Danielslowinski2 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Jestem szczęśliwym posiadaczem używanej primery P12 1,8 b/gaz. Dziś przy prędkości około 150 auto straciło moc i kulturę pracy silnika. Po wizycie u mechanika okazało się ze na jednym cylindrze ciśnienie ok. Na dwóch takie sobie a na trzecim, ( stojąc przodem do maski pojazdu) nie ma wcale ciśnienia. Co radzicie w takiej sytuacji zrobić? I co to może być za usterka???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 rozrząd się przestawił ? usmażyłeś silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Głowica pękła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Skąd takie przypuszczenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 z objawów ,,, zobacz na wałek jak wygląda wałki rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Dojechałem tym pojazdem. Na tym samym silniku do miejsca docelowo.Około 100 km. Dojechałem tym pojazdem. Na tym samym silniku do miejsca docelowo.Około 100 km. Wałek rozrządu ok. Nic się nie stało przy wstępnych oględzinach rozrządu Wałek rozrządu ok. Nic się nie stało przy wstępnych oględzinach rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Albo zawór się zawiesił. W benzynie głowica raczej nie pęka, chyba że była wymiana uszczelki pod głowicą i zrobiona była nie fachowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 próba olejowa była robiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Mogę jeszcze powiedzieć więcej ze po wykreceniu swiec. Właśnie na tej jednej co nie było ciśnienia był duży nagar i duża ilość nie spalonego oleju. Co na pozostałych trzech nie można było zauważyć wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Niespalony olej? Skoro tam jest tzn pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Nie sądzę że od nie spalonego oleju zrobił się całkowity spadek Ciśnienia i brak mocy na całości!,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 próba olejowa była robiona??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Cóż to jest ta próba olejowa??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 to taka próba ciśnienia, która wskazuje dlaczego go nei ma w cylindrze, ten co sprawdzał ciśnienie na cylindrze powinien wiedzieć o co caman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Raczej kolega nie wie co to jest, bo by pisał o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) jebła uszczelka pod głowicą a takie diagnozowanie prze neta to bzdura jak niemasz ciśnienia na 1 cyl to moze być zawór uszczelka dziura w tloku pierścienie pęknieta tuleja cylindra Edytowane 29 Stycznia 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Sprawdz. Czujnikiem ciśnienia. Dlatego pytam o ta metodę sprawdzania olejem. Ale skoro mówisz ze to jest znane i na ogół stosowane, to nie ma problemu.Zasugeruje mechanikowi. Dzięki Dino A Jarek skąd ma taką pewność?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Próba olejowa, jak pisał Dino, prawdę ci powie we wszystkich przypadkach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 to tak dla Twojej informacji, jak sprawdza się ciśnienie i jest niskie, to aby się dowiedzieć dlaczego, należy wstrzyknąć do sprawdzanego cylindra olej i ponownie sprawdzić i teraz, jak nic się nie zmieni to znaczy,że jest problem w zaworach a jak ciśnienie skoczy to znaczy, że problem jest w pierścieniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ok dzięki bardzo. Dziś już drugi raz padło podejrzenie o dziurę w tłoku. I to by było prawdopodobne w kwestii tego silnika. Aczkolwiek, próbę olejowa się zrobi. Forumowiczom serdecznie dziękuję i jeszcze tylko zapytam? Jeżeli oczywiście ktoś jest zorientowany. Jaki to koszt naprawy silnika 1,8 b.z dziura w tłoku!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 te silniki to padaki lepiej kup nowy albo swapuj na coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 sama dziura w tłoku to koszt tloka ale czemu sie zrobiła dziura w tloku to już inna sprawa pewnie zauboga mieszanka na lpg próba olejowa mówi tylko o tym czy pierścienie tlok i gladz cylindra jest ok, jak masz zerowe ciśnienie spręzania na cyl to albo uszczelka i wali ciśniene do odmy albo niema zaworu w głowicy albo dziura w tłoku z powodu zawysokiego egt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Gaz nie jest zły sam wiesz ale wymaga przyzwoitego strojenia i parametrów komponentów bo jak się zamontuje wtryski z suny 1,4 do 350 z to też się wysra ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 oczywiście lpg to paliwo jak każde inne , ja jeste zwolennikiem lpg tylko trzeba dać aucie to co trzeba mom kolegom zawsze mówi co za różnica jak jade w korku czy to na lpg czy pb oczywiście jest w koszcie stania godziny w bezruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 dokładnie zwłaszcza że masz AFRA a nawet dwa chyba ,,, dla tego fajnie się stroi to auto ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.