tadzio Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Witam, jadac dzisiaj z pracy przyszla mi taka mysl, czy jadac w duzym korku z gory czy jechac na biegu przy malych obrotach az czsem szarpie silnikiem , czy toczyc sie na luzie bez gazu ,ktora wersja jest bardziej ekonomiczna chodzi o spalanie paliwa jaka jest wasza opinia ,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 na biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Ja tocze się na luzie w korkach i jest o wiele przyjemniej tak, niż na kangura jak amator na biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 jak sie potrafi jeździć na biegu to nie ma kangura, do tego pytanie było co jest tańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Tadzik pyta o toczenie się nie jazdę w korku . Ja toczę się na luzie nie na biegu w korku ! Edytowane 28 Października 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Tadzik pyta o toczenie się nie jazdę w korku . z tego co wyczytałem ,ktora wersja jest bardziej ekonomiczna chodzi o spalanie paliwa chodzi o spalanie a nei toczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Zapomniałem sory z tym spalaniem ,sprawdzałem w wszystkich służbowych na spalaniu chwilowym to na toczeniu się na luzie w korku spalanie nie wzrastało. Swoimi prywatnymi spalanie też mi nie wzrastało . Albo takie bzdury co piszą teraz w gazetach mot że nie powinno się rozgrzewać silnika przed jazdą bo zaczynana palić na postoju 40l Debile jedne . Edytowane 28 Października 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 chodzi o to, że jak toczysz się na biegu, czyli hamujesz silnikiem to masz czas wtrysku około 0.6ms a jak jedziesz na luzie to masz 2.5-3.3 ms Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Dinno ja wiem że ty jesteś Specjalista techniczny przez duże S ale wytłumacz te ms ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Takie pitu pitu tu czytam, a to czy lepiej by auto leciało na luzie czy na biegu jest zależne od sytuacji. Przykład. Stoję na światłach, auta przede mną podjechały kilka długości ale nie zdążyły przejechać więc nie ma sensu cisnąć na 1 i 2 aby ostro hamować tylko lekko puszczając sprzęgło, bez gazu niech auto dojedzie, takie zachowania wpływają na płynność ruchu która ma wpływ może nie na chwilowe spalanie a na lepsze samopoczucie kierowców. Przykład drugi. Widzę sznur aut na skrzyżowaniu a sam jadę wolno, wiem że jak wrzucę na luz to dotoczę się do ostatniego bez konieczności mocnego hamowania, jak ten za mną patrzy tylko na mój tył zamiast dalej na sytuację to oszczędzę mu stresu związanego z gwałtownym hamowaniem, a i wspomniana wcześniej płynność jazdy zostanie zachowana. Przykład trzeci. Mam niedaleko siebie skrzyżowanie na wzniesieniu, niby nie powinno jeździć się na luzie pod górkę ale tym sposobem nie muszę hamować czyli moim zdaniem dobrze. A prócz zużycia paliwa mamy także zużycie sprzęgła, hamulców i silnika który nie lubi obciążenia na zbyt niskich obrotach, ale o tym wszyscy przecież wiedzą. Podsumowując - nie ma reguły bo wszystko zależy od sytuacji. Edytowane 28 Października 2014 przez hansrpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Tak przykładowo wjechałem w korek dojeżdżam do samochodu przede mną on rusza przejeżdża 3 metry staje ,,to ja ruszam ale zaraz luzuje aby dojechać do niego na luzie . Dino zapomniałem zapytać a jaki jest czas wtrysku na ssaniu w ms????? Edytowane 28 Października 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Każda sytuacja jest inna ale czasy jazdy na luzie skończyły się wraz z gaźnikami w autach ms to milisekundy czyli czas wtrysku i nie jestem żadnym specjalistą technicznym tylko sobie radzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Czyli na luzie wtrysk wtryskuje więcej milisekund tak? Nie no w gazie jesteś spec fest. Edytowane 28 Października 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 No to ustalone to powiedz mi dlaczego jak włączałem w komputerach spalanie chwilowe i dotaczałem się na luzie to nie było wzrostu spalania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 a myślisz, że komp oblicza chwilowe natychmiast??? w danym momencie?? to jest średnia z okresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 To takie upośledzone kompy bo wyłapują wyższe spalanie jak jedziesz na wysokim biegu i wyluzujesz to od razu pokazywał większe . A w korku już działają w upośledzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 nie wiem czy tak czy nie, ale jadac na biegu hamując silnikiem masz czas wtrysku 0.6ms a robiąc to samo na luzie masz 2.5-3.3ms i przejeżdżasz ten sam odcinek to kiedy masz większe zuzycie??? nie wiem jak dla takich czasów liczy komp z nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Widzisz ja już na tym się nie znam bo jestem z czasów gaźników ale zawsze sobie sprawdzałem w kompach te spalanie chwilowe tak z ciekawości. A od pewnego momentu wszyscy piszą w gazetach czy materiałach filmowych że jazda na biegu jałowym to WIELKI grzech doprowadzający do rozerwania silnika od tego wielkiego spalania na biegu jałowym debile. A nawet w instrukcji mam napisane ciężkie warunki jazdy( częsta praca silnika na biegu jałowym) szybko wymieniaj jak najprędzej wymieniaj olej. Tak na pewno olej się bardziej zużywa na biegu jałowym debile. Olej to się zużywa jak silnik dostanie w p........ na autostradzie z średnia 170. Jeżdżę dużo na biegu jałowym wlałem olej 4000km temu i jak miał kolor jasno miodowy tak dalej ma . Edytowane 30 Października 2014 przez mirekg9 Słowo niecenzuralne.....regulamin pkt.10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 różnica w spalaniu nie będzie niewiadomo jaka i może w skali roku coś urośnie, ale odnosnie pytania z pierwszego postu odpowiedź brzmi na biegu, a czy ktoś jest ortodoksem w tym temacie i wypisuje to co napisałeś to inna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.