Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Przerywanie na każdym biegu.


shoxie

Rekomendowane odpowiedzi

część.

Od miesiąca mam taki problem, że często po zmianie biegu samochód przerywa lub zaczyna przyspieszanie po jakimś czasie. Przykład: 4 bieg, prędkość 70km/h samochód przyspiesza dobrze, ale wystarczy, że zwolnię do 60km/h i chcę przyspieszczyć to samochód zaczyna skakać i po chwile przyspiesza normalnie. Tak dzieje się na każdym biegu, nie za każdym razem ale bardzo często.

 

To co wymieniłem:

- olej i filtr oleju (2 miesiące temu)

- świece i kable zapłonowe NGK (tydzień temu)

- filtr powietrza (ok. 8 miesięcy temu)

 

 

Co jeszcze  może być tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co masz benz czy gazówke?

Może filtr paliwa sobie zmien i zobacz na kopułkę i palec ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cześć aparatu zapłonowego, bardzo często zresztą się zużywające. Ja pamiętam miałem taką sytuację w toyocie carinie E 1.6 PB auto też przerywało wymieniłem świece, przewody, kopułkę i nic jak przerywało tak przerywało. w końcu sprawdziłem na który cylinder motor nie pracuję i winny okazał się wtrysk, zakupiłem używke i auto śmigało jak nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniem filtr paliwa i bez zmian. Zauważyłem również taki problem, że jadąc i po wciśnięciu sprzęgła obroty silnika spadają do 300 i po chwili wracają na 600. Następny problem, gdy silnik jest już zagrzany to na biegu jałowym oborty spadają do 300 i po wrzuceniu obojętnie jakiego biegu obroty wracają do 600 (tak się dzieje rzadko).

Czytałem na forum, że winą spadania obrotów może być brudna przepustnica. Spytałem się mechanika czy takie coś mi zrobi to powiedział, że w tych samochodach się tego nie robi bo to niewiele daje. Czy to prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź sobie w pierwszej kolejności układ zapłonowy tzn. odpal auto i kombinerkami lub przez jakąś szmatę zdejmij po kolei przewody ze świec i zobacz jak zachowuje się silnik. jak po zdjęciu przewodu będziesz widział różnicę w pracy silnika to znaczy że przewody są ok, jeśli natomiast zdejmiesz a silnik nie zareaguje no to będziesz wiedział że na ten cylinder nie pali i wtedy masz jasność, albo przewód albo kopułka albo palec czy w ostateczności wtrysk.

a może to przepływomierz ci siada? i też obroty będą ci falowały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...