pawel113 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Witam. Czy czyszczenie wtrysków, ktore byly regenerowane około 2 lata temu, preparatem, powiedzmy "ligui moly diesel", ma sens? W nizszej temperaturze, na zimnym, jakby slychac bylo klekotanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Regenerowane to nie nowe, sprobowac mozna, zwlaszcza LM . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 produkty tej firmy nie zrobią nic złego, a często pomagają. według mnie warto zobaczyć ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel113 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 OK. dzieki. Mozna ten preparat dolac do baku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 najlepsze na czyszczenie wtrysków, to jest pojechanie na autostrade/drogę szybkiego ruchu i danie pojazdowi ostro w palnik. wtedy co ma sie wypalic, to sie wypali, a co rozwalić, to rozwali. Nie tylko wtryski sie oczyszczą, ale i turbina rozrusza, kat/dpf dobrze wypali itp. "Przetrzepanie pajęczyn" jest od czasu do czasu wskazane, szczególnie jak kierowca jest z takich, co lubią zamulać auto wszelkimi ego drivingami czy po prostu kapeluszniczą jazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Witam. Czy czyszczenie wtrysków, ktore byly regenerowane około 2 lata temu, preparatem, powiedzmy "ligui moly diesel", ma sens? W nizszej temperaturze, na zimnym, jakby slychac bylo klekotanie. Wlewasz do zbiornika na ok. 40l preparat LM 5456, lub na cały - jeśli robisz trasę. Tak jak napisali koledzy wyżej - trasa i przepalenie się przyda, aby co nieco z układu przepaliło i wydmuchało. Ja niedawno robiłem dłuższą trasę 2,5tyś i wlałem środek. W połowie tych kilometrów /droga powrotna/ samochód był pod obciążeniem /przyczepa kempingowa/, więc silnik praktycznie cały czas rozgrzany i dogrzany. Co miało przeczyścić, to przeczyściło, a i lepsze paliwo /bo nie tankowane tylko w PL/ również zrobiło swoje. Odczuwam to teraz, bo dosłownie o wiele mocniej i szybciej wciska w fotel, czyli jakąś moc dodatkową dostało. Musi się to wiązać z dobrym przepaleniem, oraz wyczyszczeniem całego układu paliwowego. Później co któreś tankowanie /biorąc pod uwagę tankowania "pod korek"/, profilaktycznie używasz środka LM 2666 /już tańszego/ lub STP-do czyszczenia wtrysków. Zimą STP-do paliwa /przeciw tzw. "mętnieniu"/. Sprawdź jeszcze ile masz oleju i ile na nim przejechałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel113 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Niedawno wymienialem olej i filtry. Olej na valvoline max life i filtr paliwa knechta. Po tym jakby silnik pracuje ciszej, ale jeszcze nie jest tak jakbym chcial. Przyznaje, ze nie jezdze szybko, moze to jest przyczyna. Przeciagne porzadnie na trasie i zobaczymy. Tak mi wyszlo przepalanie, ze siadl alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 no i bardzo dobrze, ze teraz, blisko domu ujawniła sie czyhająca na odpowiednie warunki usterka, niż jakbyś miał być dzieś na wyjeździe w drugim końcu Polski albo za granicą. Bo nie łudź sie, jak nie teraz, to za tydzień, dwa, moze miesiac i tak by siadło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.