draby Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Witam Ostatnio zatarła mi się pompa wspomagania i rozglądam się za używkami. Czy każda od p11 2.0TD przed liftem będzie pasować? Czy są jakieś różnice ze względu na osprzęt? Mam osprzęt Zexel/Hitachi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 każda pompa od 2.0td nissana będzie pasować, może być i od polifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draby Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Dzięki Marlos Czym ogólnie grozi jazda z zatartą pompą? Może paść maglownica? Problem polega na tym że muszę codziennie dojeżdżać do roboty około 1 km. Czy dopóki pompa do mnie nie dojdzie (około 2-3 dni) może coś paść po drodze? W necie wyczytałem że ogólnie nie ma zbyt wielu problemów gdy pompa jest elektryczna. Conajwyżej mogą się powyginać krzyżaki od kolumny kierowniczej, ale co jeśli mam pompę na pasku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 To samo. Masz tylko większe przeciążenia na krzyrzakach kolumny i zębatce maglownicy. Można jeździć, najlepiej nie kręcić na postoju, tylko samochodem w ruchu (nawet bardzo wolnym) i nigdy na wciśniętym hamulcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.