sebek31 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Witam. Mam taki problem po wymianie akumulatora, chciałem odpalić nissanka ale się nie dało, poluzowałem wtryski bo myślałem ze jest zapowietrzony ale paliwo się nie pokazało, później zaczołem pompować ręcznie (pompka skrzypi jak pompuje) ale także paliwa brak odkręciłem przęwód żeby sprawdzić czy wypłynie paliwo jak będę kręcił ale także nic. Mam pytanie od czego zacząć sprawdzać co jest walnięte. Kilka dni temu zgasł mi tak sam od siebie na ulicy, ale jak kilka razy pokręciłem to zapalił Mam nadzieję ze opisałem w miarę jasno, bo nie za bardzo znam się na tym. Jeśli ktoś wie to będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Witaj. Uzupełnij proszę profil, bo nie wiadomo o jakim silniku piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek31 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 126KM 2.2di. sorrki zapomniałem podać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Witaj. Uzupełnij proszę profil, bo nie wiadomo o jakim silniku piszesz. Teraz dobrze. Sprawdź przewody paliwowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek31 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dobrze, ale jak patrzyłem dzisiaj to wydaje się ok, od góry sucho nigdzie nic nie kapie. a jak przewody będą ok to pózniej ? bo czytałem ze mogła paść pompa wtryskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Filtr paliwa. Kiedy zmieniałeś? Jest chłodniej, paliwo robi się gęściejsze. Zamordowałeś acu, wymieniłeś na nowy a przyczyna problemu pozostała. Ile paliwa w baku? Opaski na przewodach paliwowych zaciśnięte? przewody gumowe nie sparciały? Jak są popękane to dostaje się powietrze a paliwo wcale nie musi wyciekać. Posprawdzaj to wszystko. Tylko nie teraz bo ciemno i zimno. Daj znać jak coś ustalisz. Jutro ktoś coś jeszcze dopisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek31 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 filtr paliwa zmieniałem w sierpniu, paliwa prawie połowa baku. Opaski sprawdze jutro, ten przewód co odkręciłem popękany trochę był. Jutro sprawdzę to dam znać co i jak. faktycznie jeden przewód był pęknięty ale po wymianie dalej nic,pompowałem ręcznie ale pompka ciągle miękka, poza tym akumulator siadł od tego ciągłego kręcenia. Mam pytanie czy pompka powinna zrobić się twarda bo ona dziwnie miękka i piszczy jak pompuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Pomka powinna "twardnieć". Może ona jest uszkodzona, nieszczelna, paliwo wtedy wraca do zbiornika. Miałem tak w Daihatsu. Pompka była identyczna. Naładuj acu, weź butelkę z paliwem i podłącz za filtrem. Popuść wtryski i kręć aż paliwo się pojawi. Dalej już wiesz co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Mam pytanie czy pompka powinna zrobić się twarda bo ona dziwnie miękka i piszczy jak pompuje? U mnie jak przepuszczał przewód to paliwo nie leciało z niego, było sucho, zaciągał powietrze i po dłuższym postoju nie szło odpalić samochodu. Musiałem pompować pompką tak z 15 razy, ale robiła się twarda i nie szło jej w końcu nacisnąć. Wtedy samochód odpalał od pierwszego kręcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Ja bym sprawdzal w nastepujacej kolejnosci:dojscie paliwa do i za filtrem, do pompy i za pompa,dojscie do paliwa do listwy i stajemy na zaworze regulacji cisnienia, przewaznie sie zacina ze wzgledu na czystosc paliwa, wymieniasz i odpalasz na plaku wtryskiwanym w filtr paliwa, wytlumaczenie, jezeli zwor nie reguluje to nie ma minimalnej wartosci cisnienia potrzebnego do uruchomienia silnika i zebys zajechal piec akumulatorow to go nie odpalisz. Sprawdzic nie zaszkodzi. Edytowane 4 Grudnia 2014 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek31 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) Witam. Jednak byłem zmuszony odstawić samochód do mechanika, po ostatniej wizycie w warsztacie, mechanik stwierdził ze samochód nie widzi kluczyka i jest problem z imobilajzerem (na zapasowym kluczyku też nie odpalił). Wiec czekam na elektryka do wtorku. Pytanko co się mogło zepsuć i z jakimi kosztami muszę się liczyć w najgorszym przypadku. Auto naprawione jednak siadł imobilajzer naprawa koszt 350zł. Edytowane 8 Grudnia 2014 przez sebek31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Cześć a niby na czym polegała naprawa imo ?bo jak sie domyslam to nats a koszt nie mały programowanie itd no a jak kluczyki do auta ? Tez trzeba programowac,ta cena mmie zbija i to dobry elektryk a mechanik nie ma nic z tym wspolnego chyba ze to wina mechaniczna,badź podzespól elektroniczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek31 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 To robił elektryk, chodziło jak mi powiedział elektryk ze imobilajzer nie widział kluczyka i trzeba było na nowo programować kluczyki.Tak go zrozumiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Pewnie poprawił pierścień od anteny IMMO przy stacyjce i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.