driver_kaskader Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Hej, problem mam z innym samochodem jest to mercedes 1.8 Kompressor na forum merca nie duzo mi pomogli ale w zasadzie objaw jest taki ze auto na czwartym cylindrze ma czarną swiece wszystko sprawdzalismy i jest ok. Mechanicy nie mają pomysłów ale ja dzis wpadłem ze auto kiedys miało gaz i kable idące do wtrysków musza miec przebicie albo są urwane. kable faktycznie były polutowane ale podejrzewam że ktoś na tym ostatnim cyl pomylił sie z kablami i zamiast podpiać plus do plusa to podpiał do minusa przy wtryskiwaczu. Oba kable są takiego samego koloru. Po czym sprawdze który to plus a ktory minus i czy ma znaczenie to wgl przy wtrysku benzynowym ? Sory za offtop ale w nissanie ta sama zasada jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 + będzie miał przejście na wszytkich wtryskach, sygnał tylko na danym wtryskiwaczu, dla wtrysku PB nie ma to znaczenia, dla instalacji tak bo podany jest stały + do ECU silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 To dlaczego świeca jest czarna ? Auto po odpaleniu chodzi bardzo nierówno po wrzuceniu na drive (automat) Cewki zamieniane miejscami, świece przekładane, kompresja wszedzie po 9 atmosfer. Kable do cewek obejrzałem i raczej są ok. W aucie po otwarciu szyber dachu śmierdzi benzyną. Spalanie duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 dla wtrysku nie ma znaczenia, ale już jest znaczenie jak zamienisz + z sygnałem, czyli na kompa podasz stały + a na stały + przy wtryskach dasz sygnał z ecu wtedy wtrysk nie zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam R. Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 kabli się nie ogląda tylko mierzy multimetrem, a zakres oporności powinien zawierać się w przedziale jaki przewiduje producent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Rozebrałem całą wiązke i widać że były polutowane ale nie ma nigdzie przerwy w kablach i nie były zamienione plus z minusem. Jeden był rozciety dosztukowany a z drugiego tylko sciagali izolacje. Jakiś pomysł macie dlaczego na 4 cyl swieca jest czarna ? Był robiony remont głowicy ale wszedzie jest po 9 barów. Był z poczatku problem bo wymienili na tym czwartym cyl zawory ale wyfrezowali zbyt głeboko gniazda i sie nie domykały a kompresja wynosiła wtedy na nim 7 barów. Mechanik spiłował nowe popychacze zaworowe 1.8 Kompressor i dlatego kompresja jest juz ok. Skończyły mi sie pomysły mechanikowi też. Ktoś cos podpowie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.