leito1610 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam , mam problem z primera p12 , 2.0 16v 02r , wywala mi bład sondy lambda za katalizatorem ,rzad1 czujnik 2 ,napiecie na niej stoi 1,27v dopiero jak sie nagrzeje , zaczyna chodzić jak powinna ,przetrzepałem wiazke z sond do ecu przejscia są , co moze byc tego przyczyna? zwarcie miedzy kablem sygnalowym a grzałką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 zwarcie miedzy kablem sygnalowym a grzałką? wtedy było by wyższe napięcie na sondzie bierze się ze "spalin" a nie jest podawane, przez ECU, auto w gazie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leito1610 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 wtedy było by wyższe napięcie na sondzie bierze się ze "spalin" a nie jest podawane, przez ECU, auto w gazie?? własnie w pierwszym poscie napisalem ze jest za wysokie dlatego pytam co moze byc tego przyczyna.Wiem że napiecie na sodzie nie bierze sie z ecu ;p .LPG nie ma z tym zwiazku (jeżdzilem z podpietym KTS na beznzynie .lpg i wogle na odcietej instalacji obserwujac parametry) w pierwszym poscie napisalem tez ze dzieje sie to tylko na zimnym czyli tymbardziej nie na lpg ale za to z działającą grzałką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 no i jakie parametry były?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leito1610 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Wszystko napisałem w pierszwym poście ,radze przeczytac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Tam nic nie ma poza napięciem sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leito1610 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Nic dziwnego bo podłaczając komputer pod sonde można sprawdzic ten tylko parametr pozatym post dotyczy tylko za wysokiego napięcia na tej sondzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Ale to jest następstwem czegoś a o tym mogą powiedzieć inne parametry pracy, no nic chciałem pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leito1610 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Sledziłem wszystkie parametry i wszystko jest w normie , problem wedlug mnie lezy w układzie sondy lambda (w okablowaniu raczej nie, wykluczam jakies przerwy w połaczeniu lub zwarcia przewodów np w skutek przetarcia), moze jej podgrzewaniu ?(bo za wysokie napiecie wystepuje kiedy silnik zimny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.