryb do tego czyli np Vol- vol+ mute itd. Edytowane 7 Lutego 2015 przez daniel.tymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 u mnie już dawno sterowanie z kiery działa wyśmienicie. Wczoraj skończyłem kolejny etap podłączania gadgetów mojego radia i niebawem będzie do tego video jak wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 u mnie już dawno sterowanie z kiery działa wyśmienicie. Wczoraj skończyłem kolejny etap podłączania gadgetów mojego radia i niebawem będzie do tego video jak wszystko działa. A używałeś jakiegoś adaptera do sterowania kierownicy czy tak jak Daniel lutowałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) gość od radyjek mi to robił. Chciałem użyć adaptera ale on powiedział że to bez sensu i połączył złączkami bezpośrednio kable. Został mi do zrobienia touchpad do obsługi radia i hud wyświetlający prędkość na szybę. Edytowane 8 Lutego 2015 przez vonBuBs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Gdzieś w internecie w schematach kabli znalazłem jakiego koloru kable wychodzą do przycisków sterowania ,one szły do jakiejś kostki(wtyczki) ta wtyczka jest luzem za radiem. Od wtyczki odciąłem te kable oczywiscie. Następnie z wtyczki od radia również wychodziły 3 kable własnie do sterowania. Wszystko razem połączyłem i działa do dziś Kolorów kabli Ci nie podam bo już nie pamiętam ,albo musisz szukać w necie ,albo moze rozebrać te przyciski od sterowania. PS Oczywiście radio musi mieć w sobie funkcje sterowania z kierownicy. Bo w radiu w ustawieniach masz specjalne menu i naciskasz guzik na kierownicy. Radio wyłapuje który to guzik i przyporządkowujesz sobie tryb do tego czyli np Vol- vol+ mute itd. Nie wiesz gdzie można znaleźć ten schemat ? Szukam i szukam i nic . Wielkie dzięki za pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) A więc tak: wyciągasz radio, z lewej strony luźno leci wiązka kabli zakończona wtyczką. Znajdują się tam kable: brązowy,niebieski,biały,żółty i różowy. Pierwsze trzy czyli brąż,niebieski biały odcinasz od wtyczki (one właśnie Cie interesują,odpowiadają za sterowania z kierownicy) Brązowy wiadomo to masa. Oznacza zaawsze bodajże GD w instrukcjach. Więc bierzesz w ręke instrukcje radia . Szukasz działu mówiącego o sterowaniu z kierownicy( u mnie w instrukcji był takowy) I była rozpiska właśnie za co 3 poszczególne kable odpowiadają. Odnośnie niebieskiego i białego to: Niebieski-odpowiada za przyciski" on" na kierownicy oraz za "down" Biały- "off" oraz "up". Później jak podłączysz to wchodzisz w menu w radiu od sterowania z kierownicy. Naciskasz jakiś guzik i obok masz jaki tryb chcesz przyporządkować. PS Jak coś to pisz na PW ,do Grodziska też masz rzut beretem więc można przejazdem wpaść ,chętnie pomogę. Edytowane 12 Lutego 2015 przez daniel.tymek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 A więc tak: wyciągasz radio, z lewej strony luźno leci wiązka kabli zakończona wtyczką. Znajdują się tam kable: brązowy,niebieski,biały,żółty i różowy. Pierwsze trzy czyli brąż,niebieski biały odcinasz od wtyczki (one właśnie Cie interesują,odpowiadają za sterowania z kierownicy) Brązowy wiadomo to masa. Oznacza zaawsze bodajże GD w instrukcjach. Więc bierzesz w ręke instrukcje radia . Szukasz działu mówiącego o sterowaniu z kierownicy( u mnie w instrukcji był takowy) I była rozpiska właśnie za co 3 poszczególne kable odpowiadają. Odnośnie niebieskiego i białego to: Niebieski-odpowiada za przyciski" on" na kierownicy oraz za "down" Biały- "off" oraz "up". Później jak podłączysz to wchodzisz w menu w radiu od sterowania z kierownicy. Naciskasz jakiś guzik i obok masz jaki tryb chcesz przyporządkować. PS Jak coś to pisz na PW ,do Grodziska też masz