Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Pathfinder lift 2" Jakie zawieszenie wybrać


Pathfinder79

Recommended Posts

Cześć. 
Właśnie odebrałem Patha z warsztatu po "lifcie " +2cale, zestaw IronMan. Geometrii nie robiłem jeszcze, ale w drodze powrotnej do domu trochę pływał-- da się to usunąć po zbierzności? CZy coś nie tak poszło?
a i wszystkie nowe polibusze założone. 

Link to post
Share on other sites

Pływa bo nie ma zbierzności. Jedz na profesjonalna komputerową geometrię kół 3D. Będzie Cie to kosztować z 300-400 PLN. Pytanie czy śruby mimośrodowe były wymienione ?

Link to post
Share on other sites

tak śruby były wymieniane, jutro jedzie na geometrię. Wcześniej terminów nie było. 

 

Link to post
Share on other sites

Daj znać jak jezdzi się po ;)

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
marcin1621
W dniu 23.02.2021 o 22:56, pafcik napisał:

Pewnie mało kto korzysta z takich rozwiązań. A jak nawet to się nie przyzna. Zastosowanie ich wiaze się z regulacją geometrii. Całkiem niedawno rozmawiałem z właścicielem tej firmy. Bardzo konkretny człowiek.

Link to post
Share on other sites
Mleczko
11 godzin temu, marcin1621 napisał:

Pewnie mało kto korzysta z takich rozwiązań. A jak nawet to się nie przyzna. Zastosowanie ich wiaze się z regulacją geometrii. Całkiem niedawno rozmawiałem z właścicielem tej firmy. Bardzo konkretny człowiek.

Wszystkie prace  związane z zawieszeniem powinny kończyć się ustawianiem geometrii. Czy to łącznik,  czy to tuleja, a na pewno lift. 

Pozdrawiamy serdecznie 

Ml

Link to post
Share on other sites
marcin1621
9 godzin temu, Mleczko napisał:

Czy to łącznik,  czy to tuleja, a na pewno lift.

Kolego Mleczko, stabilizator ani żadna z jego podpor(laczniki) nie wymagają ustawiania zbieżności  po ich wymianie. One nie są składową żadnego punktu geometrii zawieszenia.tuleje wahaczy sworzenie owszem. Tuleje sanek zawieszenia itd to również ma sens. W tych pojazdach nie ma potrzeby ustawiania czegokowiek nawet po wymianie amortyzatorów. Bo nic się tam znacząco nie zmieni.

Link to post
Share on other sites
Mleczko

Nie zgadzam się.

Każda część wykonana jest z jakąś dokładnością. Raz na plus a raz na minus. Te teoretyczne nadające się do pominięcia wachania w wymiarach powodują, że zawieszenie powinno się przynajmniej sprawdzić. 

Ja tak robię i czasem zdarza się,że trzeba coś dokręcić aby było wszystko ok.

Pozdrawiamy serdecznie 

Ml

Link to post
Share on other sites
ostrokolowo
4 godziny temu, Mleczko napisał:

Nie zgadzam się.

Każda część wykonana jest z jakąś dokładnością. Raz na plus a raz na minus. Te teoretyczne nadające się do pominięcia wachania w wymiarach powodują, że zawieszenie powinno się przynajmniej sprawdzić. 

Ja tak robię i czasem zdarza się,że trzeba coś dokręcić aby było wszystko ok.

Pozdrawiamy serdecznie 

Ml

Ok ale nie pisz, że po wymianie łącznika stabilizatora (czy jakichkolwiek elementów z nim związanych) trzeba robić geometrię. To trochę tak jak byś napisał że po wymianie wału trzeba zbieżność ustawić. 

Link to post
Share on other sites
Mleczko

Szeroko ująłem temat ;)

Link to post
Share on other sites
marcin1621
W dniu 28.02.2021 o 19:28, ostrokolowo napisał:

Ok ale nie pisz, że po wymianie łącznika stabilizatora (czy jakichkolwiek elementów z nim związanych) trzeba robić geometrię. 

Zawsze to jakiś diagnosta przytuli kolo 100zl za zalozenie aparatury i zejscie do kanalu 

Link to post
Share on other sites
Mleczko

Albo flaszeczka we dwóch w tzw między czasie. :)

Pozdrawiamy serdecznie 

Ml

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...