CyberAhmed Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam, Mam taki problem z moją Primerką P12 2.2 Di (126 KM) ze poniżej 2500 obr silnik bardzo słabo przyspiesza (ciężko do rozbujać) dopiero po wejściu na pułap min 2500 obr tak jakby dostał "kopa" i zaczyna pokazywać dopiero swoją moc. Około miesiąca temu regenerowana był turbina oraz wtryskiwacze ale nic to nie pomogło i dalej niestety mechanik nie wie co to może być. Jeżeli ktoś miał podobny problem proszę podzielić się spostrzeżeniami. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 sprawdz rure od egiera moze jest przytkana (ja mialem zatkana mazidlem do polowy) oraz wymien filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberAhmed Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ok dzięki. Co do EGR-a to mieli wyczyścić ale może trzeba by go było wymienić. A filtr na pewno zmienię. Napiszę co wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 A po co go czyścić jak można wymontować??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 w silniku 1,9 dci mozna EGR zaslepic, natomiast 2.2 dci po zaslepieniu EGR-u wyskakuja bledy, nie wiem jak jest 2.2 di Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 w silniku 1,9 dci mozna EGR zaslepic, natomiast 2.2 dci po zaslepieniu EGR-u wyskakuja bledy, nie wiem jak jest 2.2 di http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92437-egr-w-nissanach-umiejscowienie-demonta%C5%BC-czyszczenie20-td-22-dci-22-di/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberAhmed Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Byłem wczoraj na ASO Nissana i po ekspertyzie wyszło ze do wymiany jest przepływomierz i zawór sterowania turbiny. W oryginałach powiedzieli ze koszt około 2300 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.