damianmylife Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 witam czy może ktoś wymieniał płyn chłodniczy??? w tym aucie jeśli tak to prosił bym instrukcje jak to zrobić i czy jest jakiś korek spustowy (jak tak to gdzie) i czy jest jakiś odpowietrznik pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Zasada stara jak świat i sprawdza się w każdym aucie. Odłączasz wąż najniżej przy chłodnicy i spuszczasz wszystko. Odpowietrznik z reguły jest w termostacie i układ odpowietrza się sam, zalewasz do odpowiedniego poziomu, czekasz aż płyn zejdzie przez odpowietrznik w termostacie, trwa to około 2-3 minutki, dolewasz znów do odpowiedniego poziomu i gotowe. W starych autach należało pamiętać żeby spuszczać i zalewać płyn na ogrzewaniu ustawionym na "ciepło", bo nagrzewnica miała zawór. Dziś nie stosuje się zaworów w nagrzewnicach, i płyn krąży w układzie cały czas a ciepłe powietrze dostarczane jest do kabiny nie po otwarciu zaworu nagrzewnicy, a po uchyleniu klapki która zmienia drogę przepływającego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianmylife Opublikowano 14 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 ok dzięki też słyszałem o tym sposobie dlatego chciałem się upewnić bo tam jest tak wszystko ściśniete że kolega mi mówił że trzeba wyjąć akumulator i jego podstawę a myślałem że może jest jakiś korek spustowy żeby było szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.