Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kreci, ale nie moze zapalic


sebek31
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam taki problem po wymianie akumulatora, chciałem odpalić nissanka ale się nie dało, poluzowałem wtryski bo myślałem ze jest zapowietrzony ale paliwo się nie pokazało, później zaczołem pompować ręcznie (pompka skrzypi jak pompuje) ale także paliwa brak odkręciłem przęwód żeby sprawdzić czy wypłynie paliwo jak będę kręcił ale także nic. Mam pytanie od czego zacząć sprawdzać co jest walnięte.

 

Kilka dni temu zgasł mi tak sam od siebie na ulicy, ale jak kilka razy pokręciłem to zapalił

 

Mam nadzieję ze opisałem w miarę jasno, bo nie za bardzo  znam się na tym.

 

Jeśli ktoś wie to będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Uzupełnij proszę profil, bo nie wiadomo o jakim silniku piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Uzupełnij proszę profil, bo nie wiadomo o jakim silniku piszesz.

Teraz dobrze. Sprawdź przewody paliwowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, ale jak patrzyłem dzisiaj to wydaje się ok, od góry sucho nigdzie nic nie kapie. a jak przewody będą ok to pózniej ?


bo czytałem ze mogła paść pompa wtryskowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa. Kiedy zmieniałeś? Jest chłodniej, paliwo robi się gęściejsze. Zamordowałeś acu, wymieniłeś na nowy a przyczyna problemu pozostała. Ile paliwa w baku? Opaski na przewodach paliwowych zaciśnięte? przewody gumowe nie sparciały? Jak są popękane to dostaje się powietrze a paliwo wcale nie musi wyciekać.

Posprawdzaj to wszystko. Tylko nie teraz bo ciemno :D i zimno. Daj znać jak coś ustalisz. Jutro ktoś coś jeszcze dopisze.

:wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa zmieniałem w sierpniu, paliwa prawie połowa baku. Opaski sprawdze jutro, ten przewód co odkręciłem popękany trochę był. Jutro sprawdzę to dam znać co i jak.


faktycznie jeden przewód był pęknięty ale po wymianie dalej nic,pompowałem ręcznie ale pompka ciągle miękka, poza tym akumulator siadł od tego ciągłego kręcenia. Mam pytanie czy pompka powinna zrobić się twarda bo ona dziwnie miękka i piszczy jak pompuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomka powinna "twardnieć". Może ona jest uszkodzona, nieszczelna, paliwo wtedy wraca do zbiornika. Miałem tak w Daihatsu. Pompka była identyczna. Naładuj acu, weź butelkę z paliwem i podłącz za filtrem. Popuść wtryski i kręć aż paliwo się pojawi. Dalej już wiesz co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy pompka powinna zrobić się twarda bo ona dziwnie miękka i piszczy jak pompuje?

U mnie jak przepuszczał przewód to paliwo nie leciało z niego, było sucho, zaciągał powietrze i po dłuższym postoju nie szło odpalić samochodu. Musiałem pompować pompką tak z 15 razy, ale robiła się twarda i nie szło jej w końcu nacisnąć. Wtedy samochód odpalał od pierwszego kręcenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdzal w nastepujacej kolejnosci:dojscie paliwa do i za filtrem, do pompy i za pompa,dojscie do paliwa do listwy i stajemy na zaworze regulacji cisnienia, przewaznie sie zacina ze wzgledu na czystosc paliwa, wymieniasz i odpalasz na plaku wtryskiwanym w filtr paliwa, wytlumaczenie, jezeli zwor nie reguluje to nie ma minimalnej wartosci cisnienia potrzebnego do uruchomienia silnika i zebys zajechal piec akumulatorow to go nie odpalisz. Sprawdzic nie zaszkodzi.

Edytowane przez voyager1956
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

 

Jednak byłem zmuszony odstawić samochód do mechanika, po ostatniej wizycie w warsztacie, mechanik stwierdził ze samochód nie widzi kluczyka i jest problem z imobilajzerem  (na zapasowym kluczyku też nie odpalił). Wiec czekam na elektryka do wtorku. Pytanko co się mogło zepsuć i z jakimi kosztami muszę się liczyć w najgorszym przypadku.


Auto naprawione jednak siadł imobilajzer naprawa koszt 350zł.

Edytowane przez sebek31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć a niby na czym polegała naprawa imo ?bo jak sie domyslam to nats a koszt nie mały programowanie itd no a jak kluczyki do auta ? Tez trzeba programowac,ta cena mmie zbija i to dobry elektryk a mechanik nie ma nic z tym wspolnego chyba ze to wina mechaniczna,badź podzespól elektroniczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To robił elektryk, chodziło jak mi powiedział elektryk ze imobilajzer nie widział kluczyka i trzeba było na nowo programować kluczyki.Tak go zrozumiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie poprawił pierścień od anteny IMMO przy stacyjce i to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...