czopulen Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Witam, magicznym cudem udało mi się zgubić kluczyk sięgnąłem po zapasowy (miał porozwalane gumki oraz mikroprzełączniki) otwierałem / zamykałem ręcznie (nie używany wcześniej przeze mnie) byłem u znajomego przelutował (naprawia rtv) chciałem zaprogramować wg instrukcji którą znalazłem na forum http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85506-kluczyk-przestal-dzialac/?hl=kluczyk no ale d*pa blada "4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk otwierania samochodu na kluczyku.5. Ciągle naciskając przycisk otwierania samochodu, naciśnij trzy razy przycisk zamykania.6. Zwolnij nacisk na przycisk otwierania." i w tym momencie powinno "7. Światła awaryjne mrugną raz - oznacza iz programowanie zakończono pomyślnie." a u mnie nic się nie dzieje, gdzieś czytałem, że należy rozkodować kluczyk - ale jak?? bateria raczej dobra - gratis do gumek i mikroprzełączników (łącznie sprawdzałem 3 szt) i zmieniałem pokrywę kluczyka z oryginalnego na tego zakupionego - też nic nie dało może ktoś rzucić okiem czy dobrze znajomy to polutował ? znacie może jakieś "magiczne" miejsca w naszych P12 - ponieważ zgubiłem kluczyk wysiadając z auta, przeszukałem dookoła auta i w środku i nic... z góry dzięki za sugestie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Mam to samo, dałem 100 za przelutowanie mikrostyków i nie idzie tego zaprogramować. Drugi programuję bez problemów. Ktoś mi kiedyś powiedział, że trzeba programować w parach, czyli dwa kluczyki na raz, a jeśli już programujesz jeden, to ten drugi ma być poza "zasięgiem". Ja mogę zaprogramować ten działający mając drugi obok, czyli albo programowanie w parach to ściema (bo nie widziałem nic takiego w instrukcji nissana) albo ten drugi jest kompletnie martwy i już nic z niego nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopulen Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 To jest nas dwóch, to czy zgubiony klucz jest poza "zasięgiem" tego nie wiem - jak pisałem że być może (?) jest w aucie... ale ja go znaleźć nie potrafię... wyczytałem, że najprostszym sposobem jest zakup stacyjki + 2 klucze (niby wychodzi najtaniej na allegro) i zaprogramować sam centralny, na dniach dam znać ile kosztuje w mojej okolicy dorobienie kluczyka kompleksowo (immo + centralka) , pod warunkiem, że znajdę makgajwera jakiegoś, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Niby przylutowane sa dobrze ale jak robił to nie uważnie to mogl spalić plytke. Z tego co wiem to nie ma czegos takiego jak programowanie w parach. Ja tez mialem lutowane przyciski i nie bylo problemu z programowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Ale po wymianie przycisków nie trzeba uczyć pilota. Możliwe, że jest fizycznie uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Czasami zdarza się że pilot sie może rozkodowac. w moim przypadku tak bylo. Tu jest post z mojego przypadku; http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94794-nie-dziala-mi-jeden-kluczk/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopulen Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Czytałem Twój problem i nasuwa mi się rozwiązanie brakuje mi tej blaszki którą masz zaznaczoną.. zapewne ona jest winowajcą - pozwolę sobie użyczyć Twoje foto może ktoś rozjaśnić jakie spełnia zadanie?? może uda mi się znaleźć jakiś substytut... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Czytałem Twój problem i nasuwa mi się rozwiązanie brakuje mi tej blaszki którą masz zaznaczoną.. zapewne ona jest winowajcą - pozwolę sobie użyczyć Twoje foto może ktoś rozjaśnić jakie spełnia zadanie?? może uda mi się znaleźć jakiś substytut... Ta blaszka poprostu przewodzi (prąd) z baterii do plytki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopulen Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) DZIĘKI WIELKIE!! a jeszcze jedno - jeśli się okażę, że jest padnięta płytka to najprostrzym rozwiązaniem będzie : - jak pisałem wyżej kupono stacyjki + piloty http://allegro.pl/nissan-primera-p12-kluczyk-stacyjka-i5088800400.html - czy taki (albo pdoobny ) pilot samokopiujący ( http://allegro.pl/samokopiujacy-pilot-uniwersalny-do-alarmu-bramy-i5115946752.html ) Pozdrawiam Edytowane 26 Lutego 2015 przez czopulen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Pierwszy link do stacyjki i pilota wyskakuje mi jakiś błąd . Jaka cena tego całego zestawu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopulen Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Zmienione najtańszy kluczyk + stacyjka 40 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Ciekawe czy przełożenie plytki z tamtego pilota z aukcji by nie pomoglo. było by mniej roboty, albo przełożyć tylko ten drucik co Ci go brakuje. A ten pilot samokopiujacy nie wiem czy bedzie działal nie mialem stycznosci z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopulen Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Piloty nowe kupione jak tylko przyjdą dam znać czy samo przełożenie i zaprogramowanie coś da. AVE!! Jednak brakowało blaszki łączącej płytke z baterią. Naprawiony został również drugi pilot. (Kupiłem dwa) Zaprogramowałem jednocześnie oby dwa i HURA działają. Reasumując dla potomnych Jak Ci padł pilot od centralki - kupujesz najtańszy kluczyk ze stacyjką (naprawiasz mikroprzełączniki, jeśli sytuacja tego wymaga + nowe gumki) programujesz (instrukcja na forum) i cieszysz Sie nowym pilotem. BTW Jak ktoś potrzebuje to zostały mi dwie stacyjki z samym grotem ale z immo + jedna płytka ale bez blaszek co przewodzą prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.