kacper1852 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam Mam problem ze swoim Nissanem Primerą P12 2.2 dCi 2003 combi. samochodzik jedzie bardzo płynnie problem następuje wtedy gdy chcę kogoś gwałtownie wyprzedzić to samochód zaczyna być bardzo niestabilny (tańczy mi na drodze) nie wiem co jest tego problemem dodam że wymieniłem praktycznie całe przednie zawieszenie i nic to nie dało tyłu nie ruszałem bo na stacji diagnostycznej sprawdziłem go to luzu ani żadnych stuków nie ma. Proszę o pomoc i jakąś radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 A poduszki silnika sprawdzałeś. Mogą być zużyte i przenoszą się wibracje na budę przy ostrym depnięciu w gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1852 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 A poduszki silnika sprawdzałeś. Mogą być zużyte i przenoszą się wibracje na budę przy ostrym depnięciu w gaz. To nie chodzi przy depnięciu w gaz jak bo jak jadę prosto, to nic się nie dzieje dopiero wtedy jak próbuję zabierać sie za wyprzedzanie jak np gwałtownie zmienie pas Tak jest wszystko idealnie nic nie buja nic nie skacze na drodze, dopiero problem jest jak zamierzam kogoś wyprzedzić. Muszę naprawdę wcześnie zmienić pas ustabilizować samochód i dopiero mogę depnąć pedał do końca, to samo jak chce wrócić gwałtownie na swój pas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toxicity Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 wiec stawaiam na stabilizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Sprawdź tylne zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1852 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 z przodu wszystko wymieniłem no oprócz własnie stabilizatora sprawdzany był na stacji diagnostycznej na szarpakach przód i Tyl to wpierw wyszło że końcówka drążka wymieniłem potem ze końcówka sworznia wahacza następnie odkryli ze cały drążek kierowniczy do wymiany więc również poszedł nowy. i nadal brak poprawy wiec jeszcze amorki poszły do wymiany. a jeżeli chodzi o tylne zawieszenie to nic nie puka i nie stuka myłśłem ze może tuleje na belce ale nie wiem do końca i nie chce znowu sypac kasy bo i tak portfel pusty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Wydaje mi się właśnie że tuleje. Gdzieś ktoś już o tym pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1852 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 no nie wiem zobacze to ale na szarpakach żadnego luzu nie ma tuleje sztywno siedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogsall Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Miałem to samo - po wymianie opon problem znikł (tak się działo na Pirelli 205x50R16) bałem się wyprzedzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1852 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 no jeżeli to tylko opony to się lekko wkurzę poszło grubo ponad 2 Tyś złotych ale jak Tylko zrobi się ciepło zrobię kilka fotek dla mojego karawana i wrzucę aby się pochwalić a możesz powiedzieć jakie oponki masz teraz wstawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1985 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Stawiam na oponki. Na 17 seryjnych nic sie nie działo, gdy zaczeły sie przymrozki zalozyłwem zimówki 16 tki, i lipa bardzo zle sie jezdzi ale w moim przypadku to jakośc opon za to odpowiada, oczywiscie nówki ale MADE IN CHINA ale jesli masz Pirelki powinno byc oki. Mercedesy tez sie psuja wiec mysle ze Pirelki tez moga byc wadliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1852 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 mam Michelin 205-50/R16 przód tył dunlop. ale chyba jutro przejadę się i wymienię na letnie żeby tylko zobaczyć czy będzie jakaś poprawa jeżeli tak to ten sezon dojedzże na starych jakoś Niestety zmiana opon nic nie pomogła założyłem letnie alufelgi 16 opony nowiutkie gooda i to samo tyle tuleje też wyglądają w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1985 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 To moze jednak poduszka silnika,od strony skrzyni ja własnie czekam na nowa bo u mnie sie juz skonczyła jesli wszyscy mechanicy mówia ze wszytsko okito podjedz do serwisu za sprawdzenie zawiechy biora 80 zł w tym sprawdzili mi własnie poduszki od silnika. Ta od strony skrzyni jest do wymiany. Jesli posiadasz karte YOU NISSAN bedzie taniej moja primera jest z 2002 roku. wiec udzielili mi rabat w wyskokosci 24 zł, zawsze cos:) Niestety poducha deko droga 560 zł plus wymiana ja zamowiłem zamiennik niby dobrej klasy zobaczymy co to za zamiennik 170 zł na www japomoto.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glucio Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Witajcie. Może sprawdź geometrię kół... choć pisałeś o wymianie końcówki ale czy masz geometrię ok? Ja w poprzednim aucie miałem podobny problem. Wymiana końcówek, zbieżność a przy przyspieszaniu i zmianie pasa dopiero zaczynała się jazda.... Zimny pot na... Dopiero komputerowe ustawianie geometrii w innym punkcie uspokoiło autko. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Jeszcze chwila i twoj nissanek bedzie nowka sztuka, sprawdzic: zachowanie samochodu na placu przy pelnym skrecie w lewo i w prawo, jezeli samochod buja to do wymiany przeguby ktore nie musza chrupac jak maja smar ale wewnetrzne kielichy sa wyrobione, jak sam podajesz bujanie zaczyna sie przy skrecie kierownicy, sprawdzic przy okazji czy nie ma luzu na lozyskach zwrotnicy,na przegubie wewnetrznym na prawej osi oraz jaki jest luz kielichow przegubow wychodzacych ze skrzyni biegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.