Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Brak ciśnienia na jednym cylindrze -wymina silnika czy remont


Danielslowinski2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem szczęśliwym posiadaczem używanej primery P12 1,8 b/gaz.

Dziś przy prędkości około 150 auto straciło moc i kulturę pracy silnika.

Po wizycie u mechanika okazało się ze na jednym cylindrze ciśnienie ok. Na dwóch takie sobie a na trzecim, ( stojąc przodem do maski pojazdu) nie ma wcale ciśnienia.

Co radzicie w takiej sytuacji zrobić?

I co to może być za usterka????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica pękła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojechałem tym pojazdem. Na tym samym silniku do miejsca docelowo.Około 100 km.

Dojechałem tym pojazdem. Na tym samym silniku do miejsca docelowo.Około 100 km.

Wałek rozrządu ok. Nic się nie stało przy wstępnych oględzinach rozrządu

Wałek rozrządu ok. Nic się nie stało przy wstępnych oględzinach rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo zawór się zawiesił. W benzynie głowica raczej nie pęka, chyba że była wymiana uszczelki pod głowicą i zrobiona była nie fachowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę jeszcze powiedzieć więcej ze po wykreceniu swiec. Właśnie na tej jednej co nie było ciśnienia był duży nagar i duża ilość nie spalonego oleju. Co na pozostałych trzech nie można było zauważyć wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niespalony olej? Skoro tam jest tzn pierścienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę że od nie spalonego oleju zrobił się całkowity spadek Ciśnienia i brak mocy na całości!,..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to taka próba ciśnienia, która wskazuje dlaczego go nei ma w cylindrze, ten co sprawdzał ciśnienie na cylindrze powinien wiedzieć o co caman 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej kolega nie wie co to jest, bo by pisał o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jebła uszczelka pod głowicą 

a takie diagnozowanie prze neta to bzdura 

jak niemasz ciśnienia na 1 cyl    to moze być zawór  uszczelka  dziura w tloku  pierścienie pęknieta tuleja cylindra 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz. Czujnikiem ciśnienia. Dlatego pytam o ta metodę sprawdzania olejem. Ale skoro mówisz ze to jest znane i na ogół stosowane, to nie ma problemu.Zasugeruje mechanikowi.

Dzięki Dino

A Jarek skąd ma taką pewność??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próba olejowa, jak pisał Dino, prawdę ci powie we wszystkich przypadkach :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak dla Twojej informacji, jak sprawdza się ciśnienie i jest niskie, to aby się dowiedzieć dlaczego, należy wstrzyknąć do sprawdzanego cylindra olej i ponownie sprawdzić i teraz, jak nic się nie zmieni to znaczy,że jest problem w zaworach a jak ciśnienie skoczy to znaczy, że problem jest w pierścieniach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki bardzo.

Dziś już drugi raz padło podejrzenie o dziurę w tłoku.

I to by było prawdopodobne w kwestii tego silnika.

Aczkolwiek, próbę olejowa się zrobi.

Forumowiczom serdecznie dziękuję i jeszcze tylko zapytam? Jeżeli oczywiście ktoś jest zorientowany. Jaki to koszt naprawy silnika 1,8 b.z dziura w tłoku!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sama dziura w tłoku to koszt tloka  ale czemu sie zrobiła dziura w tloku to już inna sprawa  pewnie zauboga mieszanka na lpg

próba olejowa   mówi tylko o tym czy pierścienie tlok  i gladz  cylindra jest ok,  jak masz zerowe ciśnienie spręzania na cyl 

to albo uszczelka  i wali ciśniene do odmy  albo  niema zaworu  w głowicy albo dziura w tłoku z powodu zawysokiego egt  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście  lpg to paliwo jak każde inne ,  ja jeste zwolennikiem lpg    tylko trzeba dać   aucie to co trzeba 

mom kolegom  zawsze mówi co za różnica jak jade w korku czy to na lpg czy pb     oczywiście jest w koszcie stania godziny w bezruchu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...