Hammer111 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Witam, Przedmiotowa Micra K11 1.0 16v, 1993r. Od zawsze odpalała i chodziła jak przysłowiowa pszczółka, jednego dnia nie odpaliła. Wymiana kopułki i palca pomogła, auto znowu odpala lecz po jakiś 30km ( dobrze wygrzany silnik) zaczyna naprawdę mocno szarpać zarówno przy przyśpieszaniu jak i równej jeździe. Na biegu jałowym chodzi równo. Wymienione: Kopułka + palec + świece + filtr paliwa (nówki sztuki), Kable WN, cewka + moduł zapłonu ( całe wnętrze aparatu zapłonowego). Z porad wyczytanych na forum - przelutowa elektronika przepustnicy. NIestety żadne z powyższych nie pomagają - auto po osiągnięciu pełnej temperatury w komorze wciąż mocno szarpie. Może ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć dlaczego auto zimne lub letnie chodzi idealnie.....Co mogę jeszcze sprawdzić? Wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Sonda lambda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hammer111 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Nie mam nic do stracenia - spróbuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Można ją najpierw zmierzyć, zanim wymienisz... Trzeba sprawdzić napięcia na niej podczas pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 A masz EGR (cienka rurka metalowa idzie od kolektora wydechowego do kolektora dolotowego) jeśli tak to zaślep ("tuning za 2 zł") i zobacz czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.