Carlos217 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam Panie i Panowie. Zdecydowałem się jednak nie sprzedawać nissana, lecz to nie jest mój problem. Auto stało 3 tygodnie pod chmurką. Jak go po tym czasie odpaliłem ( próbowałem pdpalić). Pojawił sie nowy problem auto kręci poprawnie. Po chwili zaskakuje silnik. Nie jest to co było przed postawieniem go. Taki efekt utrzymuje sie za każdym rozruchu auta. Bez względu czy silnik jest zimny czy już ciepły. Dodatko podczas jazdy zapala mi sie pomarańczowa kontrolka silnika. Podpiąłem pod komputer pokazało mi błąd P0089. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 P0089 Fuel Pressure Regulator 1 Performance przetlumaczyc i wiadomo bedzie co dolega. http://www.myscantool.com/dtc/powertrain.htmla to strona z kodami dla potomnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Regulator ciśnienia paliwa 1 Wydajność tylko co to w praktyce znaczy No i oczywiście jak to naprawić? Dzięki za listę kodów mylę ze sie przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 wymieniales filtr paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Tak filtr wymieniony na zalecany przez producenta ( nie pamietam nazwy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 ja moge tylko wnioskowac,ze na listwie wysokocisnieniowej niemasz odpowiedniego cisnienia paliwa i stad te problemy z rozruchem.dla pewnosci to sprawdzic bosh service od pomp wysokiego cisnienia.a co masz za motor ?pisze z tel. wklep w google regulator ciśnienia i bedziesz wiedzial jak wyglada i jakie sa objawy awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Silnik 1.9 dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 to taki jak moj,na listwie masz takie cos jak czujnik z wtyczka wyciagnij wtyczke psiknij isolem w czujnik i wtyczke i kilka razy wloz i wyciagnij,moze nie ma dobrego styku,w koncu 3tyg stal a pogoda u nas rozna jest raz zimno raz cieplo. tu cos o tym pisza http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/80522-p12-19dci-2003-blad-p0089/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Co do objawów to takie, czerwona kontrolka silnika i tryb awaryjny po ponownym uruchomieniu auta wszystko ok przez jakiś czas. Dzięki Janusz12 sprawdzę to i dam znać czy zadziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 nie ma sprawy po to jest forum, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 No zrobiłem jak pisałeś lecz efektu brak... Jakieś wskazówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 To moze padl ten regulator jakby by byl na podmiane jakis.a po tym czyszczeniu wykasowales bład ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Powiedz mi jeszcze proszę gdzie tego regulatora szukać? Koło pompy zapewne. Jak to to wyglada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Tak to wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 To jest czujnik a regulator ciśnienia - zawór? Czy to to co w pompie? Czy to element wymienny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 to jedno i to samo,to jest odpowiedzialne za cisnienie paliwa. ale jutro pojde do auta i sie dobrze przygladne i porobie troche fotek. ale jak pisza ze tego czujnika sie nie wymienia samego tylko razem z listwa czemu nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 O kurczę tanio pewnie nie bedzie już mnie w portfelu swędzi .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 to bedzie ten czujnik na pompie a raczej fachowo to regulator wydajnosci 1.czyli nie obedzie sie musi byc regeneracja pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Jestem tylko ciekaw. Ile kosztuje taka regeneracja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 z tego co pisza,to 350zl+czesci.musialbym podejsc i zapytac sie w service bosch tak akurat mieszkam w stalowej woli i tu sie znajduje a robia i turbosprezarki.a tu w pompie to ten zawor regulator siada a raczej nieczyszczosci paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Pięknie kur... Pięknie. Już mnie swędzi w kieszeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 To bedzie twoje zmartwienie ze tak ciezko mu,na koncu tego zaworu jest mikrositko ktore sie zanieczysza i niedaje takiego cisnienia jak powinno. A cena tego 380 plus koszt wysylki. Tak to wyglada u mnie i u ciebie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Janusz12 sito sie czyści czy wymienia cały zawór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 raczej tego nie wyczyscisz,aczkowiel mozesz spróbowac ale ciemno to widze,widzialem rysunek jak to jest zbudowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Rozumiem ze najprościej i najszybciej bedzie wymienić to ustrojstwo którego foty mi wysłałeś i już Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk Dziś czytając forum któryś z użytkowników chyba terano lub xtralia pisał iż problemem moze być brak odpowietrzania na korku paliwa. Spróbowałem uruchomić silnik i zapalił na dotyk. Przejechałem z niedokreconym korkiem tez około 200 km zerobłędów. Wiec mam rozwianie swojego problemu.... Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.