damian08141 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam. Wymieniłem zawór EGR na nowy, przeczyściłem przepływke. Samochód chodzi ładnie ale nie tak dynamicznie jak bez EGR. Zastanawiam sie czy można by było wyłączyć zawór przez odcięcie zasilania plus lub minus, a taki wyłącznik zamontować obok hamulca ręcznego. Bylby to przełącznik w rodzaju sport - eco. Można by włączać i wyłączać zawór w dowolnym momencie. 1 - wyjście potencjometru2 - masa potencjometru3 - zasilanie potencjometru4 - masa zaworu6 - zasilanie zaworu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Pomysł ciekawy nawet bardzo tylko czy to będzie działać? No bo gdyby było to takie łatwe to to proscisj było by zakładać taki wyłącznik niż zaslepiac zawór, myślę że sam wyłącznik dał by efekt podobny do poprostu zawalonego egr-u bo jak wiadomo jak się fes zasyfi to się może blikowac i wtedy się niedomyka lub nieotwiera tak jak powinien Myślę że tu efekt btl by podobny, po wyłączeniu pstrykaskiem zastygal by w jakiejś tam pozycji w jakiej by się aktualnie znajdował i efekt był by odwrotny do zamierzonego Ja poszedł bym bardziej w stronę zaslepienia ale innym zaworem, coś na wzór kranu poprostu żeby go odcinac całkiem przed tak aby nic do niego niewpuszczać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian08141 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Skoro odłączenie wtyczki blokuje zawór to wyłączenie zasilania powinno działać tak samo, a z tego co wiem to cewka bez napięcia wraca sama zawsze w to samo miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 No ja się niezmam na tym aż na tyle żeby się spierać, skoro tak mówisz to chyba tak jest. Najlepszym sposobem żeby się przekonać to poprostu musisz wprowadzić swój plan w życie i zobaczymy co z tego będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Tylko czemu nikt na to jeszcze nie wpadł, skoro ludziska od dawna z tym kombinują. W silniku 2,2 na pewno wywali błąd. Wprowadź w życie i zrób opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 jak jest czujnik temperatury to musiał byś odrazu zrobić jego emulacje aby nie wywalało błędu, choć w traktorze może być inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian08141 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 W moim 1.9 DCI odłączenie wtyczki nie daje błędu. Niektóre zawory EGR maja wężyk podciśnienia który steruje zaworem i zaślepienie go wyłącza zawór. Tutaj sprawa byla by pewniejsza bo wystarczył by elektrozawór na 12v. i wtedy nie ingerujemy w elektrykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.