rzut beretem więc można przejazdem wpaść ,chętnie pomogę. Wielkie dzięki !!! Teraz czekam aż dojdzie radyjko i działam Jeszcze raz wielkie dzięki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Powodzenia, a co to wogóle za radio jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Sony xav-602bt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan 350mr Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Witam podlaczyles moze juz to radyjko? bo wlasnie zakupilem xav tylko ze 601bt wiec to samo kupowales jakies kable ramke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam podlaczyles moze juz to radyjko? bo wlasnie zakupilem xav tylko ze 601bt wiec to samo kupowales jakies kable ramke? Hej hej Póki co zbieram wszystkie potrzebne graty ( chcę zrobić wszystko za jednym zamachem ) czekam teraz na kamerę cofania jeszcze i kable do wzmacniacza musze kupić jeszcze . A do tego sony kupiłem tylko kostke iso na allegro ją znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) jak coś to mam do sprzedania kostkę iso do zestawu bose. jest zupełnie inna niż do zwykłych głośników.do tego mam ramkę na radio 1DIN. Edytowane 19 Lutego 2015 przez vonBuBs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Odgrzewam temat . Czy ktoś kto ma radio nie bose i zmieniał radio na 2 din uporał się może ze sterowaniem z kierownicy ? Nie chcę się rozstawać z tą funkcja bardzo bo to jedne z nielicznych udogodnień Może macie namiary na kogoś z Warszawy/ okolic kto się tym zajmuje i jaki koszt jest tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 mój elektryk uwinął się z tym w 10min nie znając auta. Więc nie powinno byc z tym problemu. Udaj się do jakiegokolwiek serwisu car audio czy cb radio.Jeżeli dobrze pamiętam to chyba była osobna wtyczka od sterowania z kierownicy. były chyba 3 albo 2 kabelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 wszedzie gdzie nie zadzwonie chcą zakładać moduł adapter ... :/ mój elektryk uwinął się z tym w 10min nie znając auta. Więc nie powinno byc z tym problemu. Udaj się do jakiegokolwiek serwisu car audio czy cb radio.Jeżeli dobrze pamiętam to chyba była osobna wtyczka od sterowania z kierownicy. były chyba 3 albo 2 kabelki. A Ty miałeś bose czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 base czy bose to chyba nie ma znaczenie. taka sama wiązka. Zapraszam do Wrocławia w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Od sterowania właśnie powinna być oddzielna kostka. 3 kabelki w tej kostce to właśnie sterowanie z kierownicy. Pare kabelków w tej kostce zostaje(nie wiem od czego one są) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Od sterowania właśnie powinna być oddzielna kostka. 3 kabelki w tej kostce to właśnie sterowanie z kierownicy. Pare kabelków w tej kostce zostaje(nie wiem od czego one są) No dobra powiedzmy , że znajdę te kabelki 3 i co dalej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) No jak to co? Odłączasz je od tej kostki. Nastepnie z wtyczki od radia odchodzą też trzy kabelki( tak było przynajmniej w moim radiu) wszytsko lutujesz, oklejasz izolacją i działa. Na tym zdjeciu znalezionym jest taka sama kostka jaka była w zestawie z moim radiem. Bodajże nawet te 3 kabelki co tam luzem wychodza(widać wyraźnie na foto) sa właśnie od sterowania radiem. To właśnie je łączymy. Edytowane 3 Marca 2015 przez daniel.tymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold 350z Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Jutro wstawie zdjecie jak moja kostka wyglada i ta iso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 a nie masz na wiązce z radia kabli opisanych tak: KEY1-5V KEY2-5V GND Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.