123hudy Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 WitamI znow mam problem z moją primerka, mianowicie po wymianie glowicy i uszczelki auto nieodpala kręcił troche i lipa, padl akumulator po calonocnym ladowaniu kolejna proba i juz nawet niechce krecic tylko pstryka tak jak przy cslkowicie wyladowanym akumulatorze, rozrusznik zostal wykrecony,wyczyszczony i dalej niekreci, tak jakby niedostawal pradu, choc katrolki sie pala i probowalismy na dwoch roznych akumulatorach. ktos spotkal sie z czyms takim? A i zapomniałem dodac ze po pierwszych nieudsnych probach odpalenia mechanik stwierdzil zeby wykrecic swiece i niby odpalac bez nic zeby wydmuchalo ewentualny syf tak tez zrobilismy oczywiscie nic to niedalo ale co mnie zastanawia to fakt ze katrolka od swiec (ta sprezynka co sygnalizuje zebswiece sie nagrzewaja) zapalila sie tak jak by grzala swiece i po chwili zgasla jak by je nagrzala choc wcale icj niebylo, czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Sprawdz masę na silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Masa jest git, dorobilem zreszta jeszcze dwie dodatkowe na karoserie i na silnik i nic to nie dało. Autko odpalilem juz w niedziele, co bylo przyczyna nie wiem ,bo w efekcie poprawilem jeszcze raz mase na silniku i zrobilismy remont rozrusznika, autko zagadalo za pierwszym , ale co pomoglo , to nie jestem pewien. Witam Odświeżam temat Mam znów problem z odpaleniem, rozrusznik kręci, świece grzeją , paliwo dochodzi ,a auto nie odpala - co najwyżej zalapuje na pół gwizdka -czyli zaczyna jakby odpalac, spaliny lecą z rury , ale tylko dopóki rozrusznik kręci. Podmienilem czujnik położenia wału, i nic to nie dalo.Rozrząd jest ok. - sprawdzany już 2 razy, nic się nie przestawilo i wszystko zdaje się być ok Spotkał się ktoś z czymś takim? Edytowane 20 Maja 2015 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Świece grzeją? Sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Tak grzeją bankowo podłączyłem je poza silnikiem i sa ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 a ciśnienie sprężania dobre jest na wszystkich cylindrach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Tak ciśnienie jest w porządku ,kupiłem specjalnie sprzęt do tego. Edytowane 21 Maja 2015 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 To w takim razie zostało sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie i jeżeli jest ok, to moim zdaniem masz coś z wtryskami. Może gdzieś instalacja elektryczna się przetarłą, albo po prostu umarły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Wtryski są ok, były dobre zanim się zepsuło a jak odpalam bez świec to paliwo tryska z dziur na świece więc to raczej też nie Wtryski No właśnie a jak sprawdzić ciśnienie na listwie? Należy się poprostu podłączyć do niej w miejsce przewodu paliwowego idacego do wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 albo w miejsce czujnika ciśnienia paliwa. A masz możliwość podłączyć go pod kompa i popatrzec na parametry podczas rozruchu, moze cos pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 No mam komp ogólnie już był podłączany i kurde nic niewykazal A jakie powinno być ciśnienie na listwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Około 330 barów na jałowym. A spróbuj wypiąć czujnik ciśnienia i go odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 a według kompa jakie jest ciśnienie na listwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Umowie cie z kolesiem żeby znów podjechał z kompem to zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol_S Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 No to prawdziwa zagwostka u mnie obyło się na szczęście bez problemów... odpukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 No to auto to jeden wielki problem na kołach, jedyne co w tym wszystkim dobre to że po tych wszystkich awariach nauczyłem się sam sobie przynim robić większość rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Czujnik wału na 99 %. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 No to auto to jeden wielki problem na kołach, jedyne co w tym wszystkim dobre to że po tych wszystkich awariach nauczyłem się sam sobie przynim robić większość rzeczy Powinieneś dostać nagrodę za wytrwałość w grzebaniu przy tym aucie . Większość ludzi już dawno by go podpaliła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 No próbowałem odpalić na odpietym czujniku i lipa. Wyczytałem na necie, że jak czujnik jest walniety, to z odpietym można odpalić ale nie udalo mi się. Jutro będzie umnie koleś z kompem ,to zobaczymy czy wywala jakieś błędy . A co do podpalenia - to już jestem o krok ha ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Szkoda go podpalac , bo nie bedziesz mial zajecia w perpektywie czasu.Spróbuj na plaka go odpalic, jeden kreci drugi wtryskuje w filtr lub za nim spray.Jak lapie to jest ok. Sprawdzic przewody z wiazki czujnika polozenia walu ale glebiej wchodzac w wiazke , moga byc przegrzane przewody. Lub regulator cisnienia na pompie sie zacial i nie ma na listwie wystarczajacego cisnienia do rozruchu. Powodzenia, przy tym samochodzie nie zabraknie Ci dawki adrenaliny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) No właśnie dziś był komp podłączony znowu i obd z systemem torqe i błędów brak - ale ciśnienie na listwie nieco ponad 100 bar .Więc jutro na szrot cisne wykręcić czujnik z listwy i zamienię z moim. Jak to nic nie da , to mam jeszcze regulator ciśnienia i jego też zamienię .Zobaczymy ,oby to w koncu zadziałało . Jedynie co mnie zastanawia, to fakt , że zanim zawór się odłamał, to wszystko działało jak trzeba. Więc ,to też trochę dziwne , że nagle by czujnik jakiś poszedł - choć z drugiej strony ,auto stało ponad pół roku nieodpalane ze zdjętą głowicą. Edytowane 26 Maja 2015 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Dzialasz od d...py strony, nie mowie o czujniku na listwie bo on wskazuje dobrze i jak widac jest za male cisnienie na listwie do rozruchu, wiec zrob to co Ci napisalem , zacznij od uruchomienia na plaka, chyba wiesz, co to jest (srodek do konserwacji w sprayu) a potem pisz z jakim skutkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 No posłucham rady i tak też zrobię.Jutro koleś ma przywieźć mi nitro, to go trochę podlejemy i popsikamy w dolot . Oby to coś pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Czy czujnik odepniesz czy nie to nie ma znaczenia. Jak będzie uwalony to istnieje duże prawdopodobieństwo że nie pokaże błędów. Jak odpali na plaka to prawie pewne że czujnik jest uwalony. Miałem taką sytuację w 1.9 dci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 No jutro się okaże, jak to nie pomoże ,to zapierniczam na szrot po czujniki .Póki to auto tam stoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